8nisan Ankara HMK motocross

Katılım
28 Ara 2006
Mesajlar
258
Siyahlimuzin 14mayıstan 15eylüle kadar inönüde Planör Milli Takım kampında olucagım. Gelirsen senide mutlaka beklerim inönüye. İmmigrant denemek lazım belki yapar=) ...

Scorp 1ay sonra fln yine motocross pistinde olurum ben büyük ihtimalle gitmeden önce supermoto ve motocross baslıgı altında bildiriyorum ama sahsi olarak konusmak isterseniz [email protected] adresini MSN listenize ekleyebilirsiniz. Güzel fotograflar çekicegini umuyorum...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst