8 inci mkz. piyade tug. Tekirdag. Baska varsa gorusuruz.

Katılım
18 Şub 2008
Mesajlar
203
Selamlar,

Pazar gunu baslıkta yazan biricik bolugume teslim olcam yakın dusen başkası varsa mt den irtibat kuralım. Askerlere hayırlı teskereler, evde oturanlara iyi gunler :)
 
Katılım
31 Eki 2008
Mesajlar
439
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlısı kardeş hayırlı teskereler :)
 
Katılım
18 Şub 2008
Mesajlar
203
tesekkurler hepinize kısmetsiz sana da selamlar darısı basına .)
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
hayırlısı olsun... geldiğinizde bir sorun olursa yardımcı olmaya calısırız
 
Katılım
13 Eyl 2008
Mesajlar
43
Teşekkürler valla, ne diyelim darısı başıma. Utanmasam ben bırakayım seni diyecektim ama çok soğuk hava üşenirim oralara gitmeye :)
 
Katılım
18 Şub 2008
Mesajlar
203
Tesekkurler hepinize, galiba baska yok tekirdag civarı 325. donem.
Bu fotorafın ustune simdi demir perdede olmak vardı desem yeri.
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
8. mekanize iyidir. dua et Beşiktepe ye düşme :) Şaka bir yana orada tahsilli bi sen olacaksın, erat he doğu ve güneydoğu ağırlıklı, muhasebeci bulmaya çalışmıştım, komutanım ben ortaokul mezunu bulsam yazıcı yapacam demişti uzman çavuş :D
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Hayırlı teskereler. Ben de orada yapmıştım, ama Beşiktepe Kışlasındaydım. :)
 
Katılım
18 Şub 2008
Mesajlar
203
draggy neşeli sozler icin tesekkurler muhtemelen beşiktepede olacagım ben de :)
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
draggy neşeli sozler icin tesekkurler muhtemelen beşiktepede olacagım ben de :)

Allah yardımcın olsun. Eğer 2.Tank taburuna düşersen Tabur Personel Subayı (S1) Tnk.Kd.Bşçvş. Gültekin Çakır'a selam söyle. :p Eski yazıcınız Olgay dersen o anlar. Az çektirmedi bana. :mrgreen:
 
Katılım
18 Şub 2008
Mesajlar
203
Kısa zaman çabuk geçer :) iyi araba kullanıyorsan artık land şöförü olursun :)

17 yasımdan beri birfiil kullanırım araba ya baya iddalıyımdır soyliim madem versinler bi land kullanırım seve seve :)


Trakya topraklarınada bas bakalım nasıl bulacaksın :)

zamanında edirneyi ziyaretim olmuştu selimiyeyi gezme fırsatım olmuştu osmanlı nın başkentlerinden oldugunu hissettiren bi yer trakyada olmaktan mutlu olucam...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst