28.01.2007 [Adana MT] Yumurtalık Gezisi

Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
159
oooo hazırlık tamam ama iş Allah'a kaldı ha inşallah güneşli olurda geziyi gerçekleştirirsiniz burdayım ama gelemiyorum malasef iyi eğlenceler fotoları bekliyeceğim artık
 
Katılım
5 Kas 2006
Mesajlar
39
Selam Makine,güsel bir yer seçmişsiniz,geçen haftaki gezinin tadı hala damağımda.Bu hafta 3 gün İstanbuldaydım,az önce döndüm Adanaya,yarın için yorgun olmazsam geleceğim,havada iyi olur inşallah,ama yağmurda yağmasın demeyeceğim,yağmurada ihtiyaç var.....:)

iyi geceler..
 
Katılım
7 Eki 2005
Mesajlar
295
Lemmm nerdesin dostum ya Murat özlettin kendini telin aynı mı?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst