Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
oooo hazırlık tamam ama iş Allah'a kaldı ha inşallah güneşli olurda geziyi gerçekleştirirsiniz burdayım ama gelemiyorum malasef iyi eğlenceler fotoları bekliyeceğim artık
Selam Makine,güsel bir yer seçmişsiniz,geçen haftaki gezinin tadı hala damağımda.Bu hafta 3 gün İstanbuldaydım,az önce döndüm Adanaya,yarın için yorgun olmazsam geleceğim,havada iyi olur inşallah,ama yağmurda yağmasın demeyeceğim,yağmurada ihtiyaç var.....