- Katılım
- 9 Tem 2006
- Mesajlar
- 544
motoru biryerde görürseniz polisi arayın. benzeriyse de polis anlayışla karşılayacaktır .
aslında motoru çalınan arkadaşın şasi numarasını vermemesi eksiklik.
şase numarasız hiçbir anlamı yok .
çalan aynı plakayla mı dolaşacak ? ben gerekirse farklı plakalı motorların bile şasesini kontrol edeceğim .
farzedelim be yolda gördüm motoru nasıl anlayacam ? plaka yok veya farklı .
şase no kazınmışsa zaten ben çalıntıyım diye bas bas bağırıyodur motor .
aslında motoru çalınan arkadaşın şasi numarasını vermemesi eksiklik.
şase numarasız hiçbir anlamı yok .
çalan aynı plakayla mı dolaşacak ? ben gerekirse farklı plakalı motorların bile şasesini kontrol edeceğim .
farzedelim be yolda gördüm motoru nasıl anlayacam ? plaka yok veya farklı .
şase no kazınmışsa zaten ben çalıntıyım diye bas bas bağırıyodur motor .