27.06.2013 TARİHİNDE KURTULUŞTAN ÇALINMIŞTIR 2008 HRC 1000 RR DİKKAT

Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
544
motoru biryerde görürseniz polisi arayın. benzeriyse de polis anlayışla karşılayacaktır .
aslında motoru çalınan arkadaşın şasi numarasını vermemesi eksiklik.
şase numarasız hiçbir anlamı yok .
çalan aynı plakayla mı dolaşacak ? ben gerekirse farklı plakalı motorların bile şasesini kontrol edeceğim .
farzedelim be yolda gördüm motoru nasıl anlayacam ? plaka yok veya farklı .
şase no kazınmışsa zaten ben çalıntıyım diye bas bas bağırıyodur motor .
 
Katılım
23 Haz 2013
Mesajlar
11
Kardeşim çok saol dikkatin ve ilgin için teşekkür ederim. Yoğun günler geçiriyorum malum telefonu falan unuttuk kusura bakma. Ama bu motor 2011 model şase komple farklı bu değil buna çok benziyor haklısın. Bi kaç tane daha buna benzeten oldu bu motoru gittim kontrol ettim. Güzel gelişmeler var yazıcam bu konunun sonuna. Bu motor bulunacak!
İlgili olan arkadaşların hepsine teşekkür ediyorum. Ulaşamadığınızda bir sms atarsanız çok sevinirim. Saygılar.
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
3,349
Kardeşim çok saol dikkatin ve ilgin için teşekkür ederim. Yoğun günler geçiriyorum malum telefonu falan unuttuk kusura bakma. Ama bu motor 2011 model şase komple farklı bu değil buna çok benziyor haklısın. Bi kaç tane daha buna benzeten oldu bu motoru gittim kontrol ettim. Güzel gelişmeler var yazıcam bu konunun sonuna. Bu motor bulunacak!
İlgili olan arkadaşların hepsine teşekkür ediyorum. Ulaşamadığınızda bir sms atarsanız çok sevinirim. Saygılar.

Dostum buna benzer bir motoru sancaktepe taraflarında gördüm. Biraz sordum soruşturdum çalıntı işi yapan depo tarzı bir yer varmış. Aklıma sen geldin...
Şu deponun tam olarak yerini öğrenemedim. Hatta adamın lakabı hırsızmış sanırım. Avrupa yakasında depo tarzı bir yeri daha varmış. Çalışmalarım devam ediyor, adres öğrenince mesaj atarım :)
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
15
çengelköyde oturuyorum vetlerbeyi çamlıca olsun tüm bu semte hakımın cogu motorcularıda gözüm ısırır kardeşim ama bu motoru ben buralarda hıc görmedım valla.bende motorcuyum bu semtın cocuyum. numaranı aldım görursem önce motoru adamları dövup alırız sora senı ararız işalah
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst