- Katılım
- 16 May 2006
- Mesajlar
- 2
- Konu Yazar
- #1
Selamlar, forumu meşkul etmek istemezdim ama tam aradığım gibi bir karşılaştırma bulamadım. çoğu başlıklarda çinliler dolu.
Ben açıkça ifade etmeye çalışayım istediğimi.
Daha önce cbr125 kullandım, sattım. Ama içimde hep Harley sevdası vardı. şimdi harley olmasa da 250cc (veya biraz üstü) bir cruiser almak istiyorum.
Öncelikle konfor önemli, titreşim, yola hakimiyet gibi. Daha oturaklı alçak bir model, ağır görünümlü. Motor olarak sağlam, sorun çıkartmayacak, cbr 125'deki kaliteyi aratmayacak. Tok sesli, torku iyi, çift silindirli. Yolda kayar gibi gidecek.
Tarzı da önemli, çok yuvarlak şişman hatlar değil de biraz daha yağmur damlası şeklinde uzun depo vs. Mobilet gibi değil de chopper gibi olmalı. Şöyle siyah bir şeytan
(Siyah olacak kesin)
Bu alttaki mesela çok hoşuma gitti, ama 800cc, fikir vermesi için linki veriyorum.
http://www.sahibinden.com/kawasaki_...9WQQpXQQdisplayitem?tab=megafoto&photo=2#mega
Modellere gelince, dış görünüşe göre izlenimlerim:
Suzuki VL250 Intruder: Güzel gözüküyor. Olabilir
Honda CMX 250 Rebel: Görünüşü pek hoşuma gitmedi, yuvarlak hatlı dediklerim gibi, mobilete benziyor gibi geldi bana.
Yamaha Virago VX 250: Fena gözükmüyor.
Yamaha DragStar XVS 250: Güzel gözüküyor, chopper havası var gibi.
Hyosung GV 250: İyi olduğu hakkında çok yorum var ama çok tombul gözüküyor, tipini sevmedim, ama listeme ekledim yinede.
Bu yorumları resimlerine bakarak yaptım, görme şansım olmadı.
Sizden istediğim daha çok dış görünüş olarak değil de, cruiser kullanımı zevki olarak kıyaslamanız. Neredeyse bu tarz motor hiç kullanmadım ve yorumlardan bir kanıya varmakta zorlandım. Bahar gelirken tekrar rüzgarı hissetmek istiyorum, ve bunu (Harley olmasa da) cruiser zevki alarak yapmak istiyorum. Kendimi en azından Harley'ci gibi hissettirecek motor aradığım. Gürül gürül uzun yollarda akmak özlemiyle doluyum. Bütçem 7000 TL olabilir, arttırıla da bilir.
Bu kadar uzun yazdım, kusura bakmayın. okuyanlara sonsuz teşekkürler, yorumlarınızı eksik etmemenizi dilerim.:rendeer:
Saygılarımla
İbrahim Erol
Ben açıkça ifade etmeye çalışayım istediğimi.
Daha önce cbr125 kullandım, sattım. Ama içimde hep Harley sevdası vardı. şimdi harley olmasa da 250cc (veya biraz üstü) bir cruiser almak istiyorum.
Öncelikle konfor önemli, titreşim, yola hakimiyet gibi. Daha oturaklı alçak bir model, ağır görünümlü. Motor olarak sağlam, sorun çıkartmayacak, cbr 125'deki kaliteyi aratmayacak. Tok sesli, torku iyi, çift silindirli. Yolda kayar gibi gidecek.
Tarzı da önemli, çok yuvarlak şişman hatlar değil de biraz daha yağmur damlası şeklinde uzun depo vs. Mobilet gibi değil de chopper gibi olmalı. Şöyle siyah bir şeytan
Bu alttaki mesela çok hoşuma gitti, ama 800cc, fikir vermesi için linki veriyorum.
http://www.sahibinden.com/kawasaki_...9WQQpXQQdisplayitem?tab=megafoto&photo=2#mega
Modellere gelince, dış görünüşe göre izlenimlerim:
Suzuki VL250 Intruder: Güzel gözüküyor. Olabilir
Honda CMX 250 Rebel: Görünüşü pek hoşuma gitmedi, yuvarlak hatlı dediklerim gibi, mobilete benziyor gibi geldi bana.
Yamaha Virago VX 250: Fena gözükmüyor.
Yamaha DragStar XVS 250: Güzel gözüküyor, chopper havası var gibi.
Hyosung GV 250: İyi olduğu hakkında çok yorum var ama çok tombul gözüküyor, tipini sevmedim, ama listeme ekledim yinede.
Bu yorumları resimlerine bakarak yaptım, görme şansım olmadı.
Sizden istediğim daha çok dış görünüş olarak değil de, cruiser kullanımı zevki olarak kıyaslamanız. Neredeyse bu tarz motor hiç kullanmadım ve yorumlardan bir kanıya varmakta zorlandım. Bahar gelirken tekrar rüzgarı hissetmek istiyorum, ve bunu (Harley olmasa da) cruiser zevki alarak yapmak istiyorum. Kendimi en azından Harley'ci gibi hissettirecek motor aradığım. Gürül gürül uzun yollarda akmak özlemiyle doluyum. Bütçem 7000 TL olabilir, arttırıla da bilir.
Bu kadar uzun yazdım, kusura bakmayın. okuyanlara sonsuz teşekkürler, yorumlarınızı eksik etmemenizi dilerim.:rendeer:
Saygılarımla
İbrahim Erol