- Katılım
- 16 Eyl 2011
- Mesajlar
- 627
Sayın??? Saygınlığını yitireli ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOK oldu...
İroni içerir. (!) unutulmuş, siz de haklısınız.
Benim için hiçbir zaman sayın olmadı.
Diğer tüm bakanlar gibi kukla olduğu için saygın bir yanı yok.
Sayın??? Saygınlığını yitireli ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOK oldu...