engin www.rialli.com dan ön cam/siperlik aldım, 17 tl+4.5 tl kargo ile hatay'dan geldi, yarın test edip fotosunu koyucam, bir sürü çeşit var, fiyatlar uygun, bak bence ...
bugün gitmiyorsan yarın kısa da sabahtan erkenden yarım günlük bir gezi de yapabiliriz...
yurt dışından foto buldum, rialli de tıpatıp aynı camı da buldum, kısmet işteyarın test drive yapıcam, motorlu bulamadım bostancı-pendik arasında sabah 8.30 da 2 bisikletçi arkadaşa eşlik edicem
![]()