22-23 EKİM TARAKLI GÖYNÜK SÜNNET GÖLÜ GEZİSİ (İPTAL)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
640
Sitemizin çok değerli üyeleri 22-23 ekim yatılı olarak Taraklı Göynük sünnet Gölü kış gezisi gelmek isteyenlerin cuma günü saat 13,30 a kadar rezarvasyon yaptırmaları ilan.olunur.Alabalık,sucuk,Köpük helvası,ızgara Tavuk,Temiz hava bol gıda muhteşem doğa manzarası ve yürüyüşü gece metehan arkadaşımzızn katılımıyla çeşitli animasyon ve stendup gösterisi ve müzik aktivitesi.hayde kayıtlar başlıyoooor ve başladı.tel.05332466108

Gezi iptal edilmiştir
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
abi ben nasıl gelcem...artık sizden biri değilim...siz bensiz gidin...kendinizi kurtarın...arabayla gelebilirim ama...dur erdun abiyi kafaya alıyım...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Haz 2005
Mesajlar
947
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arvasi3, abicim ne kadar ters bir zaman soyluyosun yaw. bu hafta motogp var. herkes orda. obur hafta olabilir. 28 ekim bizim is tatil. gelen olursa ben 28 cumadan biryerlere gelebilirim :king:
 
Katılım
9 Ağu 2005
Mesajlar
773
En serisinden bir hafta sonraya randevu al, sırayı kaçırma Hasan.
İlla da gezelim bu hafta dersen ben ne olacağım? Pazar dersim var. Ama bir hafta ertelersen 30 ekim tatil, benim için cuk oturur, GELİRİM.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eki 2005
Mesajlar
676
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hocam bu yer nerede oluo ??? :silent:
bilgi verebilirmisin ???
ayrıca finansal koşullar nelerdir mesela ??
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
915
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
fotoları dergiden fotoğraf makinasıyle çektiğimden bazıları fluu çıkmış kusura bakmayın :pale:
yalnız sünnetli gölün resmi yok broşürlerde :silent:
p32900011aj.jpg

p32900036jy.jpg

p32900042ev.jpg

p32900056wn.jpg

p32900061bo.jpg

p32900077eb.jpg

p32900088en.jpg

p32900091bx.jpg

p32900104vr.jpg

p32900116pk.jpg

p32900120tp.jpg

p32900130lm.jpg

p32900146xe.jpg

p32900152vj.jpg

p32900162vw.jpg

p32900178dc.jpg

p32900181ub.jpg

p32900196at.jpg

p32900224ld.jpg

p32900239kz.jpg

p32900247sw.jpg

p32900259eb.jpg

p32900260gn.jpg

p32900274wd.jpg

p32900281me.jpg

p32900295qn.jpg

p32900303py.jpg
 
Katılım
12 Eki 2005
Mesajlar
194
Usta yer neresi nasıl,gidilir,nereden kaç kilometre,biraz ayrıntı yaff :queen: :queen:
 
Katılım
9 Ağu 2005
Mesajlar
773
borty' Alıntı:
Usta yer neresi nasıl,gidilir,nereden kaç kilometre,biraz ayrıntı yaff :queen: :queen:

Sakarya'dan güneye, Bilecik - Eskişehir tarafına dönülüyor. Yaklaşık 30 km. sonra Geyve, yine yaklaşık 30 km. sonra dağ tarafına sapılıp Taraklı'ya varılıyor. Yolun bir bölümü mıcırlıydı, belki de asfalt tamamlanmıştır. Trafik oldukça seyrek, harika virajları var.

İstanbul Sakarya arası Harem'den 125 - 130 km. diye biliyorum. Yayla hariç 200 km.yuvarlak toplam.
 
Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
640
sereye, hocam tamam olayı tartışalım benim için fark etmez madem bu hafta herkez gp ye gidecek o zaman olayı önümüzdeki haftaya sarkıtalım.mertmertmert, arkadaş olayın finansal boyutu sünnet gölünde bizim mehmet isimli arkadaşın gölün arka kısmında 4 tane evi var 10 veya 15 kişi yatabilir istenirse Göynükte pansiyonlar var oradada akşam kalınıp pazar sabahı sünnet gölüne gidilebilir evlerin iki tanesi 200 ytl kalan arkadaşlar kendi arasında paylaşım yapacak yitecek ve içecekler alman işi tabi bizimde gelen misafir arkadaşlara sucuk vs yöresel yiyecek ikramımız olacak o kadar eşşek değiliz herhalde.siz olayı bir tartışın kesin netleşsin gerisi kolay
 
Katılım
12 Eki 2005
Mesajlar
194
Çok soru sormuş gibin olacağım ama 150 crusier o yolları çıkarmı iki kişi.enduromu olması gerek yollarda kalmıyalım daha 1 aylık motorcuyum :pr: :pr:
 
Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
640
borty, hocam 150 lik crusier iki kişi çok rahat çıkar o yolları hiç merak etme o kadar korkulacak yol değil yav
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
1,511
Bu soğukta doğa gezisi deil daha cok döt donma gezisi olur be Hasan abi.. Ayrıca bu hafta GP var, unutmayalım lütfen..
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
arvasi abi hemen sattın bizi...bi başlık açtınmı arkasında dur babacım...erdun abiyle konuşamadık ama adamın işigücüvar...sizin oralarda çekici bişey yokki abicim yaaaa...allahın ormanı...nüfus desen 20000...ben sıkılırım abi oralarda...

:queen: :queen:
 
Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
640
mete_han[/ allah nasip ederse burada bi parti verecem arkadaşlara ve senide getirecem ondan sonra bu söylediklerine pişman olacaksın.bizim yaylalarımız ve göllerimiz Türkiyenin en iyi doğal güzelliklerine sahiptir.nasip olursa 2006 enduroclup şenliklerinide bizim yaylalarda yapacağız.sonra yalvaracaksın hasan abi bi daha davet ette gelelim diye ama nafile.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst