- Katılım
- 14 Nis 2008
- Mesajlar
- 5,242
Arka sinyaller hoşuma gitmedi, bir önceki model daha şık :cat:
Sıtkı abi bizim yeni hedefimizdeki makinalarımız VFR1200 dür bence artık..Ne dersin güzel olmazmı. :cherry: hatta toplu alalım belki indirimi kaparız![]()