2010 Honda CBF1000 Herşeyiyle yeni yine yeniden..

Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
ilginç. fazer S2 kadar güç üretiyor. nereden mi dikkatimi çekti? fazerla aynı yakıyor dedim ve bir de baktım ki 106 bg. yani fazer dan 8 bg. yüksek. ne alaka niye kıyaslıyorsun diyen çıkar elbet ama 1.6 arabayla 2.0 araba karşılaştırmak gibi bişey doğal karşılayın :)güzel alet. fazerdan torklu en azından :) bir de hidrolik debriyaj hoşuma gitti valla :)
 
Katılım
30 Mar 2007
Mesajlar
62
Dyno grafiğine bakıldığında dalgalanmada dümdüz bir ivmelenme çizgisi olduğunu görürsünüz :)
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Sıtkı abi bizim yeni hedefimizdeki makinalarımız VFR1200 dür bence artık..Ne dersin güzel olmazmı. :cherry: hatta toplu alalım belki indirimi kaparız :p

İyi fikir Naim'cim.:wiinkk:

Yeni VFR'ye ben de tav oldum.

Toplu alım indirimi de olursa gayet güzel olur.
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
74
peki süspansiyonlar hakkında bilgi var mı?hafif off-road özelliği kazandırmışlar mı acaba?
 
Katılım
30 Mar 2007
Mesajlar
62
CBF yapısı itibariyle All-Rounder bir motordur her yola girebiliyor biraz enduro biraz racing ağırlıklı naked ve turing :)
 
Katılım
12 Eyl 2009
Mesajlar
464
2009-Suzuki-V-Strom650ABS-DL650.jpg

::huuuh::::huuuh::
cbf1a2915154.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst