- Katılım
- 22 Mar 2006
- Mesajlar
- 300
- Konu Yazar
- #1
2007 Sezonu Honda motosiklet eğitim merkezine kayıtlar bugün başladı.
Hafta sonlarının çoğu bugünden dolmuş bile. Anca hafta içine kayıt yaptırabildim.
Güvenli sürüş 4 listede gözükmüyor arayıp sordum ancak davetiye ile kayıt olabiliyormuşuz, ve ayrıca 2. ve 3. eğitimi almamız gerekiyormuş.
Hafta sonlarının çoğu bugünden dolmuş bile. Anca hafta içine kayıt yaptırabildim.
Güvenli sürüş 4 listede gözükmüyor arayıp sordum ancak davetiye ile kayıt olabiliyormuşuz, ve ayrıca 2. ve 3. eğitimi almamız gerekiyormuş.