2007 CAGİVA Raptor650

Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
82
Naked (Çıplak) Motosiklet katagorisinin güçlü isimlerinden İtalyan CAGİVA Raptor650 artık Türkiyede

raptor4rg1.jpg


raptor1ga2.jpg


raptor2ha0.jpg


raptor3qa1.jpg



Raptor 650 de Suzuki tarafından geliştirilen, SDTV (Suzuki Dual Throttle Valve) dijital enjeksiyonlu ve PAIR (Pulsed secondary air injection) motor kullanılmakta.


Motor: 645.00 ccm - V2 - 4 Zamanlı – Enjektörlü - DOHC
Güç: 70.00 HP / 9000 RPM

Tork: 63.50 Nm / 7400 RPM

Sıkıştırma Oranı: 11.5:1
Soğutma Sistemi: Sıvı Soğutmalı
Vites Kutusu: 6-Vites
Güç Aktarma: Zincir
Kavrama: Yağlı, Çoklu Plakalı; Mekanik Kumandalı
Kuru Ağırlık: 180.0 kg
Sele Yüksekliği: 775 mm (en düşük ayarda)
Toplam Uzunluk: 2,110 mm
Yerden Yükseklik: 165 mm
Aks Mesafesi: 1,438 mm
Ön Süspansiyon: Ters Teleskopik Hidrolik Çatal / 120mm
Arka Süspansiyon: Progresiv darbe emici ayarlanabilir ön yüklemeli
Ön Frenler: Brembo. 298mm çift disk
Arka Frenler: Brembo. 220mm tek disk

www.cagiva.com.tr
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
ducati, cagiva, aprilla gibi markalarla fiyat konusunda anlaşamadı Türkiye.:mrgreen:

fakat bu motorun fiyato güzelmiş 8799 € euro indirimli fiyatı.
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
544
Fiyatlar çok pahalı :farao: Özellikle 125 cc likler şaka gibi .
 
Son düzenleme:
Katılım
6 May 2012
Mesajlar
127
slm arkadaşlar cagiva konusunda bilmek isdedikleriniz. varsa yardımcı olurum. bende 2007 bitane var yakıt 4 5 litre falan ben naket olduğuna pek inanmıyorum ilk aldığımda motorunu yanlışlıkla raptor 1000 koymuşlar diye düşünüyordum. v strom dan ziyade sv 650 motoru var üstünde yag soğutmalı dehşet bişe parçalara gelince frenler branbo benden önceki sahibi arka cant ve lastıgı 1000 rr honda jantı koymuş cokda yakışmış bende biraz değişiklik yaptım farını değiştim sinyaller led gidon spor elcik manet falan derken süper bişey oldu ben cok memlunum. satmıyorum ama satysam 14 binden asagı vermem. emsalleri naket arkadaşlarından farkı cok seri ve motor ömrü haylı cok uzun heryerinden kalıte fışkırıyor. ön çatal şase arka çatal frenler 0 150km saat arası 600rr peşinden zor gelir. parça temini ne gelince depo şase hariç herşeyi var. alacak olan arkadaşlara tavsiye ederim. yalnız huysuz bir makine.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst