18 eylül uludağ gezisi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
18 Mar 2005
Mesajlar
80
evet arkadaşlar uludağa mangal yapmaya gidiyoruz.faramarz azar başkanlığında unutulmaz bir motorturk gezisi daha yaşanacak.iki güne kadar detayları geçerim burayada.ozamana kadar bilgi almak isteyenler [email protected] adresini msn e ekleyebilir.
hız limitimiz 90-110 km arasında olacak ve diğer sürüş kuralları geçerli olacaktır.
macerayısevenadam
site moderatörü
www.motorturkforum.com
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
14
Nerden geliyorsunuz limit 90-110 olduğuna göre şehir dışı herhalde.Belki bursada size katılabilirim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Tem 2005
Mesajlar
149
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaslar bana uyar cadır muhabbetide olabilir.. bu konuda Bursalı veya bursa dısından uludag gezisine katılacak arkadaslarda bilgi verirlerse güzel olur..
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
14
Ben katılıyorum inşallah. VArmı başka bursadan gelecek.Son fırsat olabilir bu yaz için.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
278
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bursadan değilim ama, bende geliyorum...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Tem 2005
Mesajlar
149
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
fatih aslında bu gezi banada uyuyo ama dostum kefken gezisi varmıs bir de baska bir gezi daha var valla simdi arada kaldım :thumright:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
915
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu hafta sonu için açılan bütün topiklere bakıyorumda nasıl olacak bu iş anlıyamıyorum bi türlü "helikoptermi" kullanıyoz geziler için kefgen+uludağ+f1 yarışı+vs vs nasıl olacak bu iş ben bile şaşırdım valla hangisine gideceğime, gideceğimize şaşırdık kaldık :silent: kardeşlerim arkadaşlarım ortak bir karar alında :cat: şu yaz günlerinin tatlı ılık havalarını topluca değerlendirelim =D> siz ne dersiniz ayrı gayrı yapmıyalım şu gezileri :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Haz 2005
Mesajlar
947
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
haklısın erdun abi. valla ne zaman böyleçok bölünülse birçoğu iptal oluyor ve gelenlerin sayısı çok az oluyor. ama tek bir gezi olsa herkes orda oluyo ve çok keyifli olyor :queen:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst