1400km Yol Yaptik... Ankara-bolu-kerpe Fotolarla...süperdi..

Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Tebriklerrr, fotolar icin :rendeer:
Yalnız bu kadar zevk vermezdi degilmi yalnızlık kötü walla düşünsenize r1 im olcak ama paylaiacak kimse olmacak beraber gezecegim :(
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
bebek nerede bebekkkk banane yaa geziden:) yolunuz açık olsun 'bebeğinizle nice yollara sağlıkla kazasız güzellikler sizi bulsun....
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
Hakikaten bebek nerede? Nerede o şirinlik muskası. :) Allah nazarlardan saklasın kırkbir kere maşallah.

Ne güzel yerler gezmişsiniz kayalık fotoğrafları muhteşem bende kayalıklara, dekorlara hayranım (akvaryumumun içini elimden geldiğince doğal kayalık haline getirdim) hepsine tek tek baktım, haz aldım arada alakasız aç insanlarda biraz şaşırdım, acıdım ama :) gerçekten samimi bir insansın yolun her daim açık olsun.
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
tebrikler valla... cok güzel bi gezi olmus... Güzel bir stres atmıssınızıdır valla.. Ara sıra bole etkinlikler yapmak güzel oluo...

Gezilerin devamıda gelir inşallah... :):)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst