c90 Katılım 15 Tem 2009 Mesajlar 813 21 Tem 2009 Konu Yazar #1 slmlar 125 ukt kullananlar buraya yazabilirlermi soru , sorun ve çözümleri
Levsy Katılım 20 Mar 2006 Mesajlar 3,261 23 Tem 2009 #2 Bu bölüm var zaten, KT ile UKT aynı. http://www.motosiklet.net/forum/mot...mondial-125ktsorun-ve-oneri-paylasimlari.html
Bu bölüm var zaten, KT ile UKT aynı. http://www.motosiklet.net/forum/mot...mondial-125ktsorun-ve-oneri-paylasimlari.html