ben de ybr alalı 2 ay oldu. çoook memnunum. benim için 80-100 arası sürat fazlasıyla yeterli. esd den önceki modelini hiç beğenmiyordum, yeni modelini görünce tamam bunu almalıyım dedim ve aldım iyi ki de cbf tercihi yapmamışım. 1-2 yıl kullandıktan sonra gönlümde inazuma var. herkese slm