"11 Ybr Esd

Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
valla yeni görünüşü çok şık yalnız apache kafası azcık esnetikliği bozuyo geri kalan herşey on numarada 140 ,120 o motorla hayal onu söyliyebilirm ... güle güle kullan hocam motor çok güzel
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
tebrikler...güzel seçim...hem model olarak hem renk olarak...sübap şıkırtısı duymaktan nefret ediyorsanız...


ybr en mantıklı seçim...

birileri size bu motoru sıkıştırma 90 la gidersen yağ mağ eksiltmez demez en azından...
 
Katılım
22 Ara 2012
Mesajlar
48
ben de ybr alalı 2 ay oldu. çoook memnunum. benim için 80-100 arası sürat fazlasıyla yeterli. esd den önceki modelini hiç beğenmiyordum, yeni modelini görünce tamam bunu almalıyım dedim ve aldım iyi ki de cbf tercihi yapmamışım. 1-2 yıl kullandıktan sonra gönlümde inazuma var. herkese slm
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst