02.07.2006 Adana Ç.M.S.K Mersin-Limonlu gezisi

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Haz 2006
Mesajlar
65
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
klaselosman' Alıntı:
selam abiler ablalar
genede en azından denize girmişinizosmanla otobanın adana girişinde karsılastıkkazık yemiş gibi tamgaz gidiyordu abi bizde bu hafta evdekileri avuttuk haftaya yine tamgaz
yoksa ben ev liginden atılacak gibiydim

arkadaşlar bu arada harunun kaza raporunda 8de8 suclu oldugunu duydunuzmuben böyle adeletin en temiz yerine

yazıklar olsun o raporu düzenleyen devletin memuruna[/QUOTE


böyle olacağı zaten belliydi.türkiyede adalet anca bu şekilde oluo.magdur olan günlerce acı çekio bide üstüne suçlu bulunuo.::angry2:: ::angry2:: ::angry2::
 
Katılım
8 May 2006
Mesajlar
25
Canım Arkadaşlarım;
Yaklaşık 1 aylık bir ayrılıktan sonra tekrar aranıza dönmek çok güzel. Sizleri çok özledim. Bana göstermiş olduğunuz ilgi ve destek için hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim.
Bacağımdaki kırıkların durumu iyi. Parçalı kırığımıda kasığımın üzerinden kemik alarak hallettiler. Yürümemde herhangi bir aksaklık olmayacakmış. Ama tekrardan sizlerle birlikte o güzel gezilerinize gelmem bi 3 ayı bulacak gibi. Omuzumdaki bandajı haftaya çıkartacağım ve fizik tedaviye başlayacağım.
Oğuz sağolsun trafik raporunu aldı. Sonuç bildiğiniz gibi 8 de 8 ben kusurluyum. Arkadaşlar raporu görmelisiniz çok ilginç bir rapor. Göya ben adama kendi şeridinde çarpmışım. Ben direk motoru adamın üzerine sürmüşüm. Ve o kadar hızlıymışımki çarpana kadar 8.20 mt fren izim varmış. Ya zaten virajla çarptığım yer arası 10 metre civarında ben nasıl bu kadar fren yapabiliyorum onuda anlamış değilim, demek hızım 200 felanmış. Bu arada raporda adamın fren izi felanda yazmıyo ( Jandarma gerek görmemiş herhalde) Adem abinin dediğine göre 25-30 metre fren yapmış adam sol şeritten sağ şeride geçene kadar. Tabiki fren izinin kaybolması içinde Jandarma yolu trafiğe hiç kapatmamış fren izlerinin üzerinden bol bol araçlar geçmiş. Adam zaten oralı olduğu için ve işi gereğince tarsusta herkesi tanıyor. Ama adalet yerini bulacak ben buna inanıyorum. Arkadaşlar aklınızda olsun böyle kaza durumlarında olay yerinin resimlerini cep telefonunuza çekin benim gibi madur olmazsınız. Oğuz'un (yakışıklı avukat) yardımıyla bu işin üstesinden geleceğiz siz hiç canınızı sıkmayın. Omuzum ve bacağım iyileştiğinde ben zaten adamı bi ziyaret edeceğim siz endişelenmeyin sizin yerinizede ... yaparım:)
Tüm arkadaşlarıma gösterdikleri büyük ilgi için teşekkür ediyorum. En kısa zamanda yanınıza geleceğim.
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
57
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
harun arkadaşım çok geçmiş olsun..:pale:
o geziye ben de gelecektim o gün ... ama kısmet olmadı.. yağız olanları anlattı bana..çok üzüldüm..
son olur inşallah.. kaza raporu da ayrı bir sorun..
iyi olduğuna sevindim.. :rendeer: geçmiş olsun..
 
Katılım
8 May 2006
Mesajlar
39
yargıç' Alıntı:
Canım Arkadaşlarım;
Yaklaşık 1 aylık bir ayrılıktan sonra tekrar aranıza dönmek çok güzel. Sizleri çok özledim. Bana göstermiş olduğunuz ilgi ve destek için hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim.
Bacağımdaki kırıkların durumu iyi. Parçalı kırığımıda kasığımın üzerinden kemik alarak hallettiler. Yürümemde herhangi bir aksaklık olmayacakmış. Ama tekrardan sizlerle birlikte o güzel gezilerinize gelmem bi 3 ayı bulacak gibi. Omuzumdaki bandajı haftaya çıkartacağım ve fizik tedaviye başlayacağım.
Oğuz sağolsun trafik raporunu aldı. Sonuç bildiğiniz gibi 8 de 8 ben kusurluyum. Arkadaşlar raporu görmelisiniz çok ilginç bir rapor. Göya ben adama kendi şeridinde çarpmışım. Ben direk motoru adamın üzerine sürmüşüm. Ve o kadar hızlıymışımki çarpana kadar 8.20 mt fren izim varmış. Ya zaten virajla çarptığım yer arası 10 metre civarında ben nasıl bu kadar fren yapabiliyorum onuda anlamış değilim, demek hızım 200 felanmış. Bu arada raporda adamın fren izi felanda yazmıyo ( Jandarma gerek görmemiş herhalde) Adem abinin dediğine göre 25-30 metre fren yapmış adam sol şeritten sağ şeride geçene kadar. Tabiki fren izinin kaybolması içinde Jandarma yolu trafiğe hiç kapatmamış fren izlerinin üzerinden bol bol araçlar geçmiş. Adam zaten oralı olduğu için ve işi gereğince tarsusta herkesi tanıyor. Ama adalet yerini bulacak ben buna inanıyorum. Arkadaşlar aklınızda olsun böyle kaza durumlarında olay yerinin resimlerini cep telefonunuza çekin benim gibi madur olmazsınız. Oğuz'un (yakışıklı avukat) yardımıyla bu işin üstesinden geleceğiz siz hiç canınızı sıkmayın. Omuzum ve bacağım iyileştiğinde ben zaten adamı bi ziyaret edeceğim siz endişelenmeyin sizin yerinizede ... yaparım:)
Tüm arkadaşlarıma gösterdikleri büyük ilgi için teşekkür ediyorum. En kısa zamanda yanınıza geleceğim.

Kardeşim benim sen tek gidemezsin o hayvanat bahçesinden kaçan ş........ze oyle yağma yok tek başına bitirecen işi bizi mağdur edeceksin yemezler canım kardeşim benim yedirmezler canım kardeşim benim hele sen bir sağlığına kavuşta bunları güzel güzel plan yaparak konuşuruz kim neresine ne yapacak ilk kim hepsini tek teeeeeek konuşuruz:):):)

Kardeşim tekrar geçmiş olsun aramıza döndüğüne çok sevindik........:rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
205
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçmiş olsun yargıç , umarım en kısa zamanda sağlığına kavuşursun...
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
616
Harikasınızzz...sizleri çoook özlemişim.hemen hemen 15 gündür siteye uğramıyordum yoğun işlerimden dolayı..Geziniz güzel olmuş,Allah içinize sindirsin.Ayrıca fotolarda çok keyifli..hepinize selamlarımı yolluyorum.
Kılıçbalığı,kulubünüzün aksesuar reyonu müthiş görünüyor..sizlere imreniyoruz valla.aştınız siz aştınız..:p Açılış ne zaman arkadaşım..hayırlı uğurlu olsun..:rendeer: :rendeer: :rendeer: kendinize iyi bakın..:cat:
 
Katılım
30 Eki 2005
Mesajlar
1,050
Sevgili Yargıç,
Geçmiş olsun arkadaşım.
Okuyuca çok üzüldüm.
Ş.... bi fotosunu bulursan bize yolla.
Üstüne Tarsus canavarı yazar tişörtlere basar gezeriz İzmir'de
(Masrafa değer. Alttarafı İzzet'in yerinde bir roka salatası fiyatı.)
Ayrıca gezi ile ilgili paylaşımlara da teşekkürler:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst