Dün biz fransayı konuşurken olan oldu

Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Bir şemsiye daha kaçtı hissetmediniz mi?
Aile hekimlerinin yazdığı reçetelerden de 3 lira katkı payı alınması ve 3 ilaçtan sonra ilave 1 lira katkı alınmasını öngören yasa tasarısı meclisten geçti.
Emekli vekil maaşlarında 3 ila 5 bin lira artış araya sığdırıldı.

http://www.hurriyet.com.tr/ekonomi/19525321.asp

http://haber.gazetevatan.com/iki-yila-omur-boyu-maas/419538/2/Manset

Sesli küfür etmiyeceğinize güvenerek başlığı açıyorum, hayırlı uğurlu olsun.
 
Katılım
5 May 2009
Mesajlar
1,123
Yahu, aslında bana vekillerin aldıkları maaş hiç dokunmuyor. Emeklilik halleri de beni rahatsız etmiyor. Her köprüden geçişte aldıkları Deli Dumrul vergisi kadar da reçeteye fiyat koymuşlar. Aslında bildiğin adice... Ama bu bile bana dokunmuyor.

Bana, memleketin hiçbir sorunu konusunda uzlaşamayan bu elemanların, konu kendi maaşları olunca bu kadar kardeş kardeş anlaşabilmeleri dokunuyor. Salak yerine konulmak dokunuyor. Birilerinin çıkarları için gençlerin ölmesi dokunuyor. Kendi ikballerine bu derece düşkün olmaları dokunuyor. İnsanları köle gibi görmeleri dokunuyor. Adaletsizlikleri dokunuyor.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Dün ermeni oylamasi fransa meclisinde gôrüsülürken, ben yoldaydim ve RTL kanalindan gelismeleri ve yorumlari dinliyordum.
Leyhte ve aleyhte herkesin ortak saskinligi, Türk hükümetinin bu kadar yaygarayi neden kopardigi hakkindaydi.
Tabi onlar saskin ama ben bizimkileri gayet iyi bildigimden dur bakalim yine vatandasa ne geçirdiler diye kendi kendime gülümsüyorum.
Aaaa kusa bak!
diye ne kaziklar yemis bir milletin ahvadiyiz.:p
Aha varan bir.
Hele durun daha neler çikar.:pr:
 

_w_

Katılım
31 May 2009
Mesajlar
615
Yazıklar olsun diyorum. başka birşey demiyorum...
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Sağlık ocağında doktor günde enaz 50 hasta bakıyor 50*3*30=4500 TL ayda para yapar yani doktorun maaşı çıktı bile. Ekstra ilaç 1 TL de suyu oluyor.
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
TR de en büyük hırsızlık sağlık sektöründe oluyor ve artarak devam ediyor.

Devletimiz sağolsun hırsızların önünü kesemeyince kendisi de hırsızlığa soyundu. Allah başımızdan eksik etmesin.
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
830
Motosikleti
Honda sh125
olan garibana fakir fukaraya oluyor her zaman yazıklar olsun diyorum baska ne denir fransadan bi farkları kaldımı simdi bunu yaparak emekliye işçiye yüzde 5 zam vekillere nerdeyse yarı yarıya zam ben sahsen hakkımı helal etmıyorum bu ınsanlar benim vekilimde olamaz s..ler
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
ihtiyar abi oldu mu şimdi bu konu cuma saati bir dünya günaha girdim...:pr:
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
830
Motosikleti
Honda sh125
millet emekli olucam diye çalışşsın 60 yasına kadar siz 2 yıl yiyin için yatın s...ın emekli olun ALLAH bunun hesabını sorar biz koyun olmususz malesef.... ben 25 yıl calısıyorum da neden emekli olamıyorum yataga düşme yaşını 60 yasını bekliyorum bi zenginemi işliyor bu yasalar valla felaket küfür edesim var tutuyorum ....
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
acımaktan öte yer etti bende...
hatta alışkanlık yaptı bile, bırakmak da istemiyorum.. ne yapsak ki acaba?

hazır alışmışken de vatana millette de sebil mi etsem ne?
hiç değilse meşguliyet olur da ruhum acımaz!!!
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
Şimdilik şemsiye kaçtı , ileride daha neler kaçacak bekleyelim de görelim. :pr:
(Bu hem hekim için hem de hasta için geçerli)
Sağlık sektörü hiç bu kadar kötü duruma düşmemişti.
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Dün ermeni oylamasi fransa meclisinde gôrüsülürken, ben yoldaydim ve RTL kanalindan gelismeleri ve yorumlari dinliyordum.
Leyhte ve aleyhte herkesin ortak saskinligi, Türk hükümetinin bu kadar yaygarayi neden kopardigi hakkindaydi.
Tabi onlar saskin ama ben bizimkileri gayet iyi bildigimden dur bakalim yine vatandasa ne geçirdiler diye kendi kendime gülümsüyorum.
Aaaa kusa bak!
diye ne kaziklar yemis bir milletin ahvadiyiz.:p
Aha varan bir.
Hele durun daha neler çikar.:pr:

Coq kimse emekliler icin cikacak ek masrafi ort past etmek , icin buyukelcisini geri cekip yaptirim karari almaz. Iki konuyu bir birine karistirmamak lazim. Ben bu hukumetin politikasini zaten sevmiyorum. Ama Fransa artik resmen Turkiye ye ile dalga geciyor politik iliskilerde. Ermeni olayini resmen eglenmek icin kullaniyorlar.

Turklerin yaygara koparmasi gayet dogal. Afrikada Fransa Lejyonerlerinin yaptiklari Turkiye tarafindan kabul edilip boyle bir karar Turkiyede ciksaydi. Fransa emin ol cok daha buyuk yaygara koparirdi.

Tarihi en son tartisicak kitle politikacilardir bence. Meslegi yalan soylemek uzerine kurulu bir meslek grubunun elinde hangi ulkenin tarihi olur ise olsun heba olur sadece.,
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Ah yandı ise tampon...
Sorun ya egzozdadır ya da girmiştir gramafon...
Biz böyle ses çıkarmadıkça daha çok su akar gider dereden...
Eskiden beridir böyle gelmiş böyle gider dededen...

Arkadaşlar nereye gidiyoruz anlayamadım ben.Gün geçtikçe her şey daha kötü oluyor.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Coq kimse emekliler icin cikacak ek masrafi ort past etmek , icin buyukelcisini geri cekip yaptirim karari almaz. Iki konuyu bir birine karistirmamak lazim. Ben bu hukumetin politikasini zaten sevmiyorum. Ama Fransa artik resmen Turkiye ye ile dalga geciyor politik iliskilerde. Ermeni olayini resmen eglenmek icin kullaniyorlar.

Turklerin yaygara koparmasi gayet dogal. Afrikada Fransa Lejyonerlerinin yaptiklari Turkiye tarafindan kabul edilip boyle bir karar Turkiyede ciksaydi. Fransa emin ol cok daha buyuk yaygara koparirdi.

Tarihi en son tartisicak kitle politikacilardir bence. Meslegi yalan soylemek uzerine kurulu bir meslek grubunun elinde hangi ulkenin tarihi olur ise olsun heba olur sadece.,

Kimse yapmaz, Türkiye yapar.:)
Bizim uluslararasi krizlerde ilk yaptigimiz,büyükelçiyi ilk uçakla geri çagirip,halka gaz vermek, sonra arada biseyleri kaktirivermek.
Zaten çagirdigimiz büyükelçiyi az sonra geri gönderiyoruz.:pr:
Kisacasi bu tepki meselesini artik kimse ciddiye almiyor.
Biz de uluslararasi arenada komik duruma düsüyoruz.
Söyle eski tarihli haberleri bir arastirmak lazim.
Bizim her uluslararasi krizde araya neler karistirdigimizi bir incelemek lazim.
Üç vakte kadar tipis tipis geri gönderecegin büyükelçiyi çekip ne tepkisi veriyorsun?
Yapmayin gözünüzü seveyim.
Bir kere tepki komik.
Bir kasik suda firtina kopariliyor.:jocolor:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst