Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Ttnet bağlantı problemi hakkında yardım gerekli!!!

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    clemenze - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Eylül 2007
    Arkadaşlar, uzun süredir TTnet kullanıyorum ve yaklaşık 3-4 haftadır aşağıdaki gibi bir uyarı alarak internetle bağlantım kesiliyor.

    Müşteri hizmetleri ile görüşmelerimde sürekli olarak; "bulunduğunuz bölgede herhangi bir çalışma sözkonusu değildir dolayısıyla arıza kaydınız alınmıştır" zavazingolarından bir gıdım ileriye gidemedim.

    15-20 dakika bağlantı ama bir bakıyorsunuz bıçak kesmiş gibi net gidiyor.

    Bağlantım; indirme hızı 5,10MBS, Yeniden yükleme hızım 0,66MBS'dir.
    Modemim TP-LINK (TD-W8101G) Wireless modelidir. Masaüstü bilgisayarında kablo ile kullanmaktayım. Bağlantılar sağlam, modem sıkıntısız tanııtılmış ve bilgisayar yeni 1ay önce formattan çıkmış olup temizdir.

    Farklı bir modem ile deneme yapmadım, gerekli kabloları yenileriyle değiştirmedim.

    *Modemden olsa nasıl oluyorda yeri geldiğinde yarım saat internet varda sonra yok?
    *Hatta problem varsa sadece neden bende oluyor?
    *Modemi tanıtmayla alakalı bir durum yok-ki zaten ethernet kartı sağolsun bunu benim için yapıyor-ki ben herşeye rağmen tanıtmış durumdayım??

    İş yoğunluğum dolayısıyla, gerekli ilgiyi sadece müşteri hizmetleri ile çözme çalışmalarım sonuçsuz kaldığı için sizinle paylaşmak istedim. Bu konuya cevaplarım akşamdam akşama olabileceği gibi sunulan hemen her ciddi yardım denemeye çalışacağım

    Uyarı aşağıdaki gibidir...!

    ************************************************** ***

    !!! UYARI !!!

    Modeminiz internete erişemiyor, Telefon hattı üzerinde DSL sinyali algılanamadı!

    Lütfen aşağıda gösterilen adımları takip ederek sorunu gidermeye çalışın.

    Modeminizin DSL girişine telefon hattı bağlı mı?
    Modeminize bağlı olan telefon hattı splitter'ın modem yazan çıkışına bağlı mı?

    Yukarıdaki soruların cevabı "EVET" ise telefon hattınızın çalışıp çalışmadığını bir telefon kullanarak kontrol edin.

    Eğer telefon hattınız çalışıyor ve yukarıdaki adımlar doğru olarak yapıldıysa, modeminizin ADSL ışığı sürekli yanmaya başlayacaktır. Eğer ADSL ışığı sürekli yanmaya başladıysa bu pencereyi kapatın ve tekrar internete erişmeyi deneyin.

    Yukarıdaki adımları doğru şekilde yapmanıza rağmen hala internete bağlanamıyorsanız lüften 444 0 375 TTNET çağrı merkezini arayın ve ADSL hattınızın çalışıp çalışmadığını kontrol edin.

    ************************************************** ****


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Sergeant - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mayıs 2006
    Şehir
    İST
    Motosikleti
    2005 kle, 2007 kymco ck
    Alıntı clemenze adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar, uzun süredir TTnet kullanıyorum ve yaklaşık 3-4 haftadır aşağıdaki gibi bir uyarı alarak internetle bağlantım kesiliyor.

    Müşteri hizmetleri ile görüşmelerimde sürekli olarak; "bulunduğunuz bölgede herhangi bir çalışma sözkonusu değildir dolayısıyla arıza kaydınız alınmıştır" zavazingolarından bir gıdım ileriye gidemedim.

    15-20 dakika bağlantı ama bir bakıyorsunuz bıçak kesmiş gibi net gidiyor.

    Bağlantım; indirme hızı 5,10MBS, Yeniden yükleme hızım 0,66MBS'dir.
    Modemim TP-LINK (TD-W8101G) Wireless modelidir. Masaüstü bilgisayarında kablo ile kullanmaktayım. Bağlantılar sağlam, modem sıkıntısız tanııtılmış ve bilgisayar yeni 1ay önce formattan çıkmış olup temizdir.

    Farklı bir modem ile deneme yapmadım, gerekli kabloları yenileriyle değiştirmedim.

    *Modemden olsa nasıl oluyorda yeri geldiğinde yarım saat internet varda sonra yok?
    *Hatta problem varsa sadece neden bende oluyor?
    *Modemi tanıtmayla alakalı bir durum yok-ki zaten ethernet kartı sağolsun bunu benim için yapıyor-ki ben herşeye rağmen tanıtmış durumdayım??

    İş yoğunluğum dolayısıyla, gerekli ilgiyi sadece müşteri hizmetleri ile çözme çalışmalarım sonuçsuz kaldığı için sizinle paylaşmak istedim. Bu konuya cevaplarım akşamdam akşama olabileceği gibi sunulan hemen her ciddi yardım denemeye çalışacağım

    Uyarı aşağıdaki gibidir...!

    ************************************************** ***

    !!! UYARI !!!

    Modeminiz internete erişemiyor, Telefon hattı üzerinde DSL sinyali algılanamadı!

    Lütfen aşağıda gösterilen adımları takip ederek sorunu gidermeye çalışın.

    Modeminizin DSL girişine telefon hattı bağlı mı?
    Modeminize bağlı olan telefon hattı splitter'ın modem yazan çıkışına bağlı mı?

    Yukarıdaki soruların cevabı "EVET" ise telefon hattınızın çalışıp çalışmadığını bir telefon kullanarak kontrol edin.

    Eğer telefon hattınız çalışıyor ve yukarıdaki adımlar doğru olarak yapıldıysa, modeminizin ADSL ışığı sürekli yanmaya başlayacaktır. Eğer ADSL ışığı sürekli yanmaya başladıysa bu pencereyi kapatın ve tekrar internete erişmeyi deneyin.

    Yukarıdaki adımları doğru şekilde yapmanıza rağmen hala internete bağlanamıyorsanız lüften 444 0 375 TTNET çağrı merkezini arayın ve ADSL hattınızın çalışıp çalışmadığını kontrol edin.

    ************************************************** ****


    ttnet ne derse desin problem hattan. zaten hep sorun yok derler dsl hattı gidip yarım saat gelmiyorsa, geldiği zaman 1-2 gün kullanabiliyosan cihazlardan modemden vs.den olmaz. bu tip şeyleri kolay kolay kabul etmezler, yapmıyorsanız iptal ettirmek istiyorum diyin. eve eleman flnda göndermesinler, onlar geldiğinde çalışırsa sorun yok derler. belki dslamden portunuzu değiştirirlerse işe yarayabilir, isterlerse yaparlar
    Now the world is gone. Im just one.

  3. #3
    artiiist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ağustos 2008
    Şehir
    ankara-afyon
    Motosikleti
    Dragstar 650
    yok yok problem hattan olmayabilir..
    öncelikle telefon hattından modeme gelen kabloyu kontrol edin..Eğer sorun yoksa da başka bir modem takmayı deneyin..
    Modem arızalıysa ya da bağlantı kablolarında bir kısa devre varsa bahsettiğiniz sorunu yapabilir..
    aynısı benim başıma geldiğinde telefon kablosunun asitlendiğini ve karardığını gördüm..

  4. #4
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Kablolarında bağlantı kalitesini düşürecek ek vs. yoksa ara bağlantı hızımı düşürün de. Hızı düşürünce sorun çözülür ama sorun yüksek ihtimalle ev ya da bina içindeki telefon kablolarındaki bir sorundan kaynaklanıyor.

  5. #5
    RunemagicK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2008
    Şehir
    Çekmeköy
    Motosikleti
    Mondial 150 ZAT, Burgman 400 ve SYM Maxsym 400
    müşteri hizmetlerindekiler bişey bilmiyorki. arıyosun yok kabloya bak, modemin ışığı yanıyomu, elektrikler varmı, sular akıyomu, vsvs saçmalıyolar.
    arayıp ayarı verince ilgili yerlere ulaşıp hallediyolar ama, denendi onaylandı.
    ATAMASI YAPILAN ÖĞRETMEN

  6. #6
    artun17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Haziran 2010
    Şehir
    İstanbul/Kurtuluş
    Motosikleti
    Mondial 150HS-HONDA CBR 125 2011
    Modem yazılımını güncelle.
    Artun K.

  7. #7
    clemenze - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Eylül 2007
    Alıntı Sergeant adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ttnet ne derse desin problem hattan. zaten hep sorun yok derler dsl hattı gidip yarım saat gelmiyorsa, geldiği zaman 1-2 gün kullanabiliyosan cihazlardan modemden vs.den olmaz. bu tip şeyleri kolay kolay kabul etmezler, yapmıyorsanız iptal ettirmek istiyorum diyin. eve eleman flnda göndermesinler, onlar geldiğinde çalışırsa sorun yok derler. belki dslamden portunuzu değiştirirlerse işe yarayabilir, isterlerse yaparlar
    Aslında yarım saat var, birden 2 dakikalık bir kesinti oluyor. Sonra hiçbirşey olmamış gibi yine nete devam ediyor. Açıkçası donanımsal birşey yok gibi geldi ama olmazsa şu gider yapma konusunu tekrar deneyeyim

    Alıntı artiiist adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yok yok problem hattan olmayabilir..
    öncelikle telefon hattından modeme gelen kabloyu kontrol edin..Eğer sorun yoksa da başka bir modem takmayı deneyin..
    Modem arızalıysa ya da bağlantı kablolarında bir kısa devre varsa bahsettiğiniz sorunu yapabilir..
    aynısı benim başıma geldiğinde telefon kablosunun asitlendiğini ve karardığını gördüm..
    Açıkçası koşturmacadan sadece kontrol amaçlı gözgezdirip çıkar tak yapabiliyorum. Muhtemelen farklı bir modemle deneme yapacağım.

    Alıntı Slayerrr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kablolarında bağlantı kalitesini düşürecek ek vs. yoksa ara bağlantı hızımı düşürün de. Hızı düşürünce sorun çözülür ama sorun yüksek ihtimalle ev ya da bina içindeki telefon kablolarındaki bir sorundan kaynaklanıyor.
    Herhangi yama-ek vesair birşey yok. Hızı düşürme olayını bilmiyordum. Peki sonra yinemi yükseltmek için başvuracağız??


    Alıntı RunemagicK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    müşteri hizmetlerindekiler bişey bilmiyorki. arıyosun yok kabloya bak, modemin ışığı yanıyomu, elektrikler varmı, sular akıyomu, vsvs saçmalıyolar.
    arayıp ayarı verince ilgili yerlere ulaşıp hallediyolar ama, denendi onaylandı.
    Abi neolurki 500-600 liraya milleti dikiyorlar telefonun başına rutin hareketler indir kaldır, sağa çek sola çek.... HOş sorsan onlarında ayrı dertleri var ama kendim için cinnet mustatili yakındır

    Alıntı artun17 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Modem yazılımını güncelle.
    Yazılım güncel...Aynı terane devam ediyor. Muhtemelen evi taşıyacağım

  8. #8
    Acil112 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2010
    telefon hattında switch var mı? varsa iptal edip direkt hattı modeme takıp deneyin!
    ana hatta switch ten önce paralel telefon vs olmaması gerek.
    112ciyiz

  9. #9
    draggy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Dragstar 650
    TTnet çağrı merkezinde çalışan arkadaşımın dediği şey, bir kişi interneti ile sürekli sorun yaşıyorsa sorun hattından, biz müşterileri sürekli geçiştiriyoruz!!!
    İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035

  10. #10
    artun17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Haziran 2010
    Şehir
    İstanbul/Kurtuluş
    Motosikleti
    Mondial 150HS-HONDA CBR 125 2011
    ya kablo nete geç kurtul anten kablosundan al internetı ya da vodafonun aylık 7 liraya 100mb 3g sora sınırsız 9.8kb hız ile edge kullan
    Artun K.

  11. #11
    clemenze - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Eylül 2007
    Alıntı Acil112 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    telefon hattında switch var mı? varsa iptal edip direkt hattı modeme takıp deneyin!
    ana hatta switch ten önce paralel telefon vs olmaması gerek.
    Switch'ten kastın eğer splitter ise evet var. Yani şu züpçüktüden; buyrun. Dediğin olay kablo ve bilgisyarın bulunduğu yerden dolayı biraz sıkıntılı ama deneyeceğim.

    Alıntı draggy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    TTnet çağrı merkezinde çalışan arkadaşımın dediği şey, bir kişi interneti ile sürekli sorun yaşıyorsa sorun hattından, biz müşterileri sürekli geçiştiriyoruz!!!
    O zaman burdan onlara Püskevit ikram etmek isterim....

    Alıntı artun17 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ya kablo nete geç kurtul anten kablosundan al internetı ya da vodafonun aylık 7 liraya 100mb 3g sora sınırsız 9.8kb hız ile edge kullan
    Galiba sonunda bana bunu yaptıracaklar..

  12. #12
    Acil112 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2010
    hah ışte o splitter
    112ciyiz

  13. #13
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı clemenze adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herhangi yama-ek vesair birşey yok. Hızı düşürme olayını bilmiyordum. Peki sonra yinemi yükseltmek için başvuracağız??
    Benim kablomda da ek falan yoktu ama kabloyu komple yeniledim sorun çözüldü. Hızı düşürdükten sonra yükseltmek gibi bir seçenek yok.

  14. #14
    clemenze - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Eylül 2007
    Vallahi şeytan kulağına kurşun, daha nette kopma olmadı. Önerileri yarın deneyeceğim. En azından Slayerr'ın dediği gibi kabloları yenileyeyim.

  15. #15
    Volkan Serezli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Şubat 2009
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    o ttnetin varyaa....
    adiler sürekli hız düşürüyorlar
    illa50 tl verdirtçekler aylık

  16. #16
    artun17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Haziran 2010
    Şehir
    İstanbul/Kurtuluş
    Motosikleti
    Mondial 150HS-HONDA CBR 125 2011
    dostum sen benım dediğimi yap ben kablo net ilk çıktığında kullanıodum aptal gibi adsl ye geçtim taaa o zaman kablonetin 128kbps kullanıodum ne kesiliodu ne de yavaşlıodu o zamana göre iyi bi hızdı turkiyede
    Artun K.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)