Ttnet bağlantı problemi hakkında yardım gerekli!!!
-
Arkadaşlar, uzun süredir TTnet kullanıyorum ve yaklaşık 3-4 haftadır aşağıdaki gibi bir uyarı alarak internetle bağlantım kesiliyor.
Müşteri hizmetleri ile görüşmelerimde sürekli olarak; "bulunduğunuz bölgede herhangi bir çalışma sözkonusu değildir dolayısıyla arıza kaydınız alınmıştır" zavazingolarından bir gıdım ileriye gidemedim.
15-20 dakika bağlantı ama bir bakıyorsunuz bıçak kesmiş gibi net gidiyor.
Bağlantım; indirme hızı 5,10MBS, Yeniden yükleme hızım 0,66MBS'dir.
Modemim TP-LINK (TD-W8101G) Wireless modelidir. Masaüstü bilgisayarında kablo ile kullanmaktayım. Bağlantılar sağlam, modem sıkıntısız tanııtılmış ve bilgisayar yeni 1ay önce formattan çıkmış olup temizdir.
Farklı bir modem ile deneme yapmadım, gerekli kabloları yenileriyle değiştirmedim.
*Modemden olsa nasıl oluyorda yeri geldiğinde yarım saat internet varda sonra yok?
*Hatta problem varsa sadece neden bende oluyor?
*Modemi tanıtmayla alakalı bir durum yok-ki zaten ethernet kartı sağolsun bunu benim için yapıyor-ki ben herşeye rağmen tanıtmış durumdayım??
İş yoğunluğum dolayısıyla, gerekli ilgiyi sadece müşteri hizmetleri ile çözme çalışmalarım sonuçsuz kaldığı için sizinle paylaşmak istedim. Bu konuya cevaplarım akşamdam akşama olabileceği gibi sunulan hemen her ciddi yardım denemeye çalışacağım
Uyarı aşağıdaki gibidir...!
************************************************** ***
!!! UYARI !!!
Modeminiz internete erişemiyor, Telefon hattı üzerinde DSL sinyali algılanamadı!
Lütfen aşağıda gösterilen adımları takip ederek sorunu gidermeye çalışın.
Modeminizin DSL girişine telefon hattı bağlı mı?
Modeminize bağlı olan telefon hattı splitter'ın modem yazan çıkışına bağlı mı?
Yukarıdaki soruların cevabı "EVET" ise telefon hattınızın çalışıp çalışmadığını bir telefon kullanarak kontrol edin.
Eğer telefon hattınız çalışıyor ve yukarıdaki adımlar doğru olarak yapıldıysa, modeminizin ADSL ışığı sürekli yanmaya başlayacaktır. Eğer ADSL ışığı sürekli yanmaya başladıysa bu pencereyi kapatın ve tekrar internete erişmeyi deneyin.
Yukarıdaki adımları doğru şekilde yapmanıza rağmen hala internete bağlanamıyorsanız lüften 444 0 375 TTNET çağrı merkezini arayın ve ADSL hattınızın çalışıp çalışmadığını kontrol edin.
************************************************** ****
Reklamlar
-
clemenze adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar, uzun süredir TTnet kullanıyorum ve yaklaşık 3-4 haftadır aşağıdaki gibi bir uyarı alarak internetle bağlantım kesiliyor.
Müşteri hizmetleri ile görüşmelerimde sürekli olarak; "bulunduğunuz bölgede herhangi bir çalışma sözkonusu değildir dolayısıyla arıza kaydınız alınmıştır" zavazingolarından bir gıdım ileriye gidemedim.
15-20 dakika bağlantı ama bir bakıyorsunuz bıçak kesmiş gibi net gidiyor.
Bağlantım; indirme hızı 5,10MBS, Yeniden yükleme hızım 0,66MBS'dir.
Modemim TP-LINK (TD-W8101G) Wireless modelidir. Masaüstü bilgisayarında kablo ile kullanmaktayım. Bağlantılar sağlam, modem sıkıntısız tanııtılmış ve bilgisayar yeni 1ay önce formattan çıkmış olup temizdir.
Farklı bir modem ile deneme yapmadım, gerekli kabloları yenileriyle değiştirmedim.
*Modemden olsa nasıl oluyorda yeri geldiğinde yarım saat internet varda sonra yok?
*Hatta problem varsa sadece neden bende oluyor?
*Modemi tanıtmayla alakalı bir durum yok-ki zaten ethernet kartı sağolsun bunu benim için yapıyor-ki ben herşeye rağmen tanıtmış durumdayım??
İş yoğunluğum dolayısıyla, gerekli ilgiyi sadece müşteri hizmetleri ile çözme çalışmalarım sonuçsuz kaldığı için sizinle paylaşmak istedim. Bu konuya cevaplarım akşamdam akşama olabileceği gibi sunulan hemen her ciddi yardım denemeye çalışacağım
Uyarı aşağıdaki gibidir...!
************************************************** ***
!!! UYARI !!!
Modeminiz internete erişemiyor, Telefon hattı üzerinde DSL sinyali algılanamadı!
Lütfen aşağıda gösterilen adımları takip ederek sorunu gidermeye çalışın.
Modeminizin DSL girişine telefon hattı bağlı mı?
Modeminize bağlı olan telefon hattı splitter'ın modem yazan çıkışına bağlı mı?
Yukarıdaki soruların cevabı "EVET" ise telefon hattınızın çalışıp çalışmadığını bir telefon kullanarak kontrol edin.
Eğer telefon hattınız çalışıyor ve yukarıdaki adımlar doğru olarak yapıldıysa, modeminizin ADSL ışığı sürekli yanmaya başlayacaktır. Eğer ADSL ışığı sürekli yanmaya başladıysa bu pencereyi kapatın ve tekrar internete erişmeyi deneyin.
Yukarıdaki adımları doğru şekilde yapmanıza rağmen hala internete bağlanamıyorsanız lüften 444 0 375 TTNET çağrı merkezini arayın ve ADSL hattınızın çalışıp çalışmadığını kontrol edin.
************************************************** ****
ttnet ne derse desin problem hattan. zaten hep sorun yok derler dsl hattı gidip yarım saat gelmiyorsa, geldiği zaman 1-2 gün kullanabiliyosan cihazlardan modemden vs.den olmaz. bu tip şeyleri kolay kolay kabul etmezler, yapmıyorsanız iptal ettirmek istiyorum diyin. eve eleman flnda göndermesinler, onlar geldiğinde çalışırsa sorun yok derler. belki dslamden portunuzu değiştirirlerse işe yarayabilir, isterlerse yaparlar
Now the world is gone. Im just one.
-
yok yok problem hattan olmayabilir..
öncelikle telefon hattından modeme gelen kabloyu kontrol edin..Eğer sorun yoksa da başka bir modem takmayı deneyin..
Modem arızalıysa ya da bağlantı kablolarında bir kısa devre varsa bahsettiğiniz sorunu yapabilir..
aynısı benim başıma geldiğinde telefon kablosunun asitlendiğini ve karardığını gördüm..
-
Kablolarında bağlantı kalitesini düşürecek ek vs. yoksa ara bağlantı hızımı düşürün de. Hızı düşürünce sorun çözülür ama sorun yüksek ihtimalle ev ya da bina içindeki telefon kablolarındaki bir sorundan kaynaklanıyor.
-
müşteri hizmetlerindekiler bişey bilmiyorki. arıyosun yok kabloya bak, modemin ışığı yanıyomu, elektrikler varmı, sular akıyomu, vsvs saçmalıyolar.
arayıp ayarı verince ilgili yerlere ulaşıp hallediyolar ama, denendi onaylandı.
-
Modem yazılımını güncelle.
-
Sergeant adlı üyeden alıntı
ttnet ne derse desin problem hattan. zaten hep sorun yok derler
dsl hattı gidip yarım saat gelmiyorsa, geldiği zaman 1-2 gün kullanabiliyosan cihazlardan modemden vs.den olmaz. bu tip şeyleri kolay kolay kabul etmezler, yapmıyorsanız iptal ettirmek istiyorum diyin. eve eleman flnda göndermesinler, onlar geldiğinde çalışırsa sorun yok derler. belki dslamden portunuzu değiştirirlerse işe yarayabilir, isterlerse yaparlar
Aslında yarım saat var, birden 2 dakikalık bir kesinti oluyor. Sonra hiçbirşey olmamış gibi yine nete devam ediyor. Açıkçası donanımsal birşey yok gibi geldi ama olmazsa şu gider yapma konusunu tekrar deneyeyim
artiiist adlı üyeden alıntı
yok yok problem hattan olmayabilir..
öncelikle telefon hattından modeme gelen kabloyu kontrol edin..Eğer sorun yoksa da başka bir modem takmayı deneyin..
Modem arızalıysa ya da bağlantı kablolarında bir kısa devre varsa bahsettiğiniz sorunu yapabilir..
aynısı benim başıma geldiğinde telefon kablosunun asitlendiğini ve karardığını gördüm..
Açıkçası koşturmacadan sadece kontrol amaçlı gözgezdirip çıkar tak yapabiliyorum. Muhtemelen farklı bir modemle deneme yapacağım.
Slayerrr adlı üyeden alıntı
Kablolarında bağlantı kalitesini düşürecek ek vs. yoksa ara bağlantı hızımı düşürün de. Hızı düşürünce sorun çözülür ama sorun yüksek ihtimalle ev ya da bina içindeki telefon kablolarındaki bir sorundan kaynaklanıyor.
Herhangi yama-ek vesair birşey yok. Hızı düşürme olayını bilmiyordum. Peki sonra yinemi yükseltmek için başvuracağız??
RunemagicK adlı üyeden alıntı
müşteri hizmetlerindekiler bişey bilmiyorki. arıyosun yok kabloya bak, modemin ışığı yanıyomu, elektrikler varmı, sular akıyomu, vsvs saçmalıyolar.
arayıp ayarı verince ilgili yerlere ulaşıp hallediyolar ama, denendi onaylandı.
Abi neolurki 500-600 liraya milleti dikiyorlar telefonun başına rutin hareketler indir kaldır, sağa çek sola çek.... HOş sorsan onlarında ayrı dertleri var ama kendim için cinnet mustatili yakındır
artun17 adlı üyeden alıntı
Modem yazılımını güncelle.
Yazılım güncel...Aynı terane devam ediyor. Muhtemelen evi taşıyacağım
-
telefon hattında switch var mı? varsa iptal edip direkt hattı modeme takıp deneyin!
ana hatta switch ten önce paralel telefon vs olmaması gerek.
-
TTnet çağrı merkezinde çalışan arkadaşımın dediği şey, bir kişi interneti ile sürekli sorun yaşıyorsa sorun hattından, biz müşterileri sürekli geçiştiriyoruz!!!
İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035
-
ya kablo nete geç kurtul anten kablosundan al internetı ya da vodafonun aylık 7 liraya 100mb 3g sora sınırsız 9.8kb hız ile edge kullan
-
Acil112 adlı üyeden alıntı
telefon hattında switch var mı? varsa iptal edip direkt hattı modeme takıp deneyin!
ana hatta switch ten önce paralel telefon vs olmaması gerek.
Switch'ten kastın eğer splitter ise evet var. Yani şu züpçüktüden; buyrun. Dediğin olay kablo ve bilgisyarın bulunduğu yerden dolayı biraz sıkıntılı ama deneyeceğim.
draggy adlı üyeden alıntı
TTnet çağrı merkezinde çalışan arkadaşımın dediği şey, bir kişi interneti ile sürekli sorun yaşıyorsa sorun hattından, biz müşterileri sürekli geçiştiriyoruz!!!
O zaman burdan onlara Püskevit ikram etmek isterim....
artun17 adlı üyeden alıntı
ya kablo nete geç kurtul anten kablosundan al internetı ya da vodafonun aylık 7 liraya 100mb 3g sora sınırsız 9.8kb hız ile edge kullan
Galiba sonunda bana bunu yaptıracaklar..
-
hah ışte o splitter
-
clemenze adlı üyeden alıntı
Herhangi yama-ek vesair birşey yok. Hızı düşürme olayını bilmiyordum. Peki sonra yinemi yükseltmek için başvuracağız??
Benim kablomda da ek falan yoktu ama kabloyu komple yeniledim sorun çözüldü. Hızı düşürdükten sonra yükseltmek gibi bir seçenek yok.
-
Vallahi şeytan kulağına kurşun, daha nette kopma olmadı. Önerileri yarın deneyeceğim. En azından Slayerr'ın dediği gibi kabloları yenileyeyim.
-
o ttnetin varyaa....
adiler sürekli hız düşürüyorlar
illa50 tl verdirtçekler aylık
-
dostum sen benım dediğimi yap ben kablo net ilk çıktığında kullanıodum aptal gibi adsl ye geçtim taaa o zaman kablonetin 128kbps kullanıodum ne kesiliodu ne de yavaşlıodu o zamana göre iyi bi hızdı turkiyede
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)