safakk adlı üyeden alıntı
önce telefonla vodafone müşteri hizmetlerini arayın ve durumun sizin kontrolünüz dışında ve hattı açarken vodafone ile yaptığınız sözleşmede kullanıcının fikri sorulmadan bir değişiklik yapılmayacağının yazdığını bu nedenle de haksız yere yapılan bu uygulama sonucu kesilen fazla ücretin hesabınıza iadesini isteyin. tabii bunu söylerkende telefon konuşmalarınızı kendinizinde kayıt altına aldığınızı ve size karşı sergileyecekleri olumsuz tutum ve davranışı da kayıt altına aldığınızı söyleyin.
olmadı mı?
şikayetvar.com dan aynı şekilde durumunuzu izah edin ve eğer bahsi geçen ücreti ödemezlerse tüm hukuki yollara başvuracağınızı söyleyin.
hala direniyorlarsa
internet sayfasından şikayet gönderme gibi bir seçeneğiniz varsa o yolu da deneyin
hala hala olmazsa da artık
tüketici hakem heyetine gidin oradan %80 ihtimalle paranızı geri alırsınız. ancak şunu da belirteyim hakem heyetine gitmeden önce diğer yolları denemeniz ve olmazsa hakem heyetine gitmelisiniz. yoksa yukarıda yazdıklarımı size söyleyip geri gönderebiliyorlar.
inşallah paranızı geri alabilirsiniz. bende akbank ile hesap işletim ücreti için mücadele veriyorum. allah kolaylık versin..