arkadaşlar merhaba,
bir konuda bilgili arkadaşların yardımını rica ediyorum. 09.07.2010 tarihine THY ile yapmış olduğum seyahatim esnasında THY tarafından bavulum kaybedilmiştir. Hemen kayıp eşya tutanağı tutturdum. Yetkili bana; 5 iş günü arama süresi olduğunu, bu sürede bulunmadığı takdirde olayı sigortaya aktaracaklarını ve kaybolan bavulumun maddi değerinin ödemesi yapılacağı bilgisini vermiştir. Bütün kıyafetlerimin, kişisel bakım ürünlerimin, özel eşyalarımın ve özellikle yurt dışından aldığım hediyelik eşyaların kaybolması sebebiyle hem maddi, hem manevi olarak zarar etmiş bulunuyorum. Velhasıl kelam 5 günlük süre doldu ve ben THY'yi arayıp durum hakkında bilgi almak istedim. Bana 10 gün daha arayacaklarını, olayı sonra sigortaya aktaracaklarını söylediler. Bavulumun bulunmasını, zararımın maddi anlamda karşılanmasına dünden razı olduğumdan kabul ettim. Bu şekilde 10 günü de bitirdik. Tekrar aradığımda bu sefer Temmuz sonuna kadar arayacaklarını söylediler. Check-in esnasında havalimanı yetkilisine teslim ettiğim bavulumun 15 günde bulunamamasına artık bozulmaya başlamıştım. Bu bavul sonuçta havalimanı dışında kaybolmadı. Ya yanlış bir uçağa bindirildi ve farklı bir havalimanına gitti, ya benim uçağa bindiğim havalimanında kayboldu, yada indiğim. Neden bu kadar uzun sürüyor? Uçaktan düşmedi ya!!! Sonuç olarak mecburen Temmuz sonuna kadar bekledim ve yine aradım, bu seferde konu hakkında bilgi alabileceğim muhattap bulamadım. Dakikalarca telefonda bekletildim, herkes başka bir kişiye yönlendirdi ve sonuç olarak ben kimseye bağlanamadan telefonu kapattım. Bu şekilde telefon trafiği bir kaç gün daha devam etti. En sonunda genel merkezi aradım, tekrar durumu anlattım, cevap: 10 gün daha arayacağız. Artık ciddi anlamda canım sıkılmaya başladı. telefonda konuştuğum kişi bana bu bilgiyi vermekten öteye geçemeyeceğini söyledi ve bana bir mail adresi vererek durumu buraya bildirmemi istedi. Konuyu detaylı bir şekilde bu mail adresine gönderdim. Cevap olarak bagaj etiketi, biletim ve bavul içerisindeki eşyalarımın fiyatlı listesini verdikleri numaraya fakslamamı istediler. Tam bir şeyler hallolmaya başladı demeye başlamıştım artık.Bunu da yaptım ve 1-2 gün daha bekledim. Yine mail attım ve durum bilgisi istedim. Cevap:5 gün daha arayacağız. Artık bavulumun bulunamayacağını anladığımdan bu durumu kabul etmedim ve olayın derhal sigortaya yönlendirilmesini talep ettim. Öyle yapacaklarını söylediler. aradan birkaç gün geçti yine aradım. uzun uğraşlar sonucu birine bağlandım ve öğrendim ki sigortaya falan yönlendirme olmamış, aranmasına devam ediliyormuş.Bir şekilde telefonu öyle kapattık.Ben yine mail attım, cevap gelmedi, bir daha attım, cevap gelmedi ve bugünlere kadar geldik. Hala hiçbir yol katedilmedi. Koskoca Türk Hava Yolları'nda bana bilgi verecek bir muhattap dahi bulamıyorum. Nereye gideceğimi, ne yapacağımı şaşırdım. Artık yasal yollara başvurmaya karar verdim, fakat nereden başlayacağımı bilmiyorum. Beni bu konuda yöndirebilecek arkadaşların yardımlarını rica ediyorum.

Saygılarımla,

Zeki DEMİRCİ

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:46 ----------

aynı konuyu yanlışlıkla 2 sefer açtım. yöneticilerden özür diler ve bu konumun kaldırılmasını rica ederim