Biz Dünyanın En Zeki İnsanları mıyız SİZCE DE?

Sizce biz dünyadaki en zeki insanlar mıyız?

  • Evet bizim üstümüze yok

    Oy: 32 57.1%
  • Ohhoo, bizden de zekileri var. Örn. Caponlar

    Oy: 24 42.9%

  • Kullanılan toplam oy
    56
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
147
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ohhoo, bizden de zekileri var. Örn. Caponlar :queen:
 
Katılım
10 Haz 2010
Mesajlar
88
En zeki biz miyiz bilmiyorum ama adam gerçekten haklı. Dürüm-Ayran meselesi akla çok yatkın. Ve dediği gibi dürümün yanında ayran içerken bu adam aklıma hep gelecek :)
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Bu videoyu daha önce de seyretmiştim. Adam olaya mizahi açıdan yaklaşıyor aslında.
"Türk milleti zekidir, çalışkandır" (M.Kemal Atatürk) sözü sanırım o dönemlerde daha gerçekçi idi. Zeka konusunda pek şüphem yok ama tembeliz ve "uyumayı" çok seviyoruz son 50 yıldır.
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
2,161
Bu videoyu daha önce de seyretmiştim. Adam olaya mizahi açıdan yaklaşıyor aslında.
"Türk milleti zekidir, çalışkandır" (M.Kemal Atatürk) sözü sanırım o dönemlerde daha gerçekçi idi. Zeka konusunda pek şüphem yok ama tembeliz ve "uyumayı" çok seviyoruz son 50 yıldır.

Düşüncelerine katılmakla beraber, Türk milletine fırsat ve imkan verilmesi halinde başaramayacağı bir şey olduğunu sanıyorum. :cat:
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
1,347
Bu videoyu daha önce de seyretmiştim. Adam olaya mizahi açıdan yaklaşıyor aslında.
"Türk milleti zekidir, çalışkandır" (M.Kemal Atatürk) sözü sanırım o dönemlerde daha gerçekçi idi. Zeka konusunda pek şüphem yok ama tembeliz ve "uyumayı" çok seviyoruz son 50 yıldır.

Kacar38'inde dediği gibi her ayran dürüm yediğimde hep aklımda bu adam :D
:queen: :queen: :queen:
Levsy abi biz
3 dönüm bostan
yan gel yat osman zihniyetindeyiz. :pr::pr::pr:
 
Katılım
30 Eki 2008
Mesajlar
188
zekiyiz doğrudur ama ahlakımız, çalışkanlığımız, dürüstlüğümüz tartışılır.
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Levsy abi biz
3 dönüm bostan
yan gel yat osman zihniyetindeyiz. :pr::pr::pr:

Ayyynen öyle.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:53 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:50 ----------

Düşüncelerine katılmakla beraber, Türk milletine fırsat ve imkan verilmesi halinde başaramayacağı bir şey olduğunu sanıyorum. :cat:

Bu fırsatı kimden bekliyoruz? ABD ve AB'den mi? Zamanında uyumayı sevmeseydik bize fırsat verilmesi gibi bir kavram olmayacaktı şu an ortada. Çok ağır bir uykudayız maalesef. Japonya'ya fırsatı kim verdi?

Uyanmak için bize 7 düvelin gene savaş ilan etmesi gerekecek sanırım.
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
konuları yanlış yere açabiliyoruz bazen!

zeki değil ama zeki zanneden taşralı uyanığımız çoktur.
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
Bu videoyu daha önce de seyretmiştim. Adam olaya mizahi açıdan yaklaşıyor aslında.
"Türk milleti zekidir, çalışkandır" (M.Kemal Atatürk) sözü sanırım o dönemlerde daha gerçekçi idi. Zeka konusunda pek şüphem yok ama tembeliz ve "uyumayı" çok seviyoruz son 50 yıldır.

aynen arkadaşın dediği gibi tembel bir milletiz hazır yiyiciğiz şu tembelliğimizi kaldırdığımızda bizden iyisi yok
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
1,347
konuları yanlış yere açabiliyoruz bazen!

zeki değil ama zeki zanneden taşralı uyanığımız çoktur.

Konuyu yanlış yere açtığımı zannetmiyorum. videolar bölümünden açtım. Eğer yanlışsa bilemem, affola :pale: :pale:

Cin olmadan adam çarpmaya çalışan gibi uyankılar çooook var.
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
1,347
Evet, konu dışı bölümüne açmalıydın :)

ve KUVVETMİRA
Uyardığınız için çok Teşekkür ederim.

KUVVETMİRA söyleyince nereeye açabilirim diye düşündüm ve bende konu dışı olması gerekirdi dedim. Ardından Levent abi sağolasın yardım etti.

M.Kemal ATATÜRK öldükten sonra mı biz bu hallere geldik acaba. Çok değil bi 10 yıl daha yaşasaydı adam. Şimdi biz Japonya veya Çin gibi Amel konusunda herkesten ilerde bi ülke olacaktık.
 
Katılım
23 Nis 2010
Mesajlar
591
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu adamın kitaplarından birini temin edin, ve adamın ne kadar zeki olduğunu görebileceksiniz.
dedikleri gerçek olmayabilir ama adam gerçek üstü anlatımla birçok farkında olmadığımız şeyleri açığa çıkarıyor.
örneğin sadece apallar 8 saat uyur kitabını okuyun....
olay cinler vs periler, ama çok güzel anlatmış beni gerçekten düşündüren kitaplardandır.....
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Arkadaş:rendeer:

- konşu oğlan 16 yaşında ve bizi çok seviyor, hatta rol-modeli olarak kabul ediyor. Carrefour'a gittik, kolalardan bedava çıkıyormuş kapaklarından. Ben de bir kola alıp market arabasına attım. ''naapıyon abii yaaa'' diye saldırdı ve ardından kolaları tek tek açıp kapaklarına bakmaya başladı. 2 kola da Bedava yazılarını buldu ve ''tamam hocam, bunları alıyoruz'' dedi:silent:

-Bu aynı genç, bir başka gün evimizin zilini canhıraş çaldı. Kapıyı açtığımızda, 2 kolununda ters durduğunu gördük:silent::silent: ''Abii, kollarım kırıldııı'' dedi:silent: Hastane falan derken alçılar malçılar hikaye ortaya çıktı. parkta kızlara hava atalım derkene, arkadaşları ''salıncakta sallanıp 2 takla atamazsın...'' demişler:silent: o da atamamış zati...

- O zamanlar Efes Birasının kutu olanlarını açınca tutup-açma kulubunun arkasında bedava yazanı bulunca 1 adet bedava alınıyormuş. Ben bir iki tane bedava bulup sevinmiştim. Yine arkadaşlardan biri, biranın kapak kısmını gövdeden ayırınca, alt kısımda yıldız şeklinde işlenmiş 6 adet kısım olduğunu ve bunlardan 2 adetinin Bedava yazısı olduğunu görmüş! diğerlerinde boş yazıyordu. Yani otomatik bir makine açma kulubunu basarken press de hangisine denk gelirse şans. Arkadaş bu Bedava yazılarını tırnak makası ile tıpkı kopartılımış birer kulup gibi keserek her kutudan 2 adet bedava üretiyordu. hatta yakındaki bakkal-market-tekel bayi artık yemiyordu numarayı ve minibüs ile bir kaç durak ileriye gidip ellerinde bira poşetleri ile dönüyordu:mrgreen:

- Bizim ülkede balkonlara asılı halıları çalmak için bellerine ip bağlanmış kedileri 3. katlara atan hırıslar vardı:p

- Yine o zamanlar yeni çıkmış olan LM, winston vs gibi cigaralar piyasaya ucuz fiyatları ile girmişlerdi. Marlboro, camel gibi firmalar bu rekabete rest çekmişlerdi ve Kadıköy de oturduğumuz çay bahçelerini basıp, önümüzdeki bu ucuz cigaraları alma karşılığında dolu bir paket Marlboro vs bırakıyorlardı. tam dolu ve hatta reklamcı kızlar açıp bırakırlardı masaya. Bizim arkadaşlar, Erkete salarlar, bu reklamcılar ufukta görüldüğünde, dolu bir paket ucuz cigarayı, yanlarında getirdikleri 4-5 pakete hemen bölerler ve bunları vererek 4-5 paket tam dolu Kalite cigara alırlardı:queen::mrgreen:

-Hasarlı motosikletleri bize süsleyip kiralayan ve döndüğümüzde, ''düşmüşünüz abii, maşa gitmişş..'' diyip kazıklayıp, onların verdiği fiyatlara kanmayıp sanayii ye gittiğimizde yine anlaşmalı servislerin 3 katı para istemesiyle kıçın geri dönüp kiralayıcıların kazığına oturduklarımız mııı..

Yaz yaz bitmez bizim milletin Zekası Konusunu:queen::mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
abi genetik olarak ne caponlar çalışkan, ne amarikalılar aptal nede türkler zeki.
geleneksel çizgiler var, ne görürsek o şekil çalışıyo kafa.
o jetonlu makinayı yapan almanın kafa basmıyo mu sanki buzdan jeton yapmaya?

vel hasıl kelam "farkında olmayı" severim amma iki kuruş menfaat için eze eze uyanıklık yapan gördüm mü fitil olurum.
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
başımız sıkışınca çok zeki olduğumuz kesin ama genel durumu bilemem :mrgreen: nerden biliyon derseniz kendimden biliyom :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst