Motorcu Sözleri :)

Katılım
25 Ağu 2008
Mesajlar
95
*Dört tekerlek bedenini,iki tekerlek ruhunu hareketlendirir,

*(Aynadaki uyarı)Dikkat! Aynada görülen nesneler hızla gözden kaybolur.

*Başının değeri ne ise kaskınınki de odur.

*Oyuna bir kap dolusu şans ve boş kapta deneyimle başlarsın.Amaç;
dolu kaptaki şans bitene kadar,boş kaptaki deneyimi doldurmaktır.

*Kask takmaya ihtiyacın olmadığını düşünüyorsan,muhtemelen .

*Gece yol yapma ki; gün doğumunda uyumayasın.

*Güçte kalabilmek için beygir gücünde hata yapma.

*Herkesten hızlı sürmen,yalnız süreceğinin garantisidir.

*İyi bir sürücünün denge,doğru karar mekanizması ve iyi zamanlaması
vardır.Aynı şekilde iyi bir sevgilinin de..

*Yağmurda kullanmıyorsan motosiklet kullanıyorum deme.

*Yeni sürücüler gidecekleri yer seçer ve giderler,eski sürücüler yön seçer
ve giderler.

*Bazen gidilecek yere en çabuk varmanın yolu mola vermektir.

*İnsanlar motosiklet gibidir,her birinin farklı tarzı ve özelliği vardır.

*İyi gelişmiş refleksler şanstan daha hızlıdır.

*Ön sezilerini dikkate almayı öğren.Bir gün hayatını kurtarabilir.

*Hiçbir şey olmaz diyen sürücüden uzak dur.

*Yarın olmayacak gibi kullanırsani yarın olmaz.

*Yaşlı sürücüler var,sarhoş sürücüler de. Ama yaşlı ve sarhoş sürücü .

*Önce en ucuz parçaları değiştir.

*Köpeklerin neden camdan dışarı baktığını ancak motosiklet sürücüleri anlar??

*Motosikletine binmek için acele et ama bindikten sonra etme.

*Ruhunu değil,lastiğini yak.

*Kontrol edemediğin güç,güçdeğildir.

Benim hoşuma gitti,Umarım siz de beğenirsiniz..Saygı ve selamlar..

motovirüs.com'dan alıntıdır onlarda başka yerden alıntı yapmıştır :)

aradım ama bulamadım bu konunun aynısını
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Tem 2010
Mesajlar
3
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hoş ve güzel motosiklet sözleri

merhaba arkadaşlar ben motosiklet sözleri paylaşmak istedim yararlı olursa ne mutlu bana hadi hayırlısı.....

erMotorum Honda yapma bana Numara...


otobanda Jilet Gibiyim yaklaşma Seni Beter Ederim :)


Motorsikletim uçar yollarda havanı Alırım Yarı Yolda


Motorumun beygiri Senin Arabana yeter :)


Kawazakiyi Aldım AltıMA Kimse Durduramaz Beni Bu Yolda.


Ne yol Dinlerim Ne ışık Motoruma herkez Bulaşık...


Hızlı Gidip Durmasını Bilirim Sen bakma Bana ben Rüzgar Gibiyim.


Lastiklerim yeter Yollara.


Atarım Hatunu Arkaya Basarım Yolda Hondayla Gaza...


Hızlı Gitme Ne Olur Sanada Biri Vurur :)


Motoru Suzikiden Şöförü Türkiyeden Alıcaksın.


Motora Güzelle Biniceksin inerken 2 Kişi ineceksin..


Bir Motorumu Bir Seni Sevdim..


uçakla yarışmak Sarmıyor Atrık..


Motorumun önü kalkar sana yolda takar...


Motorumun Sesi Aleme yeter...


Motorsiklet deyipte geçme Aslanım Seni Düz Yolda Sollarım..


Entelim Süperim Hondayla Kızları Süzerim...


istanbul Bana Dar Motorsikletim Yolları Açar.

İşte bukadar inşallah beğenirsiniz...:rendeer:
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
valla ne yalan söyleyeyim pek hoşlanmadım... çiçek abbas filmindeki atışmalar geldi aklıma:)
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sollama beni sollarım seni.
Virajların hastasıyım mıcırların ustasıyım.:p
 
Katılım
1 Şub 2009
Mesajlar
427
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kızı kolda fazeri yolda severim


sizin altınızda bez varken bizim altımızda MZ vardı.


öyle bir hızlanırım ki google earth ta bile göremezsin


yetişemiyorsan el salla


kafanın değerinde kask al.



NOT:alıntıdır.:mrgreen::mrgreen::queen::queen::queen:
 
Katılım
20 Tem 2009
Mesajlar
284
motorum iki teker tüm dört tekerlileri tiker
kafam güzel hepsini düzer:p
senden aşağı kalmadık galiba...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Tem 2010
Mesajlar
3
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar ben paylaşmak istedim aramızda beğenmeyen arkadaşlarda var galiba olsun yararlı olduysa ne mutlu bana....
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Bir de hiçbir şey beni motosikletten soğutamaz derdim...:pale:
 
Katılım
22 Ara 2009
Mesajlar
197
varsa bir honda n asla çekmezsin ondan.
varsa bir kawasaki n olamazsın hiç sakin.
sahipsen bir suzuki ye hızlı olursun ölesiye.
R1 ise yamaha n duramazsın aman aman.
varsa bir bmw n sıfır km gibidir ebediyyen.
sahipsen bir aprilia ya hızlı yaşarsın doya doya.
triumpsa motorun senden sonrada kullanır torun.
tamamen kendi bestem olup her hakkı saklıdır :))))
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kask takmamakta ısrarlı isen elbet bir gün gözüne,ağzına bir sinek kaçar işte o zaman o kafatasının içine seninkinden daha işe yarar bir beyin girecektir.
 
Katılım
24 Eyl 2010
Mesajlar
461
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motorcu Sözleri..

Bakalım neler çıkacak.

Benim en sevdiğim söz;

Bir gün 4 teker istersem bi motor daha alırım.:)
 
Katılım
21 Ağu 2010
Mesajlar
350
4 teker bedeni 2 teker ruhu taşır.

Forumda görmüştüm sanırım.
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
2,203
motorumun gücü arabana yeter :wiinkk:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:50 ----------

(Aynadaki uyarı)Dikkat! Aynada görülen nesneler hızla gözden kaybolur

Başının değeri ne ise kaskınınki de odur

Oyuna bir kap dolusu şans ve boş kapta deneyimle başlarsınAmaç;
dolu kaptaki şans bitene kadar,boş kaptaki deneyimi doldurmaktır

Kask takmaya ihtiyacın olmadığını düşünüyorsan,muhtemelen.........

Gece yol yapma ki; gün doğumunda uyumayasın

Güçte kalabilmek için beygir gücünde hata yapma


Herkesten hızlı sürmen,yalnız süreceğinin garantisidir

Yağmurda kullanmıyorsan motosiklet kullanıyorum deme

İnsanlar motosiklet gibidir,her birinin farklı tarzı ve özelliği vardır

İyi gelişmiş refleksler şanstan daha hızlıdır

Hiçbir şey olmaz diyen sürücüden uzak dur

Yarın olmayacak gibi kullanırsan yarın olmaz

Yaşlı sürücüler var,sarhoş sürücüler de Ama yaşlı ve sarhoş sürücü

Önce en ucuz parçaları değiştir

Köpeklerin neden camdan dışarı baktığını ancak motosiklet sürücüleri anlar??

Motosikletine binmek için acele et ama bindikten sonra etme

Ruhunu değil,lastiğini yak

Kontrol edemediğin güç,güç değildir

vs.vs.vs.:)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst