Bu araçlara kafayı takmış durumdayım belki alabilirim de ama önceden denemek istiyorum..Kiralaması çok pahalı değil..Şartları nedir araç kiralamanın..
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...90608843/detay
Bu araçlara kafayı takmış durumdayım belki alabilirim de ama önceden denemek istiyorum..Kiralaması çok pahalı değil..Şartları nedir araç kiralamanın..
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...90608843/detay
100 tlye 1300 km yol giden Volta vs5im
o araca biz zarar gelirse donuna kadar alırlar. sonra vay ben duymadım, vay beni ikaz etmediler deme.
Fiyat super de MaKaRa isimli bir kiralama sirketine ne kadar guvenilir sorun orda... Arac eski. illa ki yipranmistir. Arizalanirsa n'olacak? Kullanici hatasi deyip tamir olana kadar suredeki gunluk kirayi odeme zorunlulugu falan cikarirlarsa?
Bu arada Cayman super araba da eskilerin kullanim masrafi az degildir. 2008 modellerinin fiyatlari $15000-$20000 arasi burada...
Senetle yapılıyor diye biliyorum böyle yerlerde. Büyük firmalardan sözleşmeli yapmakta fayda var. Fiyatları bu tür yerlere göre tabi daha fazla.
Ben Challenger kiralamak istedim . Kredi kartından 3000 lira limit donduruyor, senet sepet imza attırıyor , İl dışı çıkacaksan fiyat değişiyor , hayvan gibi lastik kontrolü yapılıyor ( yanlarsan eritirsen diye galiba ) dolu depo veriyor doğal olarak dolu depo istiyor , eğer ufak bir kaza bile yaparsan geceliğini giy gel diyor .
Lüks araç kiralamak hele hele super spor kiralamak akıl işi değil .
Dip not : karmakarışık olmuş kusura bakma .
Birisi araba ile kaza yaptırdı, diğeri arabaya arıza yaptırdı,sonraki firma tarafından dolandıttırıldı ,cenazemi kim kaldırcak..
100 tlye 1300 km yol giden Volta vs5im
O günlük 500 TL kiralama bedeli genelde bir ay boyunca kiraladığınızda geçerli oluyor.Bir de Cayman dediğimiz model dünya çapında fakir Porschesi olarak biliniyor ve çoğu düzgün ülkede en basit insanlar bile küçük birikimler ile 2.elini çok rahat bir şekilde alabiliyor.Discovery ve D-Max kanllarında Wheelers Dealers diye bir program var.Geçenlerde internetten izlediğim bir bölümünde Porsche Boxer'ı ki kendisi teknik olarak Cayman'ın atası ve Cayman'ın cabrio modeli oluyor biraz kilometresi yüksek 2.elini 1000 pounda aldılar.Çok temiz 2.elleri 5000-6000 pound civarı.Bizzat bu aracın yani 2018 Porsche Cayman'ın 0 km si 44.000 pound civarı.İngiltere'de asgari ücretin 1200 pound olduğunu göz önünde bulundurarak ne durumda olduğumuzu siz değerlendirin.
Hesapli oldugu dogru, ama "Fakir Porsche'si" tabiri iki yonuyle problemli:
1. Biraz zayiflatilmis 911 izlenimi veriyor. Ama oyle degil. Kendine ait bambaska sasisi olan, ortadan motorlu, iyi bir spor araba. Hatta bazi yonleriyle 911'e de ustun acikcasi. Ama 911'in Porsche markasi icin yeri ayri tabii ki, ve daha prestijli konumlandiriliyor.
2. Arabayi sadece prestij araci olarak goren bir yaklasim. Spor araba da motosiklet gibi kullanilip zevk alinmasi gereken bir sey. Sidik yarisina alet edilecek bir sey degil bence.
cayman neymiş yaa benim gönlümde yıllardır S2000 var. Yıllar geçtikçe araba yaşlandıkça fiyatı artıyor arkadaş
"Fakir Porsche'si" "Fakir Ferrari'si" ve benzeri tabirler benim icadım değil.Tam tersine Boxter ve Cayman piyasa sürüldükleri günden beri hayranlıkla takip ettiğim modeller.Ne arabada ne motosiklette marka prestijine pek önem vermem,sürerken verdiği zevke önem veririm.
Ama malum araba dünyasında dolaşan çeşit çeşit geyik var.Porsche'ın geçmiş yıllarda farklı sınıfta ve daha düşük bütçeli kullanıcılar için piyasaya çıkardığı 944,928,914,968 gibi modeller fiyatlarından dolayı fanatik 911 hayranları tarafından "Poor man's Porsche" olarak anılmaya başladı.90 larda çıkan Boxter ve 2000 lerde çıkan Boxter'ın üstü kapalı versiyonu Cayman'da bu akımdan nasibini aldı.Hatta Boxter ilk çıktığın "Eğer bir Boxter satın alıyorsanız ya kadınsınızdır yada 911 alacak kadar paranız yoktur." diye geyik dönüyordu.Bana kalırsa son kasa 718 Boxter ve Cayman tasarım olarak 911'den çok daha yakışıklı.
Gerçi gelişmiş ülkelerde 911 bile çok ulaşılmaz alınmaz bir araç değil.Yine ortalama asgari ücretin 1200 pound olduğu İngiltere de 911 lerin başlangıç fiyatı 78.000 pound civarı.Yani 65 tane asgari ücreti yan yana koyduğunuz bir 911 alınıyor.Bu oranı Türkiye'ye uygularsak 1600 TL olan net asgari ücretten 65 tane 104.000 TL yapıyor.Bu da alım gücü farkını ciddi şekilde ortaya koyuyor.İngiltere de 65 asgari ücret bir adet 911 alırken Türkiye'de 65 adet asgari ücret Renault Clio yu bile zor alıyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:29 ----------
O gariban Ferrari'si
Özgürlüğün en büyük düşmanı halinden memnun kölelerdir.
Onun yerini tutmaz ama, atmış yetmiş binliraya alabilirsin 2010 model falan.
Megelli gibi son sahibi olur musun bilmem.
Fakirin spor arabasi işte peugeot rcz;
[IMG][/IMG]
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:43 ----------
Az yakar, az kaçar fiti fiti gezersin
audı TT 45-50 binden başlıyor.Almayanı dövüyorlar
Sikibini olanların da gözü Caymanda
Caymani olanların da gözü Carrerada
Carrerası olanların da gözü Turboda
Turbosu olanların da gözü GTde
GTsi olanların da gözü yine dışarıda...
Turbo veya GT'ye bulaşmadıktan sonra ikinci elleri gayet makul burada.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)