Markaları karalamayı seven ne kadar çok insan var.
Markaları karalamayı seven ne kadar çok insan var.
geçmiş olsun.
yamaha ve honda ile arasında kalite farkı olsa bile drift bence kötü bir motor değil.fiyat, performans, görünüş, ucuz yedek parça gibi avantajları var.
hareket akrobasi merakın varsa bence yan sanayi parça bilgisi , kendin tamir etme imkanın da olmalı aslında. küçük motosikletler ile yarış veya hareket yapan tayfaya bakarsan çoğu sanayi eşrafındandır. kendisinde bir hasar yoksa çıkma çakma birşeyler uyduruyor devam ediyor yola.
ön maşa ucuzmuş ama arka demir 60 tl pahalı geldi bana.
hayretler içinde okudum
Siz büyük motor almayın sakın. Bahsettiğiniz kaza baya baya sıkıntılı bir kaza. Büyük bir motorda sinyali kırsanız servise vereceğiniz para 250 den fazla tutar. Geçmiş olsun. Sağlığınıza bir şey olmamış sıkıntı yapmayın bence.
Ama galiba, bütün bu olanlara dayanamam, ama hazırım
Sen giderken adımlarını sayarım
Heyhat ! Ne yazık seni yanlış tanıdım sanırım.
Dostum daha acemisin belli, şimdi lastikleri bahane etme çünkü cbfde veya mh 125de çin malı lastikler mevcut hepsi berbat. Millet R1 ile ön kaldırıp arka basamakların şaseye bağlı olduğu olduğu alüminyum dökümü parçalıyor. Altta videosu ve senin mh drift dediğinin emin ol motor kaliteside parça kaliteside daha kaliteli cbfden. Sanayide şanzumanı dağılan bir sürü cbf gördüm. 10000 kmde sattım bende mh drifti emin ol 3-4 defa düştüm ön kaldırırken ve sinyal camından başka kırılan dökülen yeri olmadı. Öndeki araba geri geri motora çarptı çamurluk bile kırılmadı, tamponu resmen tekerlekle çamurluk girdi yine bişey yok. 15000 de zincir kitleyen cbfta gördüm. Bu arada fiyat hiç bişey fakat işçilik fazla parçaları alıp başka yerde taktır.
kardeşim bnde mh drift kullanıcısıyım motorumu arkadaş werip 4-5 metre asfaltta sürüklendi ve asfaltın kenarına düştü arka ayaklık hafif yamuldu çamurluk çizildi far krenajı çizildi bide amartisör çizildi hafif bir keresinde bayır çıkıyodum kanal açmışlar yarım metre kadar tarlalık yol çim olmuş her tarafı lap die düştüm içine sonra 3 kişi geri geri çekerek çıkardık bi keresinde kumda kaydım aynayı kırdım motor bloğu alttan çizildi ama hiç bi kırılma olmadı sürütnmeden çizikler hondadada oluyor merak etme
Bitmeyen tutkudur,özgürlüktür,her piston vuruşunda yürekte artan Aşk'tır motosiklet...
Böyle düşüş yaşayıp da motorda kırılma olmamasını beklemek gibi bir lüks olamaz. Japon motoru olsaydı ve tesadüfen kırılma olmasaydı, her tarafı çizilmiş, çatlamış parçalarla mı gezecektin ? Yine pek çok parça değişecekti. Bir de her düşüş birbirinden farklıdır. Aynı bardağı bile yere düşürdüğünde bazen kırılır, bazen çatlar, bazen de hiçbir şey olmaz.
arkadaşlar motorun iyisi kötüsü olmaz kullanıcının acemisi olur yada uygun olmayan motorukullanıyor olur .bu arkadaşımız teker hevesi sarmış fakat teknik olarak motoru konturol etmesini bilmediginden yatırmış teker yaparken sadece gazı keserek önü indirmeyi düşünerek teker yapmak mantıksız ayagın arka firende olucak ani dengesizlikde basacaksın firene saga yatarsa kendini sola sola yatarsa kendini sag tarafa vereceksin önemli olan teker denge işi ve dengeyide sen agırlık merkezini kullanarak saglayabilirsin .düşürdügün motor ne olursa olsun bilincsizce düşürürsen hem motora hemde kendine zararın olur .bende defalarca teker yaptım seviyorum yada hastalık diyelim mz le cross larla ybr cg cbfmondialin 100kap ı ile şu an cbr 125 var onunlada dayanamayıp yaptıgım çok oldu .yalnız motorun güvenligini ve kendi ve çevremdekilerin güvenligini tehlikeye atmadan tatlı ve zararsız denemeler sonuç hiçbir motorun zarar görmedigini ve düşürmedigimi söyleyebilirim .
Ama galiba, bütün bu olanlara dayanamam, ama hazırım
Sen giderken adımlarını sayarım
Heyhat ! Ne yazık seni yanlış tanıdım sanırım.
güzel , kasksız olsa belki ciddi hasar alırdı arkadaşın.çünkü direk arkaya uçarsa kafasının arkası asfalta vurabilirdi.
kardeşim bence bu fiyata şükretmelisin. Benim 2013 Model YBR 125 ESD Motorum var haziranda aldım. bayram öncesi kardeşim kaza yaptı değişmesi gereken parçalar ve fiyat listesi (İşçilik dahil değil)
Japon motorlarinda tartismasiz servis yedek parça ve kalite farki var...
Ben moto kurye işi ile meşgul birisi olarak işte kullandığım motor yamaha ybr125..160.000km de hala orjinal motoru son zamanlarda yağ eksiltmeye başladı. .bu km yi hiçbir Çinli yapmaz...
Normal bir sürücü bu km yi 10 yilda zor yapar. ..ama keyfi olarak Çin menşeli motor kullanilabilir..oda keyif kacana kadar
drift aslında iyi motor yani bir tekerden düşmeyleyle ön maşa nasıl yamuluyor anlamadım.gemiş olsun
Drift iyi motordur kullanmasını bilene stunta uygun bir motor ön dişli ile oynarsan 1 vitesi çok seridir
Lastik kısmına gelelim git mişlen pirelli al
50 LİRA MAŞA daha ne istion .
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)