Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda CB250R Türkiye'de

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #41
    E.Yzr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2018
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    R25 Abs, CRF 250L
    Darısı 250RR ın başına
    Rebel40 bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42

    Üyelik
    02 Ocak 2014
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    Cfmoto150NK (2018), Tvs APACHE 150 rtr(2014)
    cb125r'ın fiyatı açıklandıktan sonra ben daha yüksek bekliyordum bunun fiyatını, şu anki döviz kurlarına, vergilere ve zamlara rağmen fiyatı fena değil. Bir sonraki motorum olmaya aday oldu kendisi 👍🏼

  3. #43
    hokahey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Kasım 2016
    Şehir
    papua yeni gine
    topcase soran arkadaşa amma da yüklenilmiş yahu! bakkaldan aldığım ekmeği bile taşıyamayacaksam ne anladım ben bu işten?!?
    hyanax100 ve kocaolgun bunu beğendiler.

  4. #44
    Ebabil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2018
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    BMW G310R
    Motosiklet kullanıcılarının en önemli sorunlarından biri bagaj sorunudur.
    Keşke NC750 modeldeki gibi benzin deposunu bagaj bölmesi olarak yapsalardı.

  5. #45

    Üyelik
    18 Ağustos 2012
    Şehir
    İzmir / Çiğli
    Motosikleti
    Honda NC700S
    NC lerdeki o bagaj büyük kolaylık . Geçen Ayvalık da bı açtım bagajı kaskı koydum millet şok. Ağırlık merkezinin aşağıda ve arkada olması da ayrı bir avantaj oluyor. Bu model benim de aklımı çeliyor biraz ama 250cc biraz ufak

  6. #46

    Üyelik
    24 Şubat 2018
    Alıntı atalayalper adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    mt25 tarz ve tip olarak hatta kullanılan malzeme kalitesi ve işçilik olarak cb250r'ın yanına pek yaklaşamaz sanki.

    Showa marka ayarlanabilir 41mm usd amortisörler
    Nissin fren kaliperleri ve papatya diskler
    Bosch Abs fren sistemi
    Full led sinyal, stop ve ön farlar
    Full dijital takometre
    142kg kuru ağırlık
    150/70/17 daha geniş arka lastik

    Mt25 gücünü ve torkunu geç veriyor, çok yakıyor, süspansiyonlar ve frenler tırt, 20 küsür kilo daha ağır ayrıca bana göre son derece tipsiz.
    bu motor zaten mt ile karşılaştırılacak bi motor değil daha cok duke250abs ile karşılaştırmalısın ben arasındayım ikisinin ama sanırım duke 250nin torku için duke tarafından kullanıcam oyumu

  7. #47

    Üyelik
    14 Mayıs 2018
    Arkadaşlar merhaba,
    Cuma günü itibari ile mat gri rengi için sipariş vermiş bulunuyorum. İnşallah bir aksilik olmaz ise yarın motor Honda Marmara ya gelecek...
    Bilgi olsun diye yazıyorum; bildiğiniz üzere geçtiğimiz cumartesi günü motorun lansmanı vardı. Lansmana özel fiyat olarak, Honda Marmara dan Gürkan beye ayrıca teşekkür ederim, 21800 ₺ fiyat ile ön sipariş verdim.
    Bu ilk motorum olacağı için ve geçmiş dönem motor fiyatlarını bilmiyorum ve tecrübeli arkadaşlara göre bu yüksek bir fiyat olabilir. Ancak bu motordan önce Benelli BN251 bakıyordum ve en dip fiyat 15000 ₺ bulabildim. Benelli tabi ki iyi bir firma ancak, kıyasladığınızda , ki hiç bir tecrübem olmadığını düşünerek, malzeme kalitesi, servis kolaylığı, ikinci el avantajı ben doğru bir karar verdiğimi düşünüyorum...
    Forum da kullanım sonrası yorumlara ne yazık ki bir katkım olamayacak, zira ilk motorum ve kullanım açısından kıyaslayabileceğim bir motorum hiç olmadı. Ayrıca önümüzde ki 1-2 hafta boyunca trafiğe kapalı alanlarda egzersiz yapacağım için yorum yapmam da doğru olmaz zaten...
    Umarım kullanıcı sayısı artar ve bilgi paylaşımı açısından gelecek zamanlar için bir faydam olabilir...
    Şu an için sadece Honda Marmara da dip fiyat 21800₺ dışında bir faydam olamıyor...

  8. #48

    Üyelik
    15 Temmuz 2014
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı Yilbas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba,
    Cuma günü itibari ile mat gri rengi için sipariş vermiş bulunuyorum. İnşallah bir aksilik olmaz ise yarın motor Honda Marmara ya gelecek...
    Bilgi olsun diye yazıyorum; bildiğiniz üzere geçtiğimiz cumartesi günü motorun lansmanı vardı. Lansmana özel fiyat olarak, Honda Marmara dan Gürkan beye ayrıca teşekkür ederim, 21800 ₺ fiyat ile ön sipariş verdim.
    Bu ilk motorum olacağı için ve geçmiş dönem motor fiyatlarını bilmiyorum ve tecrübeli arkadaşlara göre bu yüksek bir fiyat olabilir. Ancak bu motordan önce Benelli BN251 bakıyordum ve en dip fiyat 15000 ₺ bulabildim. Benelli tabi ki iyi bir firma ancak, kıyasladığınızda , ki hiç bir tecrübem olmadığını düşünerek, malzeme kalitesi, servis kolaylığı, ikinci el avantajı ben doğru bir karar verdiğimi düşünüyorum...
    Forum da kullanım sonrası yorumlara ne yazık ki bir katkım olamayacak, zira ilk motorum ve kullanım açısından kıyaslayabileceğim bir motorum hiç olmadı. Ayrıca önümüzde ki 1-2 hafta boyunca trafiğe kapalı alanlarda egzersiz yapacağım için yorum yapmam da doğru olmaz zaten...
    Umarım kullanıcı sayısı artar ve bilgi paylaşımı açısından gelecek zamanlar için bir faydam olabilir...
    Şu an için sadece Honda Marmara da dip fiyat 21800₺ dışında bir faydam olamıyor...
    Hayırlı olsun güle güle kullanın. tavsiyem alır almaz direkt koruma takozu taktırmanız. motoru canlı görmedim ama fotolardan anladığım kadarıyla yana yatınca direkt depoyu yere çarpacak gibi gözüküyor.

  9. #49

    Üyelik
    14 Mayıs 2018
    Güzel temenni için teşekkür ederim,
    İlk aklıma gelen şey takoz oldu, ancak ne yazık ki takoz bulamadım (En azından bana söylenen bu şekilde). Söylediğiniz gibi yattığında direk depo yerde. Yeni olduğu içinde Honda da ne yazık ki henüz bir aksesuar mevcut değil. Bakalım bir çözüm bulacağız elbet...

  10. #50

    Üyelik
    05 Nisan 2018
    Alıntı Yilbas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Güzel temenni için teşekkür ederim,
    İlk aklıma gelen şey takoz oldu, ancak ne yazık ki takoz bulamadım (En azından bana söylenen bu şekilde). Söylediğiniz gibi yattığında direk depo yerde. Yeni olduğu içinde Honda da ne yazık ki henüz bir aksesuar mevcut değil. Bakalım bir çözüm bulacağız elbet...
    Hayırlı olsun güle güle kullanın. Bende nasipse gri rengini almayı düşünüyorum ilerleyen zamanlarda. Motor gelince foto atarsanız sevinirim. Ayrıca motor hakkında kullanıcı deneyimlerinizi bekliyorum 😉

  11. #51
    Nasate - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2017
    Motosikleti
    Artık Yok. Kim bilir nezaman...
    Fiyat olarak bence şuan için iyi. Eğer bu bant ta tutarlarsa satılır. Ama kalkıp da 25 üstüne çıkarırlarsa zor.
    "Çok Bilen Çok Yanılır"

    Yürüdüğü yolda iz bırakmayan o yoldan geçmiş sayılmaz ...

  12. #52
    splender - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Temmuz 2014
    Şehir
    İst / Ispartakule
    Motosikleti
    YAMAHA YZF R25
    Msx 125'in almanya daki abisi gibi olmuş. Yan profilden bakınca

    Güzel bence lakin 2. el motor satanlara kötü vuracak bu motor özellikle 20-25 bandında ki 2. ellere

  13. #53

    Üyelik
    13 Mayıs 2016
    Ve yuvarlak far geri gelir.

  14. #54

    Üyelik
    15 Temmuz 2014
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı Yilbas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Güzel temenni için teşekkür ederim,
    İlk aklıma gelen şey takoz oldu, ancak ne yazık ki takoz bulamadım (En azından bana söylenen bu şekilde). Söylediğiniz gibi yattığında direk depo yerde. Yeni olduğu içinde Honda da ne yazık ki henüz bir aksesuar mevcut değil. Bakalım bir çözüm bulacağız elbet...
    CBR250 için olan tek vidayla tutturulan modeli uydurabilirler belki.
    http://www.kalyoncumotor.com/urun/ho...-koruma-takozu

  15. #55
    harabe35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2017
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Cb 750 HORNET
    Alıntı viper08 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    NC lerdeki o bagaj büyük kolaylık . Geçen Ayvalık da bı açtım bagajı kaskı koydum millet şok. Ağırlık merkezinin aşağıda ve arkada olması da ayrı bir avantaj oluyor. Bu model benim de aklımı çeliyor biraz ama 250cc biraz ufak
    1000 liği de var ;)

  16. #56

    Üyelik
    10 Aralık 2006
    Alıntı esekherif adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu motor zaten mt ile karşılaştırılacak bi motor değil daha cok duke250abs ile karşılaştırmalısın ben arasındayım ikisinin ama sanırım duke 250nin torku için duke tarafından kullanıcam oyumu
    Bu motor yerine Duke 250 abs alırsanız ve aradığınız konfor, rahatlık v.b. şeylerse Duke bindiğim en rahatsız motorlardan biri, geçen yıl 1 saat deneme sürüşü yaptım ve acayip rahatsız geldi bana. Denemedim ama tipi itibariyle bakınca honda daha rahattır diye düşünüyorum. Yani bazen tork v.s. filan şehir içinde haşatınız çıkınca umrunuzda olmuyor. ben 1 saatin sonunda Duke 250abs'den inip benim Pulsar Ns150'ye binince dünya varmış demiştim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:41 ----------

    Alıntı gerivites adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Vay vay vay. Hayret. Tahminimden 4bin aşağıda fiyat. CRF250 Rally'den ucuz olması da çok enteresan
    Benim de beklediğimden ucuz çıktı. CRF250 Rally'den ucuz olması ilginç, Çin'de mi üretiliyor diyecem muhtemelen orada üretiliyordur. O yüzden rekabet için fiyatı uygun yapmışlar, ama Honda zaten Japonların içinde yine en uygun fiyatlısı, haa bu fiyatla bile benim için fazla imiş o ayrı. Benim gibi herhangi bir motosiklete 20bin tl üstü vermeme niyetinde olan biri için fazla, ama ulan bu devirde yine de iyi diyene ucuz.
    Ama tip itibariyle bu motor yine de benim kullanım amacıma göre çok uygun gelmiyor bana, arkaya topcase takmadan öne cam takmadan benim yaz kış işe git gele kullanımım zor, onları taksam bu motorun şekli şemali fena bozulur gibi duruyor. Bazen görüyorum KTM duke'lara topcase takanları, o tipte bir motorda çok acayip duruyor. Yani benim gibi commuter bike niyetine kullanmak için bu dediklerim yapılmazsa sıkıntı oluyor günlük ve sıkça kullanımda, bu tipte bir alete yapılırsa da tip kayıyor Sakal bıyık hesabı.
    Şaka bir yana, memlekette şu ekonomik durumlar olmasaydı muhtemelen ben alırdım bir tane.(Yani kastım fiyat eskisi gibi 250cc'ye verilebilir cinsten olsaydı)
    Alanlara hayırlı olsun, ben almış olsam çok uzun süre satmadan kullanırdım muhtemelen.
    Hoş bu saatten sonra ne alınırsa alınsın, sıfır alınmışsa hele, uzun süre kullanmakta fayda var.

    Ha bu arada bu alete arka çanta demiri de, motor koruma demiri de kısa sürede yan sanayii olarak piyasaya çıkar, hatta mevcut olanlardan uydurulur, kimse merak etmesin. Çünkü bu aleti alacak olanların önemli bir kısmı benim gibi düşünerek topcase, ön cam, motor koruma demiri takmadan binmeyeceklerdir. Endişeye mahal yok kısa bir süre bekleyin motor yayılsın bu aksesaurlar da ortaya dökülür hep böyle oldu.

    Bizim Dominar'a da ne takacaz ne yapacaz deniliyordu şimdi hepsi var, koruma takozu da var, arka çanta demiri birden fazla şekilde, ön cam bir den fazla tipte var. hatta orta sehpa takılamıyor deniyordu, onu yapan servis bile var artık. Bizim memleketin sanırım iyi yanlarından biri bu, mutlaka bir zihni sinir projesi bulunuyor her alete ve güzel de uyduruluyor, ustalarımız çok bu konularda neyse ki.
    hyanax100 bunu beğendi.

  17. #57
    KILINC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Haziran 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CB750 Hornet
    Honda'nın kalitesi ortada. CB250R da gayet yakışıklı ve sınıfında güçlü bir motor. Lakin ben son yıllardaki fiyatların artışına inanamıyorum. Yukarıda bir arkadaşımız yazmış birkaç yıl önce 650cc'ler vardı bu fiyatlara diye. Açıkçası parayı kendi kazanıp harcayan biri olarak şekilden ziyade biraz daha fiyat/performansa bakar 22600 TL 250cc'ye vereceğime az daha koyar sıfır Dominar 400 (daha yüksek performans) ya da ikinci el BMW G310R (hem daha yüksek performans hem de havalı marka) alırım. Ama zevkler ve renkler tartışılmaz tabi ki
    Cloud bunu beğendi.

  18. #58

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2014 CBR500R vs Dio 110
    Alıntı Cloud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu motor yerine Duke 250 abs alırsanız ve aradığınız konfor, rahatlık v.b. şeylerse Duke bindiğim en rahatsız motorlardan biri, geçen yıl 1 saat deneme sürüşü yaptım ve acayip rahatsız geldi bana. Denemedim ama tipi itibariyle bakınca honda daha rahattır diye düşünüyorum. Yani bazen tork v.s. filan şehir içinde haşatınız çıkınca umrunuzda olmuyor. ben 1 saatin sonunda Duke 250abs'den inip benim Pulsar Ns150'ye binince dünya varmış demiştim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:41 ----------



    Benim de beklediğimden ucuz çıktı. CRF250 Rally'den ucuz olması ilginç, Çin'de mi üretiliyor diyecem muhtemelen orada üretiliyordur. O yüzden rekabet için fiyatı uygun yapmışlar, ama Honda zaten Japonların içinde yine en uygun fiyatlısı, haa bu fiyatla bile benim için fazla imiş o ayrı. Benim gibi herhangi bir motosiklete 20bin tl üstü vermeme niyetinde olan biri için fazla, ama ulan bu devirde yine de iyi diyene ucuz.
    Ama tip itibariyle bu motor yine de benim kullanım amacıma göre çok uygun gelmiyor bana, arkaya topcase takmadan öne cam takmadan benim yaz kış işe git gele kullanımım zor, onları taksam bu motorun şekli şemali fena bozulur gibi duruyor. Bazen görüyorum KTM duke'lara topcase takanları, o tipte bir motorda çok acayip duruyor. Yani benim gibi commuter bike niyetine kullanmak için bu dediklerim yapılmazsa sıkıntı oluyor günlük ve sıkça kullanımda, bu tipte bir alete yapılırsa da tip kayıyor Sakal bıyık hesabı.
    Şaka bir yana, memlekette şu ekonomik durumlar olmasaydı muhtemelen ben alırdım bir tane.(Yani kastım fiyat eskisi gibi 250cc'ye verilebilir cinsten olsaydı)
    Alanlara hayırlı olsun, ben almış olsam çok uzun süre satmadan kullanırdım muhtemelen.
    Hoş bu saatten sonra ne alınırsa alınsın, sıfır alınmışsa hele, uzun süre kullanmakta fayda var.

    Ha bu arada bu alete arka çanta demiri de, motor koruma demiri de kısa sürede yan sanayii olarak piyasaya çıkar, hatta mevcut olanlardan uydurulur, kimse merak etmesin. Çünkü bu aleti alacak olanların önemli bir kısmı benim gibi düşünerek topcase, ön cam, motor koruma demiri takmadan binmeyeceklerdir. Endişeye mahal yok kısa bir süre bekleyin motor yayılsın bu aksesaurlar da ortaya dökülür hep böyle oldu.

    Bizim Dominar'a da ne takacaz ne yapacaz deniliyordu şimdi hepsi var, koruma takozu da var, arka çanta demiri birden fazla şekilde, ön cam bir den fazla tipte var. hatta orta sehpa takılamıyor deniyordu, onu yapan servis bile var artık. Bizim memleketin sanırım iyi yanlarından biri bu, mutlaka bir zihni sinir projesi bulunuyor her alete ve güzel de uyduruluyor, ustalarımız çok bu konularda neyse ki.
    Tayland'ta üretiliyor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:07 ----------

    Alıntı KILINC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Honda'nın kalitesi ortada. CB250R da gayet yakışıklı ve sınıfında güçlü bir motor. Lakin ben son yıllardaki fiyatların artışına inanamıyorum. Yukarıda bir arkadaşımız yazmış birkaç yıl önce 650cc'ler vardı bu fiyatlara diye. Açıkçası parayı kendi kazanıp harcayan biri olarak şekilden ziyade biraz daha fiyat/performansa bakar 22600 TL 250cc'ye vereceğime az daha koyar sıfır Dominar 400 (daha yüksek performans) ya da ikinci el BMW G310R (hem daha yüksek performans hem de havalı marka) alırım. Ama zevkler ve renkler tartışılmaz tabi ki
    Ben hem D400'ü, hem de Cb250R'ı kullanmış biri olarak kesinlikle Honda yı alırdım...
    The Power of The Dreams.

  19. #59
    banro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Aralık 2003
    Şehir
    MUGLA
    Motosikleti
    CGL125-CBX250-XL700-CBF150-GW250
    Eski naked makineler de bir asalet vardı. Şimdi hemen hepsi grenajı sökülmüş çakma sport gibi duruyor. Kendine özgü farklı olan sadece inazuma. İnazuma'ya devam

  20. #60

    Üyelik
    14 Mayıs 2018
     
    Pazar günü motoru aldık...
    potasyum ve oialdemir bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)