Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
4. sayfa BirinciBirinci ... 2345 SonuncuSonuncu

2017 Honda Motosiklet Fiyatları Açıklandı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #61

    Üyelik
    18 Aralık 2012
    Indirim yapacağız diye bir söz hiç söylemediler. Bu fiyatlarla alanlar asıl artıştan korunacak diyorlar. Cb500'lerde adeta zarar ettiklerini, büyük hacimli yeni motorlarda Japon Honda'dan maliyet fiyatında %36 sübvansiyon aldıklarını söylüyorlar. Yani büyük hacimlî motor alanın Ötv'sini Honda ödüyor.

    İçinde olduğumuz ekonomik şartlar malum, daha da acı tarafı bazı arkadaşların "zammı" Honda'nın keyiften yaptığını düşünmesi...
    dodooo ve motorcu adam bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62
    acestor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Aralık 2015
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    reklamlar...
    Bu fiyatlar ile nasıl alıcı buluyor aklım almıyor, insanlar mı çok aptal, Honda mı çok zeki karar veremiyorum..

  3. #63

    Üyelik
    12 Aralık 2012
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    YAMAHA MT-07
    Honda Türkiye'nin samimiyetini kanıtlaması için sene içerisinde kurlardan bağımsız olarak kademeli olarak zam yapma alışkanlığından vazgeçmesi gerekiyor.. Kurların artmadığı zamanlar da sürekli zam yapıyorlardı... Yalancı çobanın hikayesine benzedi bu iş... Kurlar düşse fiyatlar azalacak mı? Hiç görülmüş mü???

  4. #64
    jimi_hendrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2015
    Motosikleti
    Yohhh
    Alıntı Goose~ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eskiden rr ve rrsp arasında 4000 tl fark olurdu, ama şimdi 13000 tl olmuş. Arasındaki ne gibi farklar var ki şu an?
    aralarındaki fark bu;

    http://www.motosiklet.net/forum/gunc...tanitildi.html

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:23 ----------

    Bu motora istenir abi eski boş 1000rr değil bu
    "ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"

  5. #65
    mrt20 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Aralık 2011
    Şehir
    Denizli
    Yamahanın misillemesi loading.

  6. #66
    osiosborn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ocak 2016
    Sar bir Africa Twin DCT olsun.

  7. #67
    watercolours - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2005
    Şehir
    Coruscant
    Motosikleti
    speederbike
    Alıntı GP500-1st adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bilmiyoruz honda Türkiyenin haberi varmı ama böyle bir motor cıktı belki hastaları olabilir zira eskileri taş gibiydi. VFR800 olur kendileri Türkler hiç bilmez

    http://shop.sw-motech.com/cosmoshop/...da_vfr800f.jpg


    Ayrıca yıl olmuş 2017 şu motoru 2014 fuara getirip üstüne bindirip hala getirmiyorsun. niye? fiyatı cbr500R ile aynı(26.500)

    http://tophondacars.com/wp-content/u....e-630x472.jpg

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:44 ----------

    Birde bu nasıl güzel bir eşşek spasıdır yahu! CB1000R

    http://www.morebikes.co.uk/wp-conten...15_CB1000R.jpg
    Bunların yanında yurtdışında çeşit çeşit Shadow var. Yeni çıkacak Rebel'ler var ama Honda Türkiye uyuyan güzel maşallah.
    May the Force be with McLaren Mercedes

  8. #68
    leons - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2011
    Şehir
    Trabzon
    Motosikleti
    Kawasaki ZX10R 2015
    Ah güzel ülkem neler yaşatıyorsun bize, teneke markalar bile fahiş fiyatlarda..
    essegesse bunu beğendi.

  9. #69
    ufukt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Eylül 2016
    Şehir
    Hadımköy
    58.900 nerde 81.000 nerde ? Yuh
    essegesse bunu beğendi.

  10. #70

    Üyelik
    23 Aralık 2014
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Ducati streetfighter 848
    peki bu 600 lükler piyasadan kalkacak gibi söylentiler geldi yamaha r6 ya yeni kasada geldi tamam kalkan eden belli olur da şimdiden binlik hondaya bu kadar zam gelmesinin sebebi nedir yüzdeye vuracak olursak bile diğer motorların birkaç katı.

  11. #71
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Alıntı sanausbe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Indirim yapacağız diye bir söz hiç söylemediler. Bu fiyatlarla alanlar asıl artıştan korunacak diyorlar. Cb500'lerde adeta zarar ettiklerini, büyük hacimli yeni motorlarda Japon Honda'dan maliyet fiyatında %36 sübvansiyon aldıklarını söylüyorlar. Yani büyük hacimlî motor alanın Ötv'sini Honda ödüyor.

    İçinde olduğumuz ekonomik şartlar malum, daha da acı tarafı bazı arkadaşların "zammı" Honda'nın keyiften yaptığını düşünmesi...
    CB500 den zarar etmişler vah vah vah

    Yahu bizim millete ya enduro, ya karenajlı motor müşterisi var. neked pazarı hiçbir zaman olmadı. MT-07 gelene kadar. MT-07 de çok rekabetçi fiyatıyla sattı, ÖTV sini geri hesaplayınca neredeyse R25 ile eşit ttutular vergisiz bayi çıkış fiyatını.

    Türk milleti enduroya bayılırken, naked motor diye bir kültürü yokken Sen CB500X yerine CB500F getir sonra satamdım diye ağla.

    CB500X gelse ne olur. NC700X i 32 bine satarken 26 binliralık alternatifi olur millet Honda marka F/P motoruna biner. Ama hondanı bakış açısı NC750 yi satamam motor piyasası fiyatları düşer(500cc ve üstü) ve CBR500R alıcak adam bile CB500X e kayabilir. Müşteri kazanırken ben kaybederim...

    Ya bırak Hondanın biz ciğerini biliyoruz Kendilerince bir kapitalist fiyat düzeni oluşturuyorlar. ya mikindirik 250cc ye yada damarlı 600+ cc ye mahkumsun. Bunun dışına çıkan bir model olursada işi azıya alıp ithalatını yapmıyorlar. Avrupalı alıp bir güzel biniyor ama Türk tüceticisi bu kirli oyunlara alet oluyor.

    Yine bi gülesim geldi, CB500f satmamış zarar etmiş, Bunu sokataki adam bile bilirken Honda Türkiye CEO' su bilememiş

    Mağdurum diyen Honda sakın vatandaşa 1500 adet NC750 kitlemiş olmasın. Hemde hatırı sayılır fiyatlara
    bikerboi bunu beğendi.

  12. #72
    murat 60 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda crf 250l rally
    beyler fıyatlar 2017 modeller için dıyor stok fazlası ne alaka 2016 olan bır makınayı 2017 dıye satamazlar ama 2016 yı daha ucuza alınabılır tabii
    ben 2017 crf 250l rally için kapora verdim listedeki fiyattan umarım dediğiniz gibi olmaz

  13. #73
    kuesier - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ekim 2016
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Honda Cbr 125R
    Cbr 125 neden yok anlamadim

  14. #74

    Üyelik
    18 Aralık 2012
    Alıntı GP500-1st adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    CB500 den zarar etmişler vah vah vah

    CB500f satmamış zarar etmiş, Bunu sokataki adam bile bilirken Honda Türkiye CEO' su bilememiş
    Tartışıyormuş ya da birisini savunuyormuş duruma düşmemek için cevap yazmayayım dedim ama dayanamadım. Kar etmeye yönelik bir yabancı şirketin Türk CEO'sunun hayır hizmeti amaçladığını sanmıyorum. Bilindiği üzere bu tür kapitalist şirketler kar etme amaçlı iş yaparlar, Türk CEO da pek çok diğer firma gibi kendisine ne verilirse onu satmaya çalışan maaşlı elemandır. Bunları tartışmak ya da üstün çıkmak için yazmıyorum.

    Alıntı GP500-1st adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yahu bizim millete ya enduro, ya karenajlı motor müşterisi var. neked pazarı hiçbir zaman olmadı. MT-07 gelene kadar. MT-07 de çok rekabetçi fiyatıyla sattı, ÖTV sini geri hesaplayınca neredeyse R25 ile eşit ttutular vergisiz bayi çıkış fiyatını.

    Türk milleti enduroya bayılırken, naked motor diye bir kültürü yokken Sen CB500X yerine CB500F getir sonra satamdım diye ağla.
    Enduro ve giysili motor tercihi, dünyadaki modanın değişmesiyle, o eski malların da artık sıfır olarak satılmamasıyla epeyce süre önce son buldu. Enduro diye bir model kalmadı. V-Strom'un yenisini alan var mı? Transalp ortadan kayboldu. Geçen sene başında 29.300'e NC750X satılırken Tenere 660 ABS'siz olarak çok daha ucuza satılıyordu ama herkes gidip NC alıyordu. Bana kalırsa artık herkes az yakan, rahat kullanılan motorlar istiyor. Üretim ve sunulan ürünlerle de bu destekleniyor. Örneğin ikinci el 6-7 litre Transalp alacaklarına 3,5-4 litre yakan NC almak insanlara daha mantıklı gelebiliyor.

    Karenajlı motor dediğiniz motorlar, süpersporlardan bahsediyorsanız, onlar dünya genelinde satış bakımından çok düştü. Firmaların genel merkezleri de "madem ucuzunu satamıyoruz, full elektronik yapıp 200 beygire çıkartalım, az da satsak karımız çok olur" dediler. Ortaya 200 beygirlik 100 bin liralık motorlar çıktı.

    Ya bırak Hondanın biz ciğerini biliyoruz Kendilerince bir kapitalist fiyat düzeni oluşturuyorlar. ya mikindirik 250cc ye yada damarlı 600+ cc ye mahkumsun. Bunun dışına çıkan bir model olursada işi azıya alıp ithalatını yapmıyorlar. Avrupalı alıp bir güzel biniyor ama Türk tüceticisi bu kirli oyunlara alet oluyor.
    Evet, kendileri kapitalist bir firma zaten.

    Geçen yıl başında CB500F'i 24.500'e, giysili CBR500'ü 26'ya, getirmiş olsalar CB-X'i de 26-27 arasına vereceklerdi. Aynı dönemde yenilenmiş NC750X'i 29.300'e verdiler. Bunun %55'inin vergi olduğunu düşünürsek, evet 1.500 motorda (NC bu kadar sattı mı bilmiyorum, sizin söylediğinizden aldım) tanesinde bayi karını da düşersek 700-800 TL daha fazla kazanmışlardır. Bu da 1 milyon lira eder ki, bu sene ellerinde kalan CBR600 ve 1000RR'ın stok maliyetini bile karşılamaz.

    Ha varsayalım kar ettiler. Bu da bence normal sayılır. Kazıklanıyor hisseden varsa onlardan almaz, olur biter.
    Kargaburun bunu beğendi.

  15. #75
    essegesse - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Aralık 2006
    Şehir
    İstanbul kadıköy
    Motosikleti
    Kymco New Grand Dink 250--Honda CB 900F Hornet
    Pardon,Kapitalist firma mı ???

    Bana kapitalist olmayan bir firma,hatta kişi gösterebilir misiniz bu dönemde.

    Çok iyimserim galiba.

  16. #76

    Üyelik
    19 Ekim 2008
    Bir eski yazımdan:

    "Sözün özü bu segment motorlar hobi sınıfı motorlar ve üretici/dağıtıcının kar marjlarını belirlerken yerel pazar yapısını ve marka imajını da düşünerek hareket ettiklerini sanıyorum.

    Borusan yıllardır yüksek kar marjını uygulayarak aynı zamanda marka imajını da buna göre konumlandırmış oluyor. Ekonomik açıdan baktığınızda uyguladığı stratejinin başarısız olduğunu söylemek mümkün değil. Eleştirimiz sadece alıcı cephesinden olabilir ancak neden böyle yapıyorsun diyemeyiz. Sonuçta kendi istediği stratejiyi uygulamakta serbest. Adam bu fiyatlarla satıp, kar edip, bu karlılığın ve satış hacminin de devamını sağlayabiliyorsa tebrik etmek gerek.

    Sorun satıcıda değil de bu fiyatlarla almaya razı gelenlerde. Ben Avrupalı ve Amerikalı kullanıcılardan daha fazla kar marjı vermeyi kendime yediremiyorum. Ancak bu ülkelerdeki satış hacmi ile bizim ülkemizdeki satış hacmi, dolayısıyla sabit giderlerin motor başına düşen payı gerçeğini de unutmuyorum.

    Vergi konusunda ise %37 ÖTV garabeti olduğu sürece tüm satıcıların bunu kendi kar marjlarının daha yüksek olduğu gerçeğini saklamak amacıyla kullanmaları gayet doğal. Sonuçta hobi motorları. Kullanıcıları ekonomik/rasyonel gerekçelerden ziyade duygusal etkilerle satın alma kararını kesinleştiriyor. İşin içine duygu girince de matematiksel denklemleri açıklamak kifayetsiz kalıyor Zaten firmaların asıl amacı da bu. Materyali değil, hayali satabilmek. O hayal içerisindeyken bu paraları ödemeye razı oluyorsunuz

    Bu ara commuter'ından ağır enduroya tüm motorlar pahalı geliyor bana. Ucuz dediğimiz Çin motorları bile yurtdışı fiyatlarına göre abartmış halde burada. Alan razı, veren razı olduktan sonra da yapacak bir şey kalmıyor Honda'dan Yamasaki geldiğinden bu yana düzgün fiyatladığı her düşük hacimli motoru deli satıyor. PCX, CBR250, CRF250 v.b. Satış kotasını doldurunca da ciddi kar marjı uyguluyor motorlarına. Ama hobi motorlarında acımadan geçiriyor bkz. CT, CR, 1000, NC serisi v.s."

  17. #77
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Alıntı sanausbe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tartışıyormuş ya da birisini savunuyormuş duruma düşmemek için cevap yazmayayım dedim ama dayanamadım. Kar etmeye yönelik bir yabancı şirketin Türk CEO'sunun hayır hizmeti amaçladığını sanmıyorum. Bilindiği üzere bu tür kapitalist şirketler kar etme amaçlı iş yaparlar, Türk CEO da pek çok diğer firma gibi kendisine ne verilirse onu satmaya çalışan maaşlı elemandır. Bunları tartışmak ya da üstün çıkmak için yazmıyorum.



    Enduro ve giysili motor tercihi, dünyadaki modanın değişmesiyle, o eski malların da artık sıfır olarak satılmamasıyla epeyce süre önce son buldu. Enduro diye bir model kalmadı. V-Strom'un yenisini alan var mı? Transalp ortadan kayboldu. Geçen sene başında 29.300'e NC750X satılırken Tenere 660 ABS'siz olarak çok daha ucuza satılıyordu ama herkes gidip NC alıyordu. Bana kalırsa artık herkes az yakan, rahat kullanılan motorlar istiyor. Üretim ve sunulan ürünlerle de bu destekleniyor. Örneğin ikinci el 6-7 litre Transalp alacaklarına 3,5-4 litre yakan NC almak insanlara daha mantıklı gelebiliyor.

    Karenajlı motor dediğiniz motorlar, süpersporlardan bahsediyorsanız, onlar dünya genelinde satış bakımından çok düştü. Firmaların genel merkezleri de "madem ucuzunu satamıyoruz, full elektronik yapıp 200 beygire çıkartalım, az da satsak karımız çok olur" dediler. Ortaya 200 beygirlik 100 bin liralık motorlar çıktı.



    Evet, kendileri kapitalist bir firma zaten.

    Geçen yıl başında CB500F'i 24.500'e, giysili CBR500'ü 26'ya, getirmiş olsalar CB-X'i de 26-27 arasına vereceklerdi. Aynı dönemde yenilenmiş NC750X'i 29.300'e verdiler. Bunun %55'inin vergi olduğunu düşünürsek, evet 1.500 motorda (NC bu kadar sattı mı bilmiyorum, sizin söylediğinizden aldım) tanesinde bayi karını da düşersek 700-800 TL daha fazla kazanmışlardır. Bu da 1 milyon lira eder ki, bu sene ellerinde kalan CBR600 ve 1000RR'ın stok maliyetini bile karşılamaz.

    Ha varsayalım kar ettiler. Bu da bence normal sayılır. Kazıklanıyor hisseden varsa onlardan almaz, olur biter.
    birisini savunuyormuş duruma düşmemek için cevap yazmayayım dedim

    Sizce bu motorun türkiyed satılmaması fikri üreticiden mi yoksa Türkiyedeki birimdenmi çıkıyor

    Türk CEO'sunun hayır hizmeti amaçladığını sanmıyorum

    diğer modeller gelirken R ve F olan X in gelmesi hayır hizmetine mi girer

    Evet, kendileri kapitalist bir firma zaten.

    CB500x i 4 yıldır satan tüm avrupali distiribütörler kominist mi

    birde benim bir tahminim var tracer 700 nc den iyi satarsa ki, yeni versys 650 ye ilgi distiribütöre ragmen muazzam oldu, Honda 2018 de onların daha alt fiyattan vurmak için getirmekten kaçındığı cB500X'e sarılacak

  18. #78
    abeciMotoru - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ağustos 2013
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Cb125E-SymWolf-Inazuma-XJ6 F
    cbf gibi dümdüz bi motorun, 6300 olduğu bi ülkede kime söveceğimi şaşırdım.
    enescanatar bunu beğendi.
    Motosikletimin üstü açık..
    https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber

  19. #79

    Üyelik
    03 Şubat 2012
    Davetlerine kaydoldum ama bayi aramadı çağırmadı bile.

  20. #80

    Üyelik
    02 Ocak 2017
    Çetur'dan paket servisi için kiraladığımız honda spacy 110cc motosiklet kiralama üzreti+20 günde bir bakım hizmeti+ kaza kasko+hırsızlık sigortası= 500tl+kdv. Haberiniz olsun


    REKLAM ALANI
4. sayfa BirinciBirinci ... 2345 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)