Mondial MONDIAL 150 HS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
senin motor nasıl bu kadar az yakıyor senin motor şu anda kaç binde
acaba benim motor henüz çok yeni o yüzdenmi fazla yakıyor 90 km de şu anda bir depoyla ancak bu kadar yol yaptı. km ye 200 bin yaktı



benim motor eskidi artık ama herseyi sağlam yalnız bi akşam lastik patladı :queen: çivi girmiş . motor 11110 km tam bu kadar yeniyken yakar ama o kadar da yakmaz senin motorun karbüratöründe bir sorun olabilir birde sübap ayarı yaptır sen
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
karbüratörde bir sorun olurmu acaba ama motor daha yeni
birde bu sübap ayarıyla sibop ayarı aynı şeymi eger öyleyse geçenlerde sibop ayarı yaptı servis.

açıklaman için sağol ben bir daha gideyim en iyisi servise
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
karbüratörde bir sorun olurmu acaba ama motor daha yeni
birde bu sübap ayarıyla sibop ayarı aynı şeymi eger öyleyse geçenlerde sibop ayarı yaptı servis.

açıklaman için sağol ben bir daha gideyim en iyisi servise


evet aynı sey sen en iyisi git servise bir göster yada rolanti si yüksekse azalttır tamm mı ?:cat:
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
EN BÜYÜK SORUNLARDAN BİRİDE ARKA LASTİĞİN PATLAMASI GEÇEN GÜNLER BENİM PATLADI 10 CM LİK ÇİVİ GİRMİŞ LASTİĞİ SÖKMESİ VE TAKMASI DERT BAŞINIZA GELSİN ANLARSINIZZZ HARBİDEN ÇOK SAKAT BİR İŞ

karayılan Senin Motor Kaç Km De ?
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
MİLLET ÖLDÜNÜZMÜ HERKES ÇÇOK MEŞGUL ANLAŞILAN 5 DAKİKA GİRİP BAKSANIZ ÖLMEZSİNİZ KORMAYINN
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
EN BÜYÜK SORUNLARDAN BİRİDE ARKA LASTİĞİN PATLAMASI GEÇEN GÜNLER BENİM PATLADI 10 CM LİK ÇİVİ GİRMİŞ LASTİĞİ SÖKMESİ VE TAKMASI DERT BAŞINIZA GELSİN ANLARSINIZZZ HARBİDEN ÇOK SAKAT BİR İŞ

karayılan Senin Motor Kaç Km De ?

valla benim motor daha 110 Km de
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
40
madem kimse bişi yazmıyo benim size bi sorum var benim motor yaklaşık 5-6 aydır apartmanın içinde yatıyo motoru kaldırırken baktım içinde biraz yağ vardı ama yakınlarda bi bidaha hem çalıştırıym hemde şöyle bi yağını suyuna bakıym nolmuş dedim motoru ayak marşıyla bastım sonra kontağı açtım bastım dıt dıt ses geldi hiç yemedi bile ondan sonra yağına baktım içinde bi damla yağ kalmamış durduk yerde nedendir bilmiyom o motordan gelen ses heralde akü bitmiş diye tahmin ediyom ama yağ nasıl biter durduk yerde motor daha 4800 de 4000 de bakıma girdi ama şimdi içinde yağ yok
 
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
310
akün bitmiş.sen en yakın servise git götür motoruda yada iyi bi ustaya göster.yağ kaçağı olabilir.benim motorda 4 ay yattı götürüp yaptırdım öle çalıştı.en fazla 20 günde bir 5 dakka çalıştır motorunu.
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
:bounce:
madem kimse bişi yazmıyo benim size bi sorum var benim motor yaklaşık 5-6 aydır apartmanın içinde yatıyo motoru kaldırırken baktım içinde biraz yağ vardı ama yakınlarda bi bidaha hem çalıştırıym hemde şöyle bi yağını suyuna bakıym nolmuş dedim motoru ayak marşıyla bastım sonra kontağı açtım bastım dıt dıt ses geldi hiç yemedi bile ondan sonra yağına baktım içinde bi damla yağ kalmamış durduk yerde nedendir bilmiyom o motordan gelen ses heralde akü bitmiş diye tahmin ediyom ama yağ nasıl biter durduk yerde motor daha 4800 de 4000 de bakıma girdi ama şimdi içinde yağ yok


kardes motorun yağ tıpasının orda bi bozukluk vardır yağ kalmadığı zaman ayak marsına bastım dedin ya insallah dişliler kırılmamıstır yok sa komple motor yaptırırsın sen kısaca yağsız motoru çalıştırmaya çalışmısın insallah motorun motoruna bişi olmamıstır sen baştan yağ koy ona sonra aküyü şarza bağlat olmazsa akünü değiştir tmmm

akün bitmiş.sen en yakın servise git götür motoruda yada iyi bi ustaya göster.yağ kaçağı olabilir.benim motorda 4 ay yattı götürüp yaptırdım öle çalıştı.en fazla 20 günde bir 5 dakka çalıştır motorunu.



MURAT NERELERDESİN BEAW ŞÜKÜR KAVUSTURANA :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
310
hiç sorma okul falan derken baya bi yoğunluk var bu aralar banarlı.bugun motora neon aldım.kırmızı.30 cm.ama martın sonuna doğru bağlatıcam havalar ısınsın.alt kısmına değilde racing yazan yere taktırcam iyimidir orası?bide çok güzel bi çakar gördüm onuda ön siyah panelin altına yerleştirmeyi düşünüyorum ön çamurluğumu aydınlatsın.ama burda bi sorun oluşuyor:çakarı hem parkalara hemde kısalara bağlamak istiyorum.ama kısa farları açınca parklar sönüyo tek sorunum bu nasıl yapabilirim??
 
Katılım
26 Şub 2008
Mesajlar
22
yaa arkadaşlar bende nisanın başında bu 150 hs den alıcam. ama çok korkuom aldıktan sora bakarsın mondial 150 cc lik bu fiyatlarda daha düzgün bi motor çıkartır die. acaba bilgisi olan varmı aranızda yeni gelecek motorlar hakkında.
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
587
yaa arkadaşlar bende nisanın başında bu 150 hs den alıcam. ama çok korkuom aldıktan sora bakarsın mondial 150 cc lik bu fiyatlarda daha düzgün bi motor çıkartır die. acaba bilgisi olan varmı aranızda yeni gelecek motorlar hakkında.

yaza dogru fiyatlar her seferinde artar.... bununla beraber yeni modellerde cikar. fakat bunlarin sasesi ve motorlari genelde ayni kalir. bence bu tip scooteri yeni almaktansa ikinci elini almak daha iyi karar olur. nedenmi?
bu motorlar hep ve herzaman motor dünyasina giris motoru olarak kulanilir, alinir bir iki sene sonra daha büyügü ile deyistirilir.
bak sahibinden.com a kim sadece kulanmis kim bakmis motoruna, en iyileri 1300 ytl civari.
 
Katılım
26 Şub 2008
Mesajlar
22
peki bi sorum daha var. ben bursada oturuom yaklaşık 1 ay sora burda tüyapta otoshow fuarı olacak. sizce motorumu fuardan mı alayım yoksa bayidenmi ?
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
hiç sorma okul falan derken baya bi yoğunluk var bu aralar banarlı.bugun motora neon aldım.kırmızı.30 cm.ama martın sonuna doğru bağlatıcam havalar ısınsın.alt kısmına değilde racing yazan yere taktırcam iyimidir orası?bide çok güzel bi çakar gördüm onuda ön siyah panelin altına yerleştirmeyi düşünüyorum ön çamurluğumu aydınlatsın.ama burda bi sorun oluşuyor:çakarı hem parkalara hemde kısalara bağlamak istiyorum.ama kısa farları açınca parklar sönüyo tek sorunum bu nasıl yapabilirim??


wallah o racing yere olur hemde şahane olur yere doğru ışık vurur şahane aydınlatırr ön siyah panelin orasıda iyi fikir bende öle düşünüyordum parklarla farların aynı anda yanmasını istiyorsan bir kablo ile birbirine bağlattır eletrikçiye sen yapabiliyorsan sende yap :queen:

yaa arkadaşlar bende nisanın başında bu 150 hs den alıcam. ama çok korkuom aldıktan sora bakarsın mondial 150 cc lik bu fiyatlarda daha düzgün bi motor çıkartır die. acaba bilgisi olan varmı aranızda yeni gelecek motorlar hakkında.



KARDEŞ YENİ MODEL ÇIKMAYACAK AMA FİYATLARA KESİN YANSIRR SEN BİR AN ÖNCE AL VE TANIDIK BİLLDİK YERDEN AL SONRA ÇOK BAŞIN AĞRIR. ADAM SADE GEÇİRİR SERVİS PARASI FALAN BOZULDUĞUNDA ONA GÖRE TMM MI AMA YİNEDE SEN BİLİRSİN :bounce:

nerde Otu Ruyorsan Ordan Al Tabiki Motoru Fuarı Muarı Bosver Fuar Toplanıp Gidicek
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
arkadaşlar bende motorumun farlarını ve park lambalarını beyaz ışık yapmak istiyorum.bana önere bileceginiz kaliteli bir ışık varmı marka ve fiyat yazarsanız sevinirim.

ayrıca motorun üzerindeki bazı yazıları silmek istiyorum elle çıkarmaya çalıştım olmuyor.

slm birde bizim motorların arka amatisörleri çok sert yada bana öyle geliyor serviste bir usta var oda 150 HS kullanıyor o kendi motoruna 151 RS'nin arka amatisörlerini takmış ve çok memnun olduğunu söyledi. banada önerdi
fiyatıda 45 liraymış.yaza taktırmayı düşünüyorum siz ne düşünüyorsunuz bu konuda
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
310
benim farlarımda beyaz ikisini 12 ytl ye almıştım güzel aydınlatıyor.park olarak beyaz hiç görmedim.motorun renginde koysan daha güzel durur.

amortisor konusuna bişey diyemicem.bekle biraz daha eskisin öyle değiştir
 
Katılım
26 Şub 2008
Mesajlar
22
arkadaşlar bende motorumun farlarını ve park lambalarını beyaz ışık yapmak istiyorum.bana önere bileceginiz kaliteli bir ışık varmı marka ve fiyat yazarsanız sevinirim.

ayrıca motorun üzerindeki bazı yazıları silmek istiyorum elle çıkarmaya çalıştım olmuyor.

slm birde bizim motorların arka amatisörleri çok sert yada bana öyle geliyor serviste bir usta var oda 150 HS kullanıyor o kendi motoruna 151 RS'nin arka amatisörlerini takmış ve çok memnun olduğunu söyledi. banada önerdi
fiyatıda 45 liraymış.yaza taktırmayı düşünüyorum siz ne düşünüyorsunuz bu konuda

arkadaşım benim şu an bi motorum yok. motorlar hakkında fazla bi bilgimde yok ama belki şöyle yardımcı olabilirim sana. motorunu yeni aldığın için mutlaka amortisörleri serttir. hiç bişeyini değiştirme veya yumuşaması için hiçbi madde kullanma. bende bianch aspid bisiklet var ilk aldığımda taş gibiydi amortisörler ama şimdi çok güzel, yumuşacık. belki bana motorla bisikletin ne alakası var diceksin ama ilerde anlarsın.

not: bisikletimin sıfırı şuan 800 kaat :cherry:
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
arkadaşlar bende motorumun farlarını ve park lambalarını beyaz ışık yapmak istiyorum.bana önere bileceginiz kaliteli bir ışık varmı marka ve fiyat yazarsanız sevinirim.

ayrıca motorun üzerindeki bazı yazıları silmek istiyorum elle çıkarmaya çalıştım olmuyor.

slm birde bizim motorların arka amatisörleri çok sert yada bana öyle geliyor serviste bir usta var oda 150 HS kullanıyor o kendi motoruna 151 RS'nin arka amatisörlerini takmış ve çok memnun olduğunu söyledi. banada önerdi
fiyatıda 45 liraymış.yaza taktırmayı düşünüyorum siz ne düşünüyorsunuz bu konuda


beyaz park var amartsör olayı oluyorsa yaptır sen sahane olur sen onaylarsan bizde yaptırırız
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst