[MT İZMİR] 14 Aralık Karşıyaka Güntülü Cafe Buluşması

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Balık tutmak isteyenler saat 5 te üçkuyular iskelesinde olsun....

Gökalp ve Çayağacına duyrulur.... Plan aynen devam.......:cat:
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
ee? anlatıyosunuzda resim yok mu :) inanmicam yoksa o GÖRÜNTÜLÜ kafede bir araya geldiğinize ona göre :mrgreen:
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
evet arkadaşlar güzel bir geceyidi gerçekten bide sobamız inat etmeseydi daha güzel olurdu:mrgreen:ayrıca aykut ve üzgeye teşekürler yaptıkları misafir perverlik ve organizeleri için:rendeer: :cat:

Balık tutmak isteyenler saat 5 te üçkuyular iskelesinde olsun....

Gökalp ve Çayağacına duyrulur.... Plan aynen devam.......:cat:

cengüz abi olta tutarken kaskınızı takmayı unutmayın :queen:gitmişken bir kaç tane kılç balığıda yakalayın :queen:amman dikat edin :queen:küpek balık ları sizi kaçırmasın:queen::p
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
resimleri yüklüyorum...45 resim çekmişim hepsini yüklüyorum ayırt etmeden o yüzden biraz uzun sürebilir...takipte olun :p

Resimlere bi baktım da saç sakal karışmış şeklimiz kaçmış :p

Bir kısmını yüklüyorum gidip bi traş olayım dönüşte gerisini yüklerim :queen:

1-
2-
3-
4-
5-
6-
7-
8-
9-
10-
11-
12-
13-
14-
15-
16-
17-
18-
19-
20-
21-
22-
23-
24-
25-
26-
27-
28-
29-
30-
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
balık tutmaya gidicekler bol bol resim isteriz...
ben gelemeyeceğim tutmaya ama dönüşte tuttuklarınızı yiyebilirim :p herkesin tuttuğu kendinemi yoksa :silent: (yanlış anlaşılmasın lütfen)

6-

Ehliyetimi alırım toplantıya gelirim gülümsemesi ve saadeti bu resimde kendini açığa vurmuş...ehliyetsiz günlerin stresi atılmış yüze nur inmiş:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Hani topic ölmüş yawww.... Dibe vurmuş........:silent:
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
dostlar sıcak karşılama ve ağırlama için çok teşekkürler
özellikle wallace(murat'ım) kardeşim can dostum , evinde bizi mecburen ağırladığın için ayrıca teşekkürler :p
çok yeni arkadaşımız katılmış izmir-mt grubuna onlarlada pek tanışma fırsatımız olmadı eskiler ile hasret gidermekten :)
rahmi abimi ve ablamı ,tuncer'imi murat'ımı ve diğer tüm eski dostlarımı çok özlemişiz tuncerim sırf bizim için bu toplantıya gelebilmek için ayrı çaba sarfetti
bi tanedir benim moderatörüm :mrgreen:
ayrıca gelirken gece geldik biraz üşüdük (özlemişim üşümeyi :p ) ama cumartesi geriye dönerken iki saat hep yağmur ile rüzgara karşı geldik ve üşütmüşüm açıkçası :)

dostları görmek güzeldi inşallah sık sık bir araya gelmek dileği ile :cat:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
arkadaşlar şu börekleri kuru pastaları yiyen canavar kim tanıyan varmı :mrgreen: karşıyaka çocuk yuvasından kaçmış diyorlar :p giderken bile ceplerine bişiler sokuşturup gitmiş :pr:arkadaşımı varmış evde neymiş FİKO aç kalmasın diye konuştuğunu duymuşlar :) yeni üyemi bi FİKO resmini gören varmı :queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Valla ne yalan diyim... Soba yakmayı özlemişim... Ama garson denizden çıkarıp getirmeseydi çıraları çok daha önce yakardım sobayı.... Mübarek su damlatıyordu geldiğinde....:p

Lodos ve iski ile tanıştığıma da ayrıca memnun oldum..... Umarım çok kez beraber bişeyler yaparız......

Ama cafeden pek memnun kalmadım.... Mekan güzel...Ama işletenler biraz paragöz gibi..... Çıkarken arkamızdan 2 çay vardı diye bağırmalarına uyuz oldum....

Aykut a emeklerinden dolayı teşekkür ederim... Fotolar için teşekkür edecem ama bitane bilem çıkmamışım.... Ne o bıktınızmı len benden..... Gelmem bidaha haaa......:bounce:

arkadaşlar şu börekleri kuru pastaları yiyen canavar kim tanıyan varmı :mrgreen: karşıyaka çocuk yuvasından kaçmış diyorlar :p giderken bile ceplerine bişiler sokuşturup gitmiş :pr:arkadaşımı varmış evde neymiş FİKO aç kalmasın diye konuştuğunu duymuşlar :) yeni üyemi bi FİKO resmini gören varmı :queen:
Resimlere bakarsan anlarsın... Bide ben geldikten sonra aşağıda yarım kutu daha götürdü.... Çay söyledim kuru pasta yiyem diye , çay geldi pastanın boş kutusu kalmış.....:pr::pr::pr::pr::pr:
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Haz 2005
Mesajlar
593
dostlar sıcak karşılama ve ağırlama için çok teşekkürler
özellikle wallace(murat'ım) kardeşim can dostum , evinde bizi mecburen ağırladığın için ayrıca teşekkürler :p
çok yeni arkadaşımız katılmış izmir-mt grubuna onlarlada pek tanışma fırsatımız olmadı eskiler ile hasret gidermekten :)
rahmi abimi ve ablamı ,tuncer'imi murat'ımı ve diğer tüm eski dostlarımı çok özlemişiz tuncerim sırf bizim için bu toplantıya gelebilmek için ayrı çaba sarfetti
bi tanedir benim moderatörüm :mrgreen:
ayrıca gelirken gece geldik biraz üşüdük (özlemişim üşümeyi :p ) ama cumartesi geriye dönerken iki saat hep yağmur ile rüzgara karşı geldik ve üşütmüşüm açıkçası :)

dostları görmek güzeldi inşallah sık sık bir araya gelmek dileği ile :cat:

Lodosum kardeşim benim, bizde sizleri çok özlemiştik. cumartesiyi ne sen sor ne ben söyliyim. bende k.yakada kalmıştım cumartesi geri dönerken yağmur rüzgar, iç çamaşırıma kadar geçti . mont su geçirmez ama kot pantolonu suyu çektikçe hem aşaya hem yukarıya doğru su koyverdi :queen:ayrıca ben bu gidişle kaskın vizörüne bir silecek taktırmayı düşünüyorum . ve de en önemlisi yollar her taraf göl olmuş sular birikmiş, ben o göllerden geçtim tek ben geçerken fazla sorun olmuyo, yanlardan biraz sulanıyorsun ama ayni anda başka bir vasıta göle girerse !! işte asıl zevki orda vasıtanın sıçrattığı su önünü görmeni engellemesi nereye gittiğini bilememen , Allahtan bildiğim yollar nerede viraj nerede çukur ezberledik artık . yalnız tesadüfen biri karşıya geçmeye kalksa mümkün değil göremezsin .Bugün bazı arkadaşlar bana sen delisin dediler . zaten akıllı adamın izmir MT de ne işi var diye düşünüyorum . akıllı olup sen milletin kahrını çekersin deli olursan millet senin kahrını çeker TE OKA
(elvede rumeli dizisinden alıntıdır)
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
FİKO nun hakkınımı yiyecektin ayıp sana :queen: haftaya toplantıya gelirse yer seni valla :p
 
Katılım
7 Haz 2005
Mesajlar
593
alp tunay sen bıkılacak bir deli değilsin şakaların esprilerinle gönlümüzde taht kurdun . bu yüzden biz senden sen bizden daha çok çekeceğimiz var . fakat o o börekleri ve kuru pastaları yiyeni bir yerden hatılıyor gibiyim ama . yinede tam çıkaramadım . alpere yazık oldu zavallı çay söyledi ama çayı sek içmek zorunda kaldı . ayrıca alpercim aslında sen iyi ateş yakardın bende anlayamadım , (ne oldi sana ne oldi boyle) Yaaa Cengiz sen neden böylesin yok adam cocuk yuvasından kamış mış ta arkadaşı varmış mış ta yok adam yo adam şöyleymiş böyleymiş . sen hafiyemisin arkadaş bildiğin bişey varsa söyle hepimiz bilelim. adam düpedüz doymak bilmez , önüne ne gelirse süpüren bir obez , ama bunu inkar ediyor ,ayrıca benim gibi göbeği bile yok zavallının yiyecek bulmak için o kadar çok koşturuyorki yediğinden elde ettiği enerjiyi yiyecek bulabilmek için harcıyor . :p
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
lodosbizde seni ve iskender abimi çok özlemişiz...(umutla göksuyu daha çok görüyoruz onları az özlemişiz :p)
alp_tunayAbi garsonlara kızma onları ben uyardım çıkarken, şu uzun saçlı yakışıklı abi hesap ödemeden kaçabilir tikkatli olun dedim :p:p:queen: resimler içinde kusura bakma karmacoma,kumita ve cesi saat 19:00 da mekana dikilmiş aradılar beni ev sahibi nerdesin diye bende aceleyle çıkınca makinaya hafıza kartı takmamışım o yüzden az resim çekebildim...bide çuvaldızı kendine batır saat 10'da geldin mekana :p
APV41Abi figo yeni üye namıdiğer ekmek ve kurupasta canavarı şimdilik moturu yok 4 ayak geziyo..motur alınca toplantılarada gelcekmiş...ayrıca wallace'nin ev arkadaşı olur ama pek sevmezler birbirlerini az görüşürler :queen:

gelirse biz FİKO yuda yeriz :p haftaya HOT DOG toplantısı yapalım :mrgreen:benim şansıma her seferinde aynı yeri denk geliyor ama ne yapalım bu seferde yeriz :queen:

abi şans diyelim:p ağzının tadını biliyosun dicem olmucak çünkü :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
alp tunay sen bıkılacak bir deli değilsin şakaların esprilerinle gönlümüzde taht kurdun . bu yüzden biz senden sen bizden daha çok çekeceğimiz var . fakat o o börekleri ve kuru pastaları yiyeni bir yerden hatılıyor gibiyim ama . yinede tam çıkaramadım . alpere yazık oldu zavallı çay söyledi ama çayı sek içmek zorunda kaldı . ayrıca alpercim aslında sen iyi ateş yakardın bende anlayamadım , (ne oldi sana ne oldi boyle) Yaaa Cengiz sen neden böylesin yok adam cocuk yuvasından kamış mış ta arkadaşı varmış mış ta yok adam yo adam şöyleymiş böyleymiş . sen hafiyemisin arkadaş bildiğin bişey varsa söyle hepimiz bilelim. adam düpedüz doymak bilmez , önüne ne gelirse süpüren bir obez , ama bunu inkar ediyor ,ayrıca benim gibi göbeği bile yok zavallının yiyecek bulmak için o kadar çok koşturuyorki yediğinden elde ettiği enerjiyi yiyecek bulabilmek için harcıyor . :p

İşallah uzun süre birbirimizi çekeriz.... Saygılar abicim....:rendeer::rendeer:

Toplantıya bundan sonra ilk gidip gelen yiyecekleride karşılamak lazım..... Yoksa aç kalırsın diye kural oluştu...:cat::cat::cat:

Bir gün öncesinden beklerim artık.... Gel cuma geelll gel.....:queen::queen:
 
Katılım
12 Ağu 2006
Mesajlar
505
Aranızda olmak güzel ve keyf vericiydi arkadaşlar. Tüm dostları özlemişiz. Uzun zaman olmuştu görüşmeyeli. Hasret giderdik. Ama soğuk ve yağmurlu hava bizi kopardı.
Sevgili Alper, tanıştığımıza ben de memnun oldum. Tekrar görüşmek dileğimle.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst