ibrenizde en fazla kaçı gördünüz...

Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
benim km teli 120 km yi 130 geçe koptu artık kaç gördüysem yada göremediysem:)
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
292
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ankara şaşmaz ulus arası istanbul yolunda XVZ RoyalStar1300 ile 190km :queen:net sonra trafik malum . :silent:yaptığımız doğru diil bence :silent:

unutmadan bayır yukarı diye de belirteyim :cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
393
170 km mz 251 de düzde direksiyonu cok sıkı tuttum frenleri yok saydım durunca bir sigara yaktım kasksız ve korumasızdım ölmediğime sükrettim
 
Katılım
24 Kas 2007
Mesajlar
224
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu demek oluyorki 6.vides de kesiciyi gören arkadaşlarımız var...
350 ler 400 ler :p
bu km ler yolda klavyedeki kadar hızlı atmıyor be...:p
birde cok merak ettım bu hızları yapan arkadasların motosikletleri standart deildir mutlaka..extra neler var acaba:silent:
 
Katılım
18 May 2007
Mesajlar
401
145km., x-max250 ile..ama maksimum süratten ziyade konfor sürati bence çok daha önemli,adam 90 da öyle bir titriyor ki sanki motor dağılacak ben kendi ma
kinamdan adamın çektiği eziyeti resmen görüyorum.
Bizler maxi scooter alırken zaten yol konforu ve keyif için tercih ettik,yoksa
aynı paraya asfaltla kavga edeceğimiz ama yarım saatte bel ,sırt ve boynumuzu perişan edecek seçenekler doluydu.Aslında profesyonel cihazlar
dışında odometre verilerine de çok itibar etmemek gerekir,çünkü kadranda gördüğünüz hızda değilsiniz zaten...
Şundan eminim eğer hız göstergesi olmasaydı kimse gereksiz riskler almaz yada
ghost rider olmaya uğraşmazdı.Ama türk insanının ''KAÇ BASIYOO'' abi takıntısını bilen firmalar duvar saati gibi kadran koymaya başladılar.
 
Katılım
24 Kas 2007
Mesajlar
224
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
145km., x-max250 ile..ama maksimum süratten ziyade konfor sürati bence çok daha önemli,adam 90 da öyle bir titriyor ki sanki motor dağılacak ben kendi ma
kinamdan adamın çektiği eziyeti resmen görüyorum.
Bizler maxi scooter alırken zaten yol konforu ve keyif için tercih ettik,yoksa
aynı paraya asfaltla kavga edeceğimiz ama yarım saatte bel ,sırt ve boynumuzu perişan edecek seçenekler doluydu.Aslında profesyonel cihazlar
dışında odometre verilerine de çok itibar etmemek gerekir,çünkü kadranda gördüğünüz hızda değilsiniz zaten...
Şundan eminim eğer hız göstergesi olmasaydı kimse gereksiz riskler almaz yada
ghost rider olmaya uğraşmazdı.Ama türk insanının ''KAÇ BASIYOO'' abi takıntısını bilen firmalar duvar saati gibi kadran koymaya başladılar.

musadenle eklemek ıstedıgım bı sey var
abı kac basıyo_?
300 de bız bıraz oynadık 350 fılan
hadiii
tabı ya ne sandın
abı bastın mı sen ?
basmamm mı ya_basmıcaksam neden bu motora bıneyım
abı bı bassana be gorelım hadı önunu kaldır...
mazeretler sımdı baslar yok motor soguk ,astık kacırıyo,benzın yok,ayıp ya.....
 
Katılım
6 Mar 2007
Mesajlar
565
ben otobanda 11,000 devirde 6. vitesde 150 gördüm ondan sonra bitti zaten durmak zorunda kaldım + bayramdan sonra videoyu eklicem ozaman izlersiniz kaç yaptımı
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
292
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
derin-07 1300cc ile yokuş yukarı 190 görmek hiçte zor diil bunu görmek için exstra ugraşım istemiyor nede olsa 4 silindir 76 pc nedersin :bounce:
 
Katılım
24 Kas 2007
Mesajlar
224
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
derin-07 1300cc ile yokuş yukarı 190 görmek hiçte zor diil bunu görmek için exstra ugraşım istemiyor nede olsa 4 silindir 76 pc nedersin :bounce:

elbette zor deil..
mütevazi bir rakam söledigin...
ama deseydın kı bana ben 280 gördüm
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ducati 999, 230 km/hız :)

kendi motorumla 140 hehe
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Nis 2007
Mesajlar
459
Avatarımdali motor bobcat le (mavisi) düzde 122 eğimli yolda 134 km/h gördüm...
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
herkeze iyi atışlar.......

1.atanlar bızı ılgılendırmes....

Ankara istanbul otobanının henüz yeni sayılır zamanlarında adapazarı kısmındaki uzun düzlükte ve anca emniyet şeridini kullanarak modifiyeli RX-7'le 310'u ar zor(ar zor derken güç anlamında değil!) görebilmiştim.

Allah aşkına hangi yolda, nerde, ne zaman, bir araba 340'la gidecek ve yanında giden motorun hızını ölçücek, adam mı seçiyorsunuz dalga mı geçiyorsunuz?

2.Abı adam yemın ıcıo yalanmı atcak? YEMIN ICenden herzmn korkulur...340 yaptım dıo ..
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Kas 2006
Mesajlar
1,209
fuardan dönerken geçen ay 998 gördüm... Uçağın monitöründe yazıyodu walla ben onun yalancısıyım.Çok konstare oldum hadi 1000 yapalım diye ama olmadı :pr:

şu 1000RR'la 340 yapan arkadaşı hatta ibrede 326 okutan arkadaşı çok ama çok merak ettim,her duyduğunuza inanmayın derim... 1000RR kendini yırtsa kadranda 299'u geçmez, devir saatide ilerlediğinde kadran süratini tahmini olarak 315 civarı bişiler yapar... İstediğinizi takın o makineye,315'te kesiciye girdiği için daha fazlasını YA-PA-MAZ. Arka dişliyi 2 küçük takıp Turbo besleme koymadıkça o motor 340 yapmaz.Hatta bir arkadaş M5-M6'la yan yana denediklerini sölemiş çok güldüm biraz da üzüldüm nasıl inanıyolar diye :mrgreen:

M5 ve M6 'nın kadranı tıkandığında dijital kadran devreye girer ve normal kadran süratnın %10 aşağısını gösterir.(gerçek sürat) Dolayısıyla Dijital kadranda 340 gören bir M5 - M6 demek bizim kadranlarımızca 375-380'e çıkabilen bir araba demektir. Öyle bir arabada TR'de mevcut değildir (MSUPRA hariç)


Aşağıdaki videoda ben 5.vitesin sonlarında 260-265 km gibi bir süratle takılmışken M6 yanımdan geçti ve gitti,kaçla geçtiğini sorduğumda dijital kadrana baktığını ve 270'le geçtiğini söyledi.Bu da kadran süratiyle 290 civarı yapar.Benimde gerçek süratim aşağı yukarı 250-255 flndır.


http://www.youtube.com/watch?v=AM8pG-MhtUM

Dolayısıyla;
M6'da 340'la giderken 1000RR'la yanyana gidipte 340 yaptığını ölçme ihtimali %0
1000RR'ın kadranda 340 yaptığını görmek %0
1000RR'ın gerçek süratinin 340 olma ihtimali %0
M6'nın dijital göstergede 340 görme ihitmali %0
M6'nın kadranda 340 görme ihtimali %5
M6'da 340'la giderken 1000RR'la yanyana gidipte 340 yaptığını ölçme ihtimali %0

Yani: senin arkadaşının sallama ihtimali %98,75.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst