ibrenizde en fazla kaçı gördünüz...

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
vışş..
neden inanmamış kimse kimseye, olamazmı yani gazlayamazmı millet:mrgreen:
trafikten bi arkadaş var yanımda, plakaları istio dökülün bakem:queen:
bendede var bişiler
srad750 290 civarı
r6 danda o kadar
600f 270küsür
r1 299+
gsxr1000k5 299+
tüplü opel omega 230:queen::queen:
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
10
arkadaşlar abartmıyorum 290 gördüm ama bişey daha kankan beni o an geçiyordu.
 
Katılım
18 Kas 2007
Mesajlar
387
Honda kinetix: 95 :cherry:

Honda Aktive : 85 :silent:

MZ 251 clasick: 130 :p

MZ seyhan 251 : 135 :p

MZ 301 FAN : 130 :silent:

Yamaha RX 115 : 120 ( 3.viteste teker yapabildiğim Alet :cat: :queen:)

Jet FadılModenas : 115 ( 3000 Km 200gr Yağla Giden sağalam bi makina )

Honda Titan : 120

Handa ES : 125

Honda CGL : 120

Honda CG : 130

Mondial MCT250 : 130

Kanunu 125Seyhan : 125

BMW F650 : Tek Kişi 175 Çift Kişi 160

Honda 600RR : 270 ( 5 Sn. ) :p

Honda 900rr : 290 ( 3 Sn. ) :queen:

Yamaha R6 : 280

Kawasaki ZX7 : 275

Yamaha YBR125 : 135

ALLAH NAZARDAN KORUSUN.... :bounce:

Dükkan accem bennnnnnn :queen: :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Honda kinetix: 95 :cherry:

Honda Aktive : 85 :silent:

MZ 251 clasick: 130 :p

MZ seyhan 251 : 135 :p

MZ 301 FAN : 130 :silent:

Yamaha RX 115 : 120 ( 3.viteste teker yapabildiğim Alet :cat: :queen:)

Jet FadılModenas : 115 ( 3000 Km 200gr Yağla Giden sağalam bi makina )

Honda Titan : 120

Handa ES : 125

Honda CGL : 120

Honda CG : 130

Mondial MCT250 : 130

Kanunu 125Seyhan : 125

BMW F650 : Tek Kişi 175 Çift Kişi 160

Honda 600RR : 270 ( 5 Sn. ) :p

Honda 900rr : 290 ( 3 Sn. ) :queen:

Yamaha R6 : 280

Kawasaki ZX7 : 275

Yamaha YBR125 : 135

ALLAH NAZARDAN KORUSUN.... :bounce:

Dükkan accem bennnnnnn :queen: :queen:

ABım elıne koluna agzına saglıkta sen bunları bı yere notmu almıstın:)


MAsallah hıc bırnı unutmamısın elının altından gecmemıs gul kalmamıs he :))) ınsallah yakında da yazcan ŞÖLE: HONDA 600rr CIFT kısı arkada 103kıloluk kardesım 260 :D heheheh :D ınsallah abım o gunler bı gelsınde :D:D:D:D
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
105
vallaa Türkiye şartlarında 150 den sonra ibre haricinde başka bişeyi görme şansımız çoook yüksek....:farao::farao::farao:
 
Katılım
18 Kas 2007
Mesajlar
387
:farao:
BElkı tanıyanlar olur ama metehan abımle adem abım tanıyo SEyrantepede otoparkcı 1000rr ısmı recep 340 gordum dıo bı keresınde vıdıo cekmıs 326 ya kadar cekmıs sonrası yoq ama yemın ıcıo 340 gordum dıo...YAnı sıkıysa kım 340 gorebılır hadı bakalım ...

Beni Şahit Göster... Bu Çocuğu Yeniler pek bilmez.... !!!! :p :p

1000RR'in göstergesi 299'dan sonra birşey göstermiyor ki 340'ı nasıl görmüş:queen::queen::queen:

Her Yapanda zaten ilave Gözterge takmıyoki Maşa VAr elini ne yaksın :) M5 M3 Sanırım Yeterli Oluyo Bu Konuya :cat:

eet göstermiyo elektoronik gösterge zaten 299 km son hızı.. hayabusa olmasın o:)

Hayabusada Bi Alternatif Bu Konuda


daha önceden 900rr ile 300ü siliyordum ondan sonra 2002 model hayabusa ile
340 ı net yakaladım yaklaşık 15sn kadar yol bitti tabi 1000rr ile ise 299 u
sildim ama kaç yaptı bilmiyorum sanırım en fazla 310 yapmışımdır ama
artık bu hızlar kesmiyor insan alışıyor zamanla sanırım 400 ü yakalamam lazım ama nasıl olucakki böyle bir motoru fabrikalar artık tüketicilere sunmuyor
yasalar geregi ...

Yoq Okadarıda Biraz Fazla Olur Dostum.... ama Allah can sağlığı versin belki Bi Gün onuda görürüz :)

iyi güzel hoş da bu alet bizim ülkede yok nasıl olucak ?
ne birkeresinde de 2 inci köprüye saatte 270 km hızla girmiştim yanımdada bir arkadaş vardı ama ne tırsmıştı :queen:
ama daha sonra ikinci köprüde olan eski bir olayı duydum bunu yaptığıma pişman oldum..

Bence Bi Daha Köprüden O Şekil Geçme

aman abi sen sen ol asla gaza gelme yolun boş ise vur dibine gitsin
zaten en iyi hır da tekerde temde oluyor en güzeli vede en tehlikesiz olanı
türkiye şartlarında ....

Türkiye Şartlarında Kapalı Yollarda Var ama tabi Eskidendi Sanırım Yol Kapatmak felan.... şimdi öyle bi ortam yok sanırım bildiğim kadarıyla....:silent:

ABım elıne koluna agzına saglıkta sen bunları bı yere notmu almıstın:)


MAsallah hıc bırnı unutmamısın elının altından gecmemıs gul kalmamıs he :))) ınsallah yakında da yazcan ŞÖLE: HONDA 600rr CIFT kısı arkada 103kıloluk kardesım 260 :D heheheh :D ınsallah abım o gunler bı gelsınde :D:D:D:D


:) Hani Hafızandan silemediğin anılar olur ya bendede bunlar biraz yer kaplıyo :)

İnşallah Allah günleri nasip ederse... Sen bi 18 doldur bak neler olcak belki 600rr sana alırız ha sen benim kanıma giriyon ama bende senin kanına giricem :)
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
:farao:

Beni Şahit Göster... Bu Çocuğu Yeniler pek bilmez.... !!!! :p :p



Her Yapanda zaten ilave Gözterge takmıyoki Maşa VAr elini ne yaksın :) M5 M3 Sanırım Yeterli Oluyo Bu Konuya :cat:



Hayabusada Bi Alternatif Bu Konuda




Yoq Okadarıda Biraz Fazla Olur Dostum.... ama Allah can sağlığı versin belki Bi Gün onuda görürüz :)



Bence Bi Daha Köprüden O Şekil Geçme



Türkiye Şartlarında Kapalı Yollarda Var ama tabi Eskidendi Sanırım Yol Kapatmak felan.... şimdi öyle bi ortam yok sanırım bildiğim kadarıyla....:silent:




:) Hani Hafızandan silemediğin anılar olur ya bendede bunlar biraz yer kaplıyo :)

İnşallah Allah günleri nasip ederse... Sen bi 18 doldur bak neler olcak belki 600rr sana alırız ha sen benim kanıma giriyon ama bende senin kanına giricem :)

HELAL olsun abım herkes uyuyo ama sen bı cırpırda hepsıne cvp vermısın:)

Insallah ılerde sana 10 numara bı motor alcaz onumuzde kıs ınsallah abım :)
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Her Yapanda zaten ilave Gözterge takmıyoki Maşa VAr elini ne yaksın :) M5 M3 Sanırım Yeterli Oluyo Bu Konuya :cat:

Ankara istanbul otobanının henüz yeni sayılır zamanlarında adapazarı kısmındaki uzun düzlükte ve anca emniyet şeridini kullanarak modifiyeli RX-7'le 310'u ar zor(ar zor derken güç anlamında değil!) görebilmiştim.

Allah aşkına hangi yolda, nerde, ne zaman, bir araba 340'la gidecek ve yanında giden motorun hızını ölçücek, adam mı seçiyorsunuz dalga mı geçiyorsunuz?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst