:farao:
Beni Şahit Göster... Bu Çocuğu Yeniler pek bilmez.... !!!!
Her Yapanda zaten ilave Gözterge takmıyoki Maşa VAr elini ne yaksın

M5 M3 Sanırım Yeterli Oluyo Bu Konuya :cat:
Hayabusada Bi Alternatif Bu Konuda
Yoq Okadarıda Biraz Fazla Olur Dostum.... ama Allah can sağlığı versin belki Bi Gün onuda görürüz
Bence Bi Daha Köprüden O Şekil Geçme
Türkiye Şartlarında Kapalı Yollarda Var ama tabi Eskidendi Sanırım Yol Kapatmak felan.... şimdi öyle bi ortam yok sanırım bildiğim kadarıyla....:silent:

Hani Hafızandan silemediğin anılar olur ya bendede bunlar biraz yer kaplıyo
İnşallah Allah günleri nasip ederse... Sen bi 18 doldur bak neler olcak belki 600rr sana alırız ha sen benim kanıma giriyon ama bende senin kanına giricem