[İzmir MT]30 Kasım Cuma "Birisi Kaçırmış" buluşması-Teras Cafe-

Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
bundan sonraki ilk toplantıda bardakların yenileri alınacakmış :) mekan sahibi söz verdi :cat: buda demektirki, bu iş tek masada kalmayacak GELSİN ÇAYLAR
 
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
368
Fıstıkların sonuna yetişebildik,ama Mustafa'nın Afyon kaymakları langırtta doping etkisi yaptı...Hoş Kaymakalrı maçtan sonra yedik ama olsun hahahaa DİMİ ERDEMMmmm emanetimi alamadım senden.Sorun değil.

Ağzımızı tatlandıran,neşemize neşe katan dostlra teşekkürler...
(Pantolon fena çamur olmuş yalnız onu farkettim gece)


Len ben sana emaneti getireceğimi hatırlamadım bile. Ama getirince aklında olsun motortarı adam gibi yıkayıp cilalamadan bırakmam seni ona göre :):)..

Herkese teşekkürkler bu arada harika bir geceydi.. Tabular, bardaklar, tavlada hüsranlar (tavla kısım gerçi benim içindi yanlızca ama :p) ama neyse işte :)..

Yanlız gecenin sonunda bir baktım ki bazı "mahlükatül oy oy oy" lar tarafından motorlarımızın buji kabloları sökülmüş, darbelenmiş, öyle motorlarımız yapayanlız savunmasız yakalanmıştttır. :pale::pale::pale:

Hani yağmur yağıyor, niye buji baş koruma kablosunu söküyorsun.
Hani söküyorsun madem neden sölemiyorsun.
Hani sölemiosun maden neden gülüyorsun. :p:p:p:p

İntikamımız acı olacaktır fekaattt dip not ::evil::.. İİ gecelerrrrrrrrrrrrr ::139::::139::.....
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Len ben sana emaneti getireceğimi hatırlamadım bile. Ama getirince aklında olsun motortarı adam gibi yıkayıp cilalamadan bırakmam seni ona göre :):)..

Herkese teşekkürkler bu arada harika bir geceydi.. Tabular, bardaklar, tavlada hüsranlar (tavla kısım gerçi benim içindi yanlızca ama :p) ama neyse işte :)..

Yanlız gecenin sonunda bir baktım ki bazı "mahlükatül oy oy oy" lar tarafından motorlarımızın buji kabloları sökülmüş, darbelenmiş, öyle motorlarımız yapayanlız savunmasız yakalanmıştttır. :pale::pale::pale:

Hani yağmur yağıyor, niye buji baş koruma kablosunu söküyorsun.
Hani söküyorsun madem neden sölemiyorsun.
Hani sölemiosun maden neden gülüyorsun. :p:p:p:p

İntikamımız acı olacaktır fekaattt dip not ::evil::.. İİ gecelerrrrrrrrrrrrr ::139::::139::.....

O buji kablosu değil.. Benzin tahliye hortumu...:queen::queen::queen::queen:

Şansa bak duyulmazınkide çıkmış mış.....:queen::queen::queen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
hadi buji kablosunu çıkardında, neden çalışmıyor diye kabloyu tutup marşa basıyorsun:p çarpılacaksın allah muhafaza :mrgreen:sonrada düzeleceksin ( bknz; elektroşok tedavisi :queen:)
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
732
s5000450ov8.jpg


s5000453hg2.jpg


s5000454cw6.jpg


s5000457kw6.jpg


s5000459pd0.jpg


s5000461et8.jpg


s5000463sq7.jpg


Çay ağacımız işi ciddiye aldı ve çayları bize ödetmeyi başardı:cat:

s5000466iz2.jpg


s5000469aj2.jpg


s5000470ub9.jpg


ya kusura bakmayın bi türlü yükleyemedim tamamını bu sefer yüklücem die oturdum pc nin başına ama yine işim çıktı burda kaldı:pale:
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
Of of of 3 paket fıstık vardı.2 paketini alper abimle ben yedik :p 1 paketide kalan 92467498426 izmir mt üyesine paylaştırdık :mrgreen:

insan bir avuç koyar cebine aykut abim gelemedi 2 fıstık toplantısınada, ona veririm diye düşünür dimi...utanmadan bide 2 paket'i yemişsin onu bırak bide Mthuzurevi üyesiyle beraber yemişsin...sen kimi tanıdın bakiim ilk bu gruptan geçmişini inkar edemezsin bırak angaralıyı vatanına dön :queen:
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
732
s5000472be5.jpg


Heyacanı görüyorsunuz dimi:)
s5000473tv7.jpg


Hala devam ediyor...

s5000474ui4.jpg


Burda bişiler oluyor ama Cengiz abinin umrunda değil kilitlenmiş resmen bardaklara:)

s5000475ts7.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
insan bir avuç koyar cebine aykut abim gelemedi 2 fıstık toplantısınada, ona veririm diye düşünür dimi...utanmadan bide 2 paket'i yemişsin onu bırak bide Mthuzurevi üyesiyle beraber yemişsin...sen kimi tanıdın bakiim ilk bu gruptan geçmişini inkar edemezsin bırak angaralıyı vatanına dön :queen:

Hiç boşa uğraşmayın... O benden vazgeçmezzzzzz....:cat::cat::cat::cat:

Abi cenkis amma terlemiş.....:queen::queen::queen:

Forrap ın halini koyun yavvvv..... O daha komikti....

Forrap : Abi bu ne ya...Kalmadıki bişey......
Ben: Tren bu istasyona gelince duruyor kalkmıyor haa....:pr::pr:
Gene forrap: Abi yokki boşta
Gene ben : Ya çek birini işte.....:pr::pr:
Bidaha forrap : Kaç kişiydik kaç çay vardı:silent::silent:
Bidaha ben : Ulen her seferinde bu kadar ağlanmaz ki.... Her seferde maşşallah tığ gibi yıkmadan çekiyon....
Foorrrrrap : OOhhhhhhhhhhhhh...... Çektim....:cherry::cherry::cherry:



Forrapa her sıra gelişinde bu muhabbet vardı... Adam ecel terleri döktü yawww.....:queen::queen::queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
732
s5000476sa6.jpg


s5000477td0.jpg


s5000479ed2.jpg


Yahu böyle insanlarla bardak çekilirmi sonra bizim ahh çekceğimiz belli zaten baksanıza nasılda ciddiye alıyorlar olatı yaww altı üstü 10 çay be ne bu böle:p:p:p

s5000482kl9.jpg


Gecenin son fotosuda bu!!! Bardak çekme olimpiyatları şampiyonu namıdeğer alp_tunay abimiz nasılda hayvansever birisi olduğunu gösteriyor burda (zuzunun içinde para olsa da sizi düşündürmesin parayla ilgilenmiyor, o sadece hayvan sevgisinden dolayı kucağında taşıyor zuzuyu):p

s5000484ba2.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Sorma...Zuzuyu evde bıraktık... Daha doğrusu unuttuk bu gün.... İyikide unutmuşuz bizim aç izmir mt li elemanlar onuda yerdi....:p

Mangal da et kalmadı en son sucuklara saldırdılar... Hele bitane gözlüklü arkadaş besili bir kediye dikmişti gözünü enson İçeri zor aldık....:p
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
s5000423mv5.jpg




ınsan çay ağacını severde bu kadarmı sever arkadas ben bunun altında baska seyler ararım bu ne bıcım bı pozdur oyle yok yok var bunların arasında bısey baksanıza arkadaslar.... ben ortaya karışık sunuyım mıllet ne yazarsa artık:p:p

Yaw millet bunu görmemişti.İlla milleitn gözüne sokcan değil mi begüm'cüğüm :pr:

Hem sizene kardeşim.Alper abimle bizim aramızda bişey bu.Biz istediğimizi yaparız.Size noluyo ::ranntign
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Senin ağacı olduğun şahısta tık yoksa ben napıyım.... Git ona dert yan.....

Kıskanma bidaha...Alla alllaaaaa....:pr:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
sayenizde İZMİR MT diye birşey kalmayacak ve bizi toplu silen moderatör tarihe geçecek :p soykırım gibi bir katliam olacak toplu olarak ilk BAN yiyen grup olarak bizde tarihin tozlu sayfalarına gömüleceğiz :queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
sayenizde İZMİR MT diye birşey kalmayacak ve bizi toplu silen moderatör tarihe geçecek :p soykırım gibi bir katliam olacak toplu olarak ilk BAN yiyen grup olarak bizde tarihin tozlu sayfalarına gömüleceğiz :queen:

He vallaha.....

Ben bir kaç gün yok olayım ortalıktan......:queen::queen::queen:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
ben karışmam abicim hepsi sercanın başının altından çıkıyor. kılavuzu sercan pardon karga olanlar zaten yollarıda bulamıyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst