Moderatör (forrap)
- Katılım
- 5 May 2005
- Mesajlar
- 5,132
- Konu Yazar
- #2,641
İzmir MT herkese yeniden merhaba...
Hoşgeldin yaa.. Nasılsın iyimisin ?
Çok çok geçmiş olsun.
Aman diyim dikkatli ol bir dahakine,bizi üzme...
Kusura bakma numaran yoktu arayamadım.Ziyaretine geleyim dedim ama Alper abiler sağolsun durumunla ilgili bilgilendirme yaptılar sürekli.
