[İzmir - MT]

Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
İzmir MT herkese yeniden merhaba...

Hoşgeldin yaa.. Nasılsın iyimisin ?
Çok çok geçmiş olsun.
Aman diyim dikkatli ol bir dahakine,bizi üzme...

Kusura bakma numaran yoktu arayamadım.Ziyaretine geleyim dedim ama Alper abiler sağolsun durumunla ilgili bilgilendirme yaptılar sürekli.
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
oo erencim aldın yeni motoru yerinde duramıyon, şööle cuma günü gelsene afyonda karşıla beni, ordan terasa beraber geçelim :p
kardeşim hayırlı olsun motorun,:rendeer:
burukman adı üstünde duyarlı motordur, iyi davran kendisine

tolga tekrar geçmiş olsun, :rendeer:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
karmamçomalakım sen ne zaman dönecen izmir sınırlarına. bak bonservisin elimizde bir yere göndermeyiz
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Pazar günü geliyordun bi değişiklik yok demi Karma ? :)
Sen yokken kimsenin boğazından bir şey geçmedi ( 3 kutu baklava ve fıstıklar hariç tabi arada gidenleri de saymazsak,bir de pazar günü sen gelmeden yola çıkalım yol yapalım mangal yakalım düşüncesi var tabi) :)
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
çok ağır tahrik var ordan ya , baksanıza yaptıklarınıza, çanta manta elimde eve uğramadan cuma geceye doğru teras cafeye yetişme niyetindeyim. umarım programım tutar.

bi de burdan size ne getireyim diye düşünüyom da , ankaranın meşhur nesi var bi aklımdan geçireyim bakayım,
ankara keçisi yada ankara kedisi getireyim, yermisiniz? :p

cansıkıntısından neler yapıyom baksanıza
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
het,yttt be süperrr olmuşş mustafaaa
söze bittimm ama yeni mt sloganı:
4teker bedenini 2 teker ruhunu hareketlendirir
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
örtmenim pekiyi verdin yanii ,
eywallah hojam.
geri almak yok ama verdin bi kere yıldızlı 5i

not : slogan çALINTIDIR ::utangac:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
sloganı biliyorum be kardeşim. sen onu bırak da gelirken keçiyi koy bavula gel. biz burda icabına bakarız
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
hah pazargünü ne çevirsek diyoduk isabet oldu keçi:)
keçi senden olsun ben kömürünü getiririm:D
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
Pazar günü geliyordun bi değişiklik yok demi Karma ? :)
Sen yokken kimsenin boğazından bir şey geçmedi ( 3 kutu baklava ve fıstıklar hariç tabi arada gidenleri de saymazsak,bir de pazar günü sen gelmeden yola çıkalım yol yapalım mangal yakalım düşüncesi var tabi) :)

çok ağır tahrik var ordan ya , baksanıza yaptıklarınıza, çanta manta elimde eve uğramadan cuma geceye doğru teras cafeye yetişme niyetindeyim. umarım programım tutar.

bi de burdan size ne getireyim diye düşünüyom da , ankaranın meşhur nesi var bi aklımdan geçireyim bakayım,
ankara keçisi yada ankara kedisi getireyim, yermisiniz? :p

cansıkıntısından neler yapıyom baksanıza

Tüh bak karmacoma gelmeden yapamadık mangalı :p
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
hadi be mustafa özledik seni :pale:senin yokluğunda izmirin tadı yok :)bak senin yokluğundan kendimizi toplantıya,mangala vurduk yinede yerini dolduramadık,ne fasıllar ne bardak oyunları ne dansözler hiç biri yokluğunu unutturamadı bize GELL ARRRRRTIKKK izmir sensiz öksüz kaldı :salut:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Karmacoma,cidden özledik...
Gel de yanında bir şey getirmesende olur :wiinkk:
Çalışma süper olmuş bu arada tabi...
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
Karmacoma,cidden özledik...
Gel de yanında bir şey getirmesende olur :wiinkk:
Çalışma süper olmuş bu arada tabi...

tabi ya ne gerek var bir şey getirmeye lokum,şeker,pişmaniye,fıstık,helva,kestane şekeri :queen::queen: falan almana hiç gerek yok :mrgreen: tabi toplantıdan sonraki hafta 15 sayfa kadar kendi adını izlemeyi seviyorsan ve dayanabileceksen yazılanlara :p:p:p
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
tabi ya ne gerek var bir şey getirmeye lokum,şeker,pişmaniye,fıstık,helva,kestane şekeri :queen::queen: falan almana hiç gerek yok :mrgreen: tabi toplantıdan sonraki hafta 15 sayfa kadar kendi adını izlemeyi seviyorsan ve dayanabileceksen yazılanlara :p:p:p

Bir çanta şekerleme getirir nolcak :p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Getirse getirse anca kış armudu getirir... Ama dönüşte afyondan kaymak veya cumhuriyet sucuğu da olabilir.....:cat:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
kardeşim aftondan pişmaniye lokum vs de olabilir. ama ne gerek var zahmet etme sen. malum çok miktar alman lazım. yük olursa söyle garaja bir tim gönderelim emanetleri alsın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst