[İzmir MT] 23.11.2007 Cuma "Plak Yapiyoruz" Buluşmasi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
22
yok babam deıl de gorew ızın wermedı:p

walla uzuldum ama elimden bır sey gelmedı en kısa zaman da cesur abi
gazlarız
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
o baklava 5 kg varmıydı arkadaşlar biz alperle hızımızı alamadık sabahın köründe yola çıktık enerjisi fazla geldi, biri bizi tutsun:p
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
abi sizi kim tutabilir :pale:bir ayağınız karaburunda biri kuş adasında biri foçada sizin kaç ayağınız var :bounce:size bidaha baklava yok :pr:doğru o kadar baklava yedinizki türkiyede durmanız bile mucize :silent::silent::silent::queen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
alpere uysaydık rusya üzerinden moldova falan diyordu :mrgreen:ben paris dedim küçük bir anlaşmazlık yaşadık sonunda buna karar verdik,hadi biz baklavayı yedikte tunceri ne yapalım,sabahın köründe yüzünü yıkamak için kuzey kutbuna gidelim oranın suları çok iyiymiş dedi :p
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
alpere uysaydık rusya üzerinden moldova falan diyordu :mrgreen:ben paris dedim küçük bir anlaşmazlık yaşadık sonunda buna karar verdik,hadi biz baklavayı yedikte tunceri ne yapalım,sabahın köründe yüzünü yıkamak için kuzey kutbuna gidelim oranın suları çok iyiymiş dedi :p

talihsizlik keşke bende gelseydim neyse az kaldı 2 hafta kaldı allah büyük .:pale:hep büyle neşeli ol abicim allah neşeni bozmasın::queen:rendeer::cat:
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
bugün hep gezdik burcuyla anca eve girdim yarınada gitçek yer lazım bize böyle amaçsız gez gez olmuyo yokmu pazar için bi plan
bu arada kanımıda akıttım bi horoz kestim adaklık bide burcu nazar bocuğumu alınca bütün cinler kaçıcak çevremden:p
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
cinle motor bir arada olmaz :p sen biraz toparlanda votka-kola yapalım bari çok ısrar ettin :queen: ( sen kaşındın :p )
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
51
ceketimi aldım sonunda bende üşümicem artık :queen: ehehe. İşte fotoğraflar dilinize düşmeden aman aman...


dscf0430qg1.jpg

dscf0434py0.jpg

dscf0417ij5.jpg

dscf0441ml5.jpg

dscf0442kq2.jpg

dscf0446ef5.jpg

dscf0407ed4.jpg

dscf0411ry4.jpg

dscf0417kn7.jpg

dscf0416zg3.jpg

dscf0420wq7.jpg

dscf0423lv3.jpg

dscf0424rr4.jpg

dscf0426wu1.jpg

dscf0427sj8.jpg

dscf0429ta8.jpg

dscf0435kp2.jpg

dscf0439dl6.jpg


bu arada eğitim resimlerini eğitim sayfasına atıyorum biraz geç oldu ama artık ::blusssh:
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
aliii(gitardando) evladım ne sakal kalmış ne bıyık , abbecik olmuşsun soyulmuş yımırta gibi :p
tanıyamadım ilk dedim bu entel dantel kim grupta boy göstermeye başlamış diye :queen:
murat'ımı(wallace) da gördüm az buçukda olsa fotolarda sercan(ugly) ile beraber gam yemem artıkın :rendeer:
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
aliii(gitardando) evladım ne sakal kalmış ne bıyık , abbecik olmuşsun soyulmuş yımırta gibi :p
tanıyamadım ilk dedim bu entel dantel kim grupta boy göstermeye başlamış diye :queen:
murat'ımı(wallace) da gördüm az buçukda olsa fotolarda sercan(ugly) ile beraber gam yemem artıkın :rendeer:

Abi değişiklik olsun dedik, yüzümüz gözümüz açılsın dedik, yine yaranamadık sana.:rendeer:

Hadi bak ben bile işi astım geldim, siz yine yoksunuz ortalıkta...
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
untitledscanned17ps3.jpg

Tüm motosiklet.net üyelerine selamlar



untitledscanned19hu5.jpg

sizin yerinize biz içtik. şerefinize dostlar.




untitledscanned20kx5.jpg

kardeşim baklavalar süperdi iki kutu 3 dakikada bitti. herkese ellerimle yedirdim kimse aç kalmadı.



untitledscanned21vg6.jpg

çaylar oralatler oooooh yarasın.




untitledscanned22ve4.jpg

çağriko manisadan geldi.




untitledscanned23bs5.jpg

miss kolpa nın börekleride yediler kız aç kaldı yazık.




untitledscanned24sm6.jpg

çayağacı biraz süzülmüş sanki. fıstık ve cevizli sucuk yemedi ya sengi kaçtı.



untitledscanned25ss5.jpg

içimde bişeyler oldu biranda etrafa ışıklar saçtım. andronoid miyim neyim..




untitledscanned26ao8.jpg

Alp_tunay masa altından sürekli mesajlaştı durdu. ne iş anlayamadım.






untitledscanned27ui1.jpg

tatlı yedik tatlı konuştuk




untitledscanned28ul2.jpg

telefonla istek parça aldık çaldık söyledik.




untitledscanned29jy0.jpg

tarık çalli den uzaktaydı fakat bu seferde bekire yakındı.




untitledscanned30ey4.jpg

sonunda itfayeci tarık'ıda bozdui kendine benzetti.




untitledscanned31hj5.jpg

cesur böceklere savaş açmış yıkılmadım ayaktayım diye mırıldanıyordu.



untitledscanned32ia1.jpg






untitledscanned33uv7.jpg

kumbara ortadaydı. pamuk eller ceplere.....



untitledscanned34ed8.jpg

Alp_Tunay ve APV41 hasılattan pardon tatlılardan pek memnunlardı.



untitledscanned35wc9.jpg



untitledscanned36vv2.jpg

böcek biraz hastaydı ama tatlıları yiyip bizi görünce kendine geldi.




untitledscanned37gm7.jpg





untitledscanned38pi6.jpg

bu garson arkadaş gece boyu yine kahrımızı çekti. ama asıl bomba cesur1 ve cesur 2 idi. birde bekir bu sefer benim adım bekir düzgün yazın begüm değil diye kızı uyardı.



untitledscanned39hf6.jpg





untitledscanned40vz7.jpg

sanatsal ve farklı bir kare. MT izmiri çerçeveledik.




untitledscanned41vq9.jpg

,


untitledscanned42fn7.jpg

bunlar üçü birarada gibiydi. habire kaynattılar.



untitledscanned43oc2.jpg

ben




untitledscanned44tk8.jpg






untitledscanned45ti3.jpg




untitledscanned46pl5.jpg






untitledscanned47me2.jpg

oyunlardan oynamazsak olmaz. çocuk parkı üyesi çok var aramızda.



neyse güzel ve keyifli bir geceydi. mekanı en son biz kapattık. sonrası ooze vs diye devam etti. en son bir ara k.parkta uglychild ı japonca öğrenmeye çalışırken gördüm. MT izmirin kadrolu fotografçısı görevime bir süre ara vermiştim. tekrar döndüm.
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
503
merhaba arkadaşlar hepinize iyi akşamlar...
çok güzel bir gece olmuş anlaşılan...
aranızda olmak isterdim ama olamadım..
bir dahaki sefere inşallah yanınızda olmaya çalışıcam...;))
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Kız burcu...Gözlerim ne öyle..Tavşan gibi çekmişsin....... Kımızı göz.... Yakışmamış bana....:bounce:

Keendi gözlerim daha güzel..... :farao: Çok kınıyorum seni....Hatta kınadım....

Kınamak ne oluyosa işte............:p
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
kardeşim baklavalar süperdi iki kutu 3 dakikada bitti. herkese ellerimle yedirdim kimse aç kalmadı.

nasıl olur ya murat baklavalar 3 tane kutuda geldi :) sen bize ellerinle yedirdin tamamda 3 üncü kutu nerede, ben anlamam ege üniversitesinden onaylı bir kan ve idrar tahlili isterim, şeker oranın yüksek çıkarsa (yuttuğundan emin değilmişim gibi senden şüpheleneceğim ):p:queen:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst