Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
361
wodka, Daha önce kawasaki kullanıp z-moto dan dolayı mağdur mu oldun? Sorum da art niyet aramayın merak ettim.
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
Ninja 250R :joker:

[BOS]
2008_Ninja250R_Right.jpg


2008_Ninja250R_Top.jpg


























[/BOS]

big_kawasaki_ninja_250r_2.jpg


kawasakiNinja250cc.jpg


kawasakiNinja250cc2.jpg


kawasakiNinja250cc3.jpg


kawasakiNinja250cc4.jpg


kawasakiNinja250cc4.jpg


08_Ninja250R_Fdetail.jpg


08_Ninja250R_Left.jpg


08_Ninja250R_RWheel.jpg


http://www.kawasaki.com/Products/Detail.aspx?id=263
 
Son düzenleme:
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Arthas :Abi bana sormamışsın ama tanıdığım kawa kullanan bi kişi var ,10 ay felan oldu, Z750 aldı sıfır, aldı alalı serviste motoru ,aküyü şarj eden bi parça varmış bi onu getirtemediler, çocuk ne zaman yola çıksa yolda kaldı koskoca Z750 ile ,eminim kronik bi problem değildir o motorla ilgilidir ama, o parçanında gelmemesi üzücü tabii, yav çıksa servisten bana sözü var bi tur atacam bi türlü binemedik şuna yaa :)

bu arada servisin dandikliğide olabilir tabi

yav bana bindirmemek için serviste diyor olabilirmii:p:mrgreen:eek:lamaz tabii :)
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
364
wodka, Daha önce kawasaki kullanıp z-moto dan dolayı mağdur mu oldun? Sorum da art niyet aramayın merak ettim.

şahsıma olmadı ama kuzenimin zx6 sından biliorum...ve diger bir çook motorcu dostumun sikayetlerinden...buraya sırayalabilirim aslında z-motorun bu işi nekadar amatörce yaptıgını...kawasaki türkiyede hak ettigi yeri zmoto sayesinde bulamadıgnı tekrar söyleyeblirm...
hm sen şimdi hiç kawasakin olmadı onun için yorum yapma die bir yorumda yapabilirsin..

Arthas :Abi bana sormamışsın ama tanıdığım kawa kullanan bi kişi var ,10 ay felan oldu, Z750 aldı sıfır, aldı alalı serviste motoru ,aküyü şarj eden bi parça varmış bi onu getirtemediler, çocuk ne zaman yola çıksa yolda kaldı koskoca Z750 ile ,eminim kronik bi problem değildir o motorla ilgilidir ama, o parçanında gelmemesi üzücü tabii, yav çıksa servisten bana sözü var bi tur atacam bi türlü binemedik şuna yaa :)

bu arada servisin dandikliğide olabilir tabi

yav bana bindirmemek için serviste diyor olabilirmii:p:mrgreen:eek:lamaz tabii :)

10 ay:farao::farao:
ben olsam şimdiye kadar 50 yere şikayet edip mahkeye tazminat davası açmışım..wella ii sabretmiş:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
361
Yanlış anlama diye belirtmeme rağmen sen yine yanlış anlamışsın. Ben sorumun cevabını aldım zaten.
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
bence gelse bile janti nin dediği gibi..
10.000 den aşagı olmaz... güzel alet yapmışlar
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
Kawasaki ye mail attım. Bakalım ne cevap gelecek. Cevap geldiğinde sizlerle paylaşacağım. :wiinkk:

----

Merhaba Özgür bey,

Tarafımıza göndermiş olduğunuz emaile istinaden, öncelikle Kawasaki 'ye göstermiş olduğunuz ilgiye teşekkür ederiz. Belirttiğiniz model Ninja 250R modeli Türkiye'ye gelecektir. Ancak geliş tarihi Mayıs aylarında olacaktır. Fiyatı henüz belirtilmemiştir. En kısa sürede bütün bilgilere web sitemiz güncellendikten sonra ulaşabilirsiniz. İyi çalışmalar dileriz.


Burçin GENÇ

Z-Moto Motorlu Araçlar A.Ş.
Bağdat cad. Sağlık Apt. No:8/1
Kızıltoprak / İstanbul
Tel: +90 216 449 34 20 ext:14
Fax:+90 216 449 22 77
www.kawasaki.com.tr
Z-Moto A.Ş. Bir HABAŞ kuruluşudur.
Z-Moto A.S. established by HABAS A.S.
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Güzel alet.... En azından kendi çizgilerini taşıyor.....Fiyatı makul olursa diğerlerini ezer....
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
arkadaşlar herkes gelirse Hyosung nal toplar ona on basar falan gibi laflar ediyoda teknik bilgilerine ulaşan varmı acaba...yani görüntü olarak bencede ondan çok iyide acaba teknik olarak nasıl ?

edit:edindiğim tek bilgi karbüratörlüymüş sanırım...
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
arkadaşlar herkes gelirse Hyosung nal toplar ona on basar falan gibi laflar ediyoda teknik bilgilerine ulaşan varmı acaba...yani görüntü olarak bencede ondan çok iyide acaba teknik olarak nasıl ?

1990 model zzr 250Sıralı 2 silindir ve 40 hp. 2007 ninja 250 bundan az olmaz :) ayrıca hyo kadarda ağır olmayacağı fotolardan belli...
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
1990 model zzr 250Sıralı 2 silindir ve 40 hp. 2007 ninja 250 bundan az olmaz :) ayrıca hyo kadarda ağır olmayacağı fotolardan belli...

ertekin ne diyosun sen kardeşim...ağzının dediğini kulağın duyuyomu...:) eğer dediğin kadar güçlü ise satış fiyatı 10.000'in altında olmaz tahminimce...
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
Ninja® 250R : Specifications
Engine Type Four-stroke, liquid-cooled, DOHC, parallel twin
Displacement 249 cc
Bore & Stroke TBD
Maximum Torque TBD
Compression Ratio TBD
Carburetor Keihin CVK30 x 2
Ignition TCBI with Digital Advance
Transmission 6-Speed
Final Drive O-Ring Chain
Cooling Liquid
Frame Semi-double cradle, high-tensile steel
Rake/Trail TBD
Front Tire Size TBD
Rear Tire Size TBD
Wheelbase TBD
Front Suspension / wheel travel 37mm hydraulic telescopic fork / TBD
Rear Suspension / wheel travel Uni-Trak® with aluminum linkage / TBD
Front Brake Type Single 260mm hydraulic disc with two-piston caliper
Rear Brake Single 220mm petal disc with two-piston caliper
Fuel Tank Capacity TBD
Seat Height TBD
Dry Weight TBD
Overall length TBD
Overall width TBD
Overall height TBD
Color Lime Green, Ebony, Passion Red, Candy Plasma Blue
Warranty 12 months
Good Times™ Protection Plan 12 months


Çoğu bilgisi belli değil.

Kawasaki nin kendi sitesinden alıntıdır.
http://www.kawasaki.com/Products/detail.aspx?id=263&content=specifications




teknik bilgiler 2005 > http://www.bikez.com/motorcycles/kawasaki_ninja_250_r_2005.php
teknik bilgiler 2007 > http://www.bikez.com/motorcycles/kawasaki_ninja_250r_2007.php

Last week we showed you the spy pictures of Kawasaki’s new Ninja 250R – and now we can reveal the finished version of the motorcycle which is set to be officially launched in Paris on Friday.

Developed around a new 249cc parallel twin engine, the Kawasaki Ninja 250R is aimed squarely at riders who’ve passed their tests and stepped up from a 125, but don’t want to leap straight to an expensive, and expensive to insure, 600cc sports motorcycle.

Detailed technical specifications have yet to be announced, but the new machine’s power is expected to be in the region of 45bhp – with the firm saying owners will be surprised by power at high revs – and easily restricted to the 33bhp mark that new riders are limited to for the first two years after passing their tests.
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Mar 2007
Mesajlar
563
gerçekten güzel alet race alasım geldi şimdi bee:)bi gelsin bakalım fiyatı nedir yedek parça sıkıntısı çekermiyiz hyo alacağıma bunu alırım daha iyi siyah rengi tuttum valla:cat:şimdi sesini merak ettim bunun:cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst