Arkanızda artçı varken sakın böyle hareketler yapmayın !!!

Katılım
1 Haz 2007
Mesajlar
263
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben izlememiştim valla harbiden kötü düşmüş.. Demekki sadece kask yetmiyomuş
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
ilk hata sürücünün ikinci hata artçının ::ban::

sürücü olmak kadar artçı olmak için de bilinmesi gereken şeyler vardır ::pala::

önceden paylaşılsa da paylaşılmasa da paylaşım için teşekkürler ::pembe::
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
valla sadece kız üzüldüm adam resmen kafa dikmiş...hadi sen elciklerden tutunuyosun kızcağız nerden tutunsun be adam...:pale:
 
Katılım
20 Tem 2007
Mesajlar
493
ellerı kolları haslama olmus sanıyorum yavas yavas seyrettım ıcım kotu oldu yaa mont kask dızlık dırseklık hepsı sart ya ne zaman ne olacak bellı degıl
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
122
sadece verildi demeyin verildiyse adres belirtin!

bende görmemiştim paylaşım için sağol.
 
Katılım
9 Ağu 2007
Mesajlar
21
bENDE GÖRMEMİŞTİM BVERİLMİŞ OLABİLİR AMA İLLA GÖRMEYEN VARDIR BU ÇOK DOĞALDIR
BÖLE ARTÇI VARKEN BÖLE Bİ HAREKET YAPNIN KAFASI GÜZEL OLMALI
 
Katılım
30 Ağu 2006
Mesajlar
383
bende daha önce seyretmiştim bu videoyu..ama burada mı yoksa başka bir sitede mi hatırlamıyorum....

motosikletin arkasında oturan bayana yazık olmuş... kötü kapaklanmış...
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
yazık olmuş kızcağıza.kum çuval gibi yere vurmuş.yere düşmeyide bilmiyomuş :silent:
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
bende izlememiştim adamın dingilliği bence o saatten sonra kız arkadaşı yoktur kızında öküzlüğü var anam sıkıca sarıl gerçi adamın niyeti ne bilmiyoruz belki daha fazla temas için ön kaldırdı
olamaz mı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst