motoru kullanan suçlu...ilginç

Katılım
13 Tem 2005
Mesajlar
449
[YT]f6cbTkyOINM&mode=related&search=[/YT]

ilginç olan adamlar kalkıp kaçıyolar...
androidmi bunlar...
 
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
99
Abi artçıyı gördünmü harbi android valla.O ne uçuş ve kaçış.
 

@Fo

Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
23
artı artı değil ki? ama bende bilmiyom ne olduğunu:silent: ne adammı yahu.sürücü o kadar uçmadı havada yinede geride kaldı vee sakatlandı adam.
 
Katılım
22 Mar 2005
Mesajlar
1,096
O artçı en az 3 metre havalanıp asfalta çarptı, üzerinde koruma yok anladığım kadarıyla ve kalkıp polisten kaçmaya devam etti. Helal olsun ne denir? :mrgreen:

Youtube'daki yorumlardan birisi:
It was in Madrid (Spain), 2 thiefs, none died.
Türkçe meali:
Madrid (İspanyadaydı), motor üzerindekiler 2 hırsız, ikisi de ölmedi.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Tem 2005
Mesajlar
449
uçması düşmesi bi yana adam direk arabaya çarptı bide o şekilde kalktı şaşırdım valla...
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Şoklardayım :cyclopsan Nasıl olur yaaa :silent: Bi taraflarının kırılması gerekiyordu :silent:
 
Katılım
2 Nis 2005
Mesajlar
595
Artçının kaçtığını kim söylüyor ya, sadece kaçmayı çok istiyor ama sanırım görüntünün dışında yığılıp kalıyor gibi geldi bana.

Asıl ilgimi çeken şey, videonun sonlarına doğru hareketlenen o hayvancık oldu. Diğer sürücü direk ona doğru yöneliyor. Sanırım motorda bir yolcu daha varmış. Belki de çalıntı olan şey odur.
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
333
Yere düştükten sonra hemen kalkıp koşan sürücü, asıl olan artcıya oldu motor son anda bıraz dıreksıyon kırıyor araba nerdeyse sadece artcıya ve motora vurdu dıyebılırım :) artcıda belli kırıklar var ama yinede kalktı adam.
 
Katılım
13 Tem 2005
Mesajlar
449
Ödürmeyen Allah cc öldürmüyo işte başka izahı yok.Öte yandan adam kaldırımdan düşüyo beyin kanamasından gidiyo...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Mar 2006
Mesajlar
74
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Şans arkadaşlar başka bişey değil.
 
Katılım
26 Ara 2006
Mesajlar
573
havada o kadar taklalar atan surucu.. artci ise hemen yanindan ve cok fazla havalanmadan yere dusuyor.. yoksa kasksiz flm surucu kadar yukselip düşse kesin bi tarafi kirilirdi..

bi de karsidan gelip kaza yapan oforun arabadan indikten sonraki ifadesi, durusu ve hareketleri guzel..

bi de olay sonrasi kosan hayvan olayi ilginc gercekten de..


Shakulin
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
havada o kadar taklalar atan surucu.. artci ise hemen yanindan ve cok fazla havalanmadan yere dusuyor.. yoksa kasksiz flm surucu kadar yukselip düşse kesin bi tarafi kirilirdi..

bi de karsidan gelip kaza yapan oforun arabadan indikten sonraki ifadesi, durusu ve hareketleri guzel..

bi de olay sonrasi kosan hayvan olayi ilginc gercekten de..


Shakulin


Afferim lem..... Gözlüklü adamın hali başka abi yaaaa.....

O hayvanı anlamadım ben....Nerden çıktı?....
 
Katılım
13 Tem 2005
Mesajlar
449
valla bende anlamadım onu okuyunca bi daha izledim ama arkadaş rüzgardan uçan poşeti hayvan sandı sanırsam:)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Yok bişey videonun sonunda yürüyor..... Ama ne?.... Bide ne işi var dı orda?....
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
nasıl olur yaa
adam o kadar uçup nasıl yürürr
walla helal olsun
bide sonlardaki hareket eden nesne nedir öylee
poşetmi kedimiii
her izlediğimde yeni bişey farkedyrmm
yoksa uzaylılar mı var :queen:
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
böyleleri ölmeyi hakediyor kimbilir ne çaldılar ahlaksızlar.::ranntign
korku adama neler yaptırıyor.farkındaysanız artçı kaçamıyo zaten topallıyarak gidiyor sonra artık düşüyomu ölüyomu:silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst