[İzmir MT] 6 Temmuz Cuma Toplantısı - İnciraltı -

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
902
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben de fotoğrafları merak etmeye başlamıştım. :)
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
MECİT, görmezmiyim dumanı abi,girdim bile içeri:)Masaları organize edicez derken canımdan oluyordum :p Sonra attım kendimi dışarı...
Gerçekten kalabalıktık akşam,bundan sonra böyle gider:wiinkk:Ne gelmeyen insanlar vardı,buna rağmen oldukça kalabalıktık,bir de gelmeyenler de gelseydi düşünemiyorum ne olacaktı :)Bundan sonra düğün salonlarında ayarlayacağım toplantıları :p

MrCool
,fotolar gelicek daha,bunlar başlangıç fotoları.Akşam fotoğraflarını gör sen asıl :)Hepsi ve daha fazlası azzzzz sonraaa:) (En çok foto wallace da var ama o birazdan yola çıkacak kuşadasına doğru,fotolar biraz gecikebilir bu sebepten...). Özlettin kendini,gurupta senin tipini anımsayan insanlar bile az,biri sarışın uzun saçlı mavi gözlü 1.50 boyundaydı diyor,biri kızıl saçlı ve uzun sakallı biriydi diyor.Bilmiyorum artık :)Gel abi bir ara,özletme bu kadar kendini...
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
bir dahakine fuarda GÖL GAZİNOSUNDA yapalım ozaman toplantıyı tuncer...olmamı??
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Olur tabi olmaz mı:) Bu arada sen gittikten sonra gelenler de oldu:)
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
ümmet perkitan;730163' Alıntı:
akşamki buluşmaya gitmeden önce rahmi abime süpriz yapayım dedim yaptımda çok şaşırdılar. yangemle ikisi beni görünce, neyse çabuk atlattılar şaşkınlıklarını.ikisinede çok teşekkür ederim sıcak sohbet ve enfes ikramları için.verdiğim rahatsızlık için özür dilerim kendilerinden.


Rahmi abi ve eşi çok şeker ya:rendeer:
Bu bazılarının gelmedigi haliyse gelenlerle beraber toplantı için Restaurantı kapatmak gerekecek:)
forrap
Hade forapım bu seferlik oyle olsun kardeşim bizde 2 kuruşa anahtarlık sahibi olduk di mi ama:p
Bundan sonra toplantılara gelmeye çalışacam :cat:ama biraz erkene alalım saatleri yaw:)
TrTarık bende seninle tanıştıgıma memnun oldum:cat:Nice toplantılara
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
PIERzig,toplantıları erkene alamayız.Çünkü,çoğu arkadaş işten çıkıp geliyor. İşten çıkış saatleri baz alınarak bu saatler ayarlanıyor,ee herkesde 16:00 - 17:00 da işten çıkmıyor.Saat 17:00 da toplantı yaparsak sen ve ben baş başa bir yemek yeriz:pBu da pek hoş olmaz :)
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
503
motor kullanmayı bir hayat felsefesi olarak benimsemiş olan tüm dostlarıma..karmakoma ile beraber geldiğim bu buluşma hakikaten tahmin ettiğimden de müthiş bir geceydi..diğer arkadaşlarıma anlata anlata bitiremedim böylesine tebessüm dolu geceyi ve dostluğu..;) bir dahaki buluşmayı iple çekiyorumm..;)

forrap ,dostum 20 tane motor az be abii...:) şunu 40 50 yapalım istersen...:panlaşıldı siz benim bir gecede cacığımı çıkaracak gibisiniz...ne yapalım kaçış yok anlaşılan..:)

hedowich, abii naptın baktın mı fren hidroliğine..amann unutma sakın haa!!hatta diğer tüm arkadaşlar baksınlar bi zahmet..ÇOK ÖNEMLİ BİR KONU BU BENCE...hade bak bi arada bizim çiftliğe de kaçarız...;)
 
Katılım
7 Haz 2005
Mesajlar
593
Dostları tekrar görmek bizleri gerçekten mutlu etti.

Hele apv41 Cengiz seni gerçekten çok özlemiştim geldiğine çok sevindim.

Ümmet kardeşim, ne demek her zaman bekleriz böyle tatlı sürprizlerini.

AHH LODOS AH seni göremedim haber vermeden sessizce katıldım toplantıya ama sen korktun gelmedin . Neyse bakalım Demircide ne olur.

bütün aileye candan davranışları, için teşekkür ediyorum, ALLAHIMA her zaman böyle güler yüzlü ve neşeli olmamızı sağladığı için dualar ediyorum.
tekrar görüşünceye kadar mutlu kalın
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
::winkwink::igne::::144:: başıma gelecekleri biliyodum rahmi abi gelirmiyim hiç .
 
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
413
öncelikle yeni üye arkadaşlara hoşgeldiniz diyorum

mrcool abim sen nerelerdesin yaaaa özledik vallaha bak bir dahaki toplantıya mutlaka gel özletme kendini.

cengiz abicim ayaklarına sağlık hoşgeldin ama bir daha bu kadar açma arayı tamammı

ümmet abim senide görmek sevindirdi bizi. ama akşam çok durgundun oda ayrı bir konu.

mecit ayağına sağlık arkadaşım sen olmasan manisa unutturacak kendini vallaha.

güreli abim semra ablam iyiki geldiniz sizi özlemişiz. tekrar görüşmek için güneş gözlüğümü almaya uğrarız size. zaten ben bahane olsun diye bırakmıştım onu masada :p

muraaaaaaaaaaaaaat fotolar nerde yahuuuuuu

özer abim ve marinacım arayı açmayalım özlüyoruz sizi.

bütün arkadaşlara teşekkürler çok güzel bir akşamdı.

veeee son olarak forrap a teşekkürler. tuncer cim yine süper bir organizasyondu.
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
speedygirl şule,çok teşekkürler:rendeer:İyi ki geldiniz dün...Yarın sabah görüşürüz yine :)

ORGANİZASYON da wallace ın da emeği büyüktür,mekanı birlikte gidip ayarladık.Ona da sonsuz teşekkürler:cat:
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
37
bıtanem, hayat bagım, :cherry: yeterınce yazmıs bana bır soz kalmamıs:silent:

herkese saygılar F.T.T.:rendeer::bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
yawww arkadaşlar nerde fotoların devamıı
çatladım merakımdannnn
ama bir fotoğrafta bile belli yüzünüzdeki tebessümler
çokkk özledimm sizleriii
bir ayarlayabilsem gelicem toplantıya ama ya tatil ya aile ziyaretleri bitmedi bir türlü
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
keşke dikiliye gitmek zorunda olmasaydım da gelip tanışsaydık sizlerle.
hem narlıderede oturduğum için mekan da bana çok uygundu ( aslında uzaklık önemli değil sorun kendimi acemi bulmam)
umarım sonraki toplantılarda bulunurum...
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
503
yawww arkadaşlar nerde fotoların devamıı
çatladım merakımdannnn
ama bir fotoğrafta bile belli yüzünüzdeki tebessümler
çokkk özledimm sizleriii
bir ayarlayabilsem gelicem toplantıya ama ya tatil ya aile ziyaretleri bitmedi bir türlü

hımmm..çok mu geziyoruz ne_?;) şu sıcaklardan dolayı hiç canım yola çıkmak da istemiyor doğrusu..bir de türkiyenin her bi yerinde yol çalışması var diyolar..o da tırstırıyo beni..gezdiğin gördüğün yerlerde var mı öle bişey_?ayvalıka gitmek istiyorum gerçi ama...
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
hımmm..çok mu geziyoruz ne_?;) şu sıcaklardan dolayı hiç canım yola çıkmak da istemiyor doğrusu..bir de türkiyenin her bi yerinde yol çalışması var diyolar..o da tırstırıyo beni..gezdiğin gördüğün yerlerde var mı öle bişey_?ayvalıka gitmek istiyorum gerçi ama...

walla foça yolu temizdi
biz manisadan menemen üzerinden gittik
hiçç 130un altınada düşmedik şehir içi hariç
bozuk olsa basamazdık

ayvalık yoluda en son gittiğimde temizdi
15 gün kadar önce
ama sonradan bi değişim varsa bilemem

yazınn bu güzel havaları kaçmazz
yooll moll kazı falanda varsa belli alanlarda vardır oralardada daha temkinli gidersin olur biter
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
902
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
MrCool[/B]gurupta senin tipini anımsayan insanlar bile az,biri sarışın uzun saçlı mavi gözlü 1.50 boyundaydı diyor,biri kızıl saçlı ve uzun sakallı biriydi diyor.
Bu çok iyiydi. Kendi kendime güldüm, yanımda biri olsaydı bana deli falan derdi. :p
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
ben urfa istedim adana yedim, adana isteyip urfa yiyen kimdi onu bulmak istiyorum bi yemek borcum olur.. :) anahtarlıkda çok hoş bi jestti kıyamıyom poşetten çıkarmaya , teşkkürler forrap
 
Son düzenleme:
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
503
walla foça yolu temizdi
biz manisadan menemen üzerinden gittik
hiçç 130un altınada düşmedik şehir içi hariç
bozuk olsa basamazdık

ayvalık yoluda en son gittiğimde temizdi
15 gün kadar önce
ama sonradan bi değişim varsa bilemem

yazınn bu güzel havaları kaçmazz
yooll moll kazı falanda varsa belli alanlarda vardır oralardada daha temkinli gidersin olur biter

teşekkür ederim güzel açıklamaların için belifeless..gerçi ismini de bilmiyorum ama...
tur için yapılabilecek en güzel zaman aslında ilkbahar ve sonbahar ayları benim için.yolculuğun asıl tadı bu zamanlarda çıkıyor hakikaten..şu yaz aylarında ise biraz sucuk olma kıvamı alıyor uzun yolculuklar özellikle..ama bişey varki şu günlerde gece yolculuğu mükemmel bir hal alıyor..gündüzün yakıcı sıcaklığından sonra gecenin o müthiş serinliği bütün illeti alıp götürüyo birden..;)
bu arada küçük bir tavsiyem hızı seviyosan bile şu günlerde yapma derim..asfalt hamur halini almış durumda..amann diyimm!! benim başıma gelen seninkine de gelmesin isterim..HATTA KİMSENİN BAŞINA GELMESİN!!

karmakoma senin urfayı ben yedim abii...zaten bir yemek borcum varr biliyosun..;)bölelikle 2 etti galiba..:)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst