Mondial Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
223
merhaba
zinciri ne kadara değiştirdiniz ??
ben bir motorcuda çekostavak malı zincir duydum adamın dediğine göre diğerlerine göre kaliteli dedi sizce doğrumudur ?
saygılar...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Mar 2007
Mesajlar
273
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar benim motordan devamlı bir damlama var. ' defa servise gösterdim, yağ müşirnde problem vr yaptık diyorlar ama sonuç yok, aynı şekilde devam. Bir de yağ çubuğu yok benim, orijinal avadanlıkta var mıydı ki?
 
Katılım
30 Mar 2005
Mesajlar
295
Arkadaşlar benim motordan devamlı bir damlama var. ' defa servise gösterdim, yağ müşirnde problem vr yaptık diyorlar ama sonuç yok, aynı şekilde devam. Bir de yağ çubuğu yok benim, orijinal avadanlıkta var mıydı ki?


merhaba

bizim motorlarda yağ çubuğu yağ haznesinin kapağıyla beraber tek parça halinde yağ kapağını açarsan 5 cm uzunluğundaki çubuğu görürsün

merhaba
zinciri ne kadara değiştirdiniz ??
ben bir motorcuda çekostavak malı zincir duydum adamın dediğine göre diğerlerine göre kaliteli dedi sizce doğrumudur ?
saygılar...


çekoslavak malı zincirler piyasadaki standartlara göre daha kaliteli ammaaaaa

çok kaliteli denemez

alınıp takıbilecek zincirdir en son aklımda kalan 40 ytl felandı
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Mar 2007
Mesajlar
273
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
merhaba

bizim motorlarda yağ çubuğu yağ haznesinin kapağıyla beraber tek parça halinde yağ kapağını açarsan 5 cm uzunluğundaki çubuğu görürsün

utandım şimdi :)

Peki damlama konusunda bir önerin olabilir mi?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Mar 2007
Mesajlar
273
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tabiiki ama bana tam olarak hangi bölgeden geldiğini belirtmen gerekli

motorun sağ tarafından sol tarafındanmı sağda ise hangi kısıma denk geliyor

yazarsan beraber çözeriz

Anladım, detaylı inceleyip yazarım, sağol,
 
Katılım
30 Mar 2005
Mesajlar
295
Anladım, detaylı inceleyip yazarım, sağol,

aslında bir tahminim var ama şimdi damlama yapan yeri öğrenmeden atmiş olma durumuna düşmek istemem

yağ müşüründe problem varmış,
cevabıma gelince


gıdıklasın benide güleyim hehehehehe:queen: :queen: :queen: :farao:

çünkü macitlerde yağ müşürü yok

hadi aklımda olanıda söyleyivereyim

eğer senin yağın fazla konulmuşsa bu fazla yağ basınç yapıp keçeleri yada contayı patlatır ve motor yağ kaçırır bu yağ damlamasının en önbemli ve hatta tek sebebi budur

bu kesin ve nettir

çözüm ya contalar yada keçe değişimi yani anlayacağın bilinçsizce yağ değiştirilmişse bunun faturasını sen ödersin demektir

Kardeş bujiler kurum bağlamış içine kadar heryeri simsiyah oluyor ve yağlı ıslak oluyor.... sürekli binersem sorun yok... 20-30 saat beklerse çalışmıyor...

Motoru her çalıştırdığımda cikleyi çekiyorum sonuna kadar..
Selametle


aklımdayken senin bujiler içinde bir şey yazıcam

öncelikler bujiler asla motor yatarken yağlanmaz

bujileri maalesef sen yağlandırıyor ve kurum bağlatıyorsun

sebep

sebep şu motoru çalıştırıken asla gaz verme jikleyi çek ve bas marşa eğe jikleyi çekip gaza basarsan buji maalesef yağlanır ve ateşleme yağmadığından motor çalışmaz

mutlaka motoru çalıştırdıktan sonra 15 dakka bekle motor iyice ısınsın yoksa bu dertten asla kurtulamassın

mjikleyi çektin motoru çalıştırdın motor normal bi vaziyette çalışırken (3 dk sonra) teklemeye başlar kapt jikleyi bırak çalışmaya devam etsin

sonrasında 5-9 dk daha bekle atla git motoruna

şimdi bizim macit kullanıcıları napıyor jikleyi çekiyor motor çalışıyor sabırsız kardeşim hemen atlıyor motora basıyor gaza jikleyi kapatsa motor yürümüyor tabi jikle açık veriyor gazı ohhhh keseden yiyor haberi yok

direk kurum bağlar motor direk


yani arkadaşlar basitçe yağlanma ilk çalıştırmada motoru boğmaktan dolayı meydana gelir

kurum jikle ile motoru ısınmadan kullanmaktan dolayı meyudana gelir

olay budur
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
223
benim bildiğim bizim motorlarda yağ fazla konulunca alttaki gider borularından atıyo sadece öyle biliyorum ama kesin bişey söyleyemicem ben en son bakımda yağ haznesi tam 2litre yağı aldı. şuan bi sorunum bazen uzun yolculukarımda son gaz gittiğimde motoru stop edip park edince altan bir iki damla yağ damlattığını görüyorum ama şuana kadar bir problem olmadı..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Mar 2007
Mesajlar
273
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
serviste çocuk 1.6 lt yağ koymuştu. Şimdi de bakgtım yağ seviyesi normal sınırda. Bu arada o yağ tahliye hortumundan ve her yerden damlıyor yağ. Ayrıca bugün de gazı çok açınca siyah duman atmaya ve çat çat yapmaya başladı. Başka bir servise gideyim bari. Fatih taraflarında var mı servis öneriniz?
 
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
234
mct 250 kara şahin

EVET ARKADASLAR SIZLERE MONDİAL MCT 250 HAKKINDA BILGI VERMEYE CALISACAGIM BENIM MAKINA 7960 KM DE ALLAHA SUKUR YOLDA BIRGUN BIRAKMADI KIM NE DERSIN CIN MALI DESIN YARAMAZ DESIN UMRUMDA DEGIL MOTOR VERDIGIM PARAYI GERCEKTEN HAK EDIYOR
EVET GEELIM MOTORA ALET 250 CC 19,2 BEYGIRLIK MAKINA HIZLANMALARI BU AGIRLIKTAKI BIR ALET ICIN IDEAL SUSPANSIYONLARI OLDUKCA YUMUSAK BUDA YAYLANMAIZA OLANARAK SAGLIYOR BAZEN SIZI ZIPLATABILIYOR ON TEKER YUKSEK HIZLI VIRAJLARDA DISARI KAYMA YAPABILIYOR ARKA TEKER KESKIN VIRAJLARDA ANI GAZ YUKLENMELERINDE KONTROLLU KAYABILIYOR DUZ YOLDA STABILITE IYI YAGMURDA LASTIKLERIN YOL HAKIMIYETI IYI DIREKSIYON KONTROLU YUMUSAK AYNA ACILARI YETERLI SISY BAR ARKA YOLCU ICIN YETERSIZ KALABILIYOR CAMURLUKLAR YETERLI YAKIT VE DEVIR SAATI OLMAMASI OLUMSUZ BIR OZELLIK AMA YAKIT GOSTERGE ISIGINA ALISTIKTAN SONRA SORUN AZALIYOR YUKSEK HIZLARDA MOTORDA TITRESIM VAR BUDA BAZI VIDALARIN GEVSEMESINE SEBEB OLABILIYOR YAKIT TUKETIMI ZORLAMADAN SEHIR ICINDE 4 LITRE IKEN SEHIR DISINDA MAKUL SINIRLARDA 90 KM HIZLA 2,2 LITREYE KADAR DUSUYOR MAKINANIN GUCU YAPISINA GORE YETERLI IKI KISI ILE HER TURLU YOKUSU ZORLANMADAN CIKABILIYOR KM SAATI DOGRU CALISIYOR BAGAJLAR YETERLI YUKU ALABILIYOR ESTRADAN KUYRUK UZATMASI VAR CANTA PLASTIKDEN TAVSIYE ETMEM DERI ARKA CANTA KOYARSANIZ ISINIZI GORUR ON KORUMA DEMIRI KESINLIKLE TAVSIYE EDERIM ALLAH KORUSUN BIR DEVRILME VEYA KAZADA SIZI VE MOTORUNUZU MUMKUN OLDUGUNCA KORUYOR DEBRIYAJ TELI IKI KERE KOPTU BEN JAWA 350 TELINI KENDIM TAKIYORUM DAHA NCE MOTORA BINMEDIM BU BENIM ILK MOTORUM SIZLERE TAVSIYE OLARAK RODAJA KESINLIKLE UYUN MOTORUNUZU ILK CALISTIRMADA HICBIR ZAMAN MAKSIMUM GAZLA CALISTIRMAYIN MOTORU BIRAZ ISITMADAN YOLA CIKMAYIN BU DEBRIYAJINIZI YER UNUTMAYINKI ALTINIZDAKI BIR SURAT MOTORU DEGIL GEZI AMACLI BIR MOTORDUR BU MOTORLARIN FARLARI YETERSIZ KALABILIYOR UZUNLAR GOKLERI AYDINLATIYOR BEN BUNA TYPE R 35/35W TAKTIM ISIMIZI GORUYOR SERVIS OLARAK BENCE YETERLI HERYERDE BULABILIYORSUNUZ BAZI SORUNLAR HARIC MOTORUNUZU KENDIZNIZ TAMIR EDEBILIRSINIZ MESELA BUJI DEGISTIRME YAG DEBRIYAJ VS BUNLAR ICIN SERVISE BOSA PARA VERMEYINIZ HERKESE KAZASIZ BELASIZ HAYIRLI YOLCULUKLAR DILERIM UNUTMAYIN MOTORCUNUN MOTORSUDAN BASKA DOSTU OLMAZ :queen:

Birde Ben Resim Yukleyemedim Yardimci Olursaniz Sevinirim Tesekkurler

my.php
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
1,220
Kardeş bujiler kurum bağlamış içine kadar heryeri simsiyah oluyor ve yağlı ıslak oluyor.... sürekli binersem sorun yok... 20-30 saat beklerse çalışmıyor...

Motoru her çalıştırdığımda cikleyi çekiyorum sonuna kadar..
Selametle
bujiyi söküp aşağıdaki linkten resimlerine bakıp hangi resime daha çok benzediğini yazarsan motorunda olması muhtemel sorun hakkında daha detaylı bilgi verilebilir
http://www.dansmc.com/spark_plugs/spark_plugs_catalog.html

genel sorunlar ve çözümler için teknik bilgilerdeki
http://www.motosiklet.net/forum/teknik-bilgiler/28569-mt-atolye-isi-olmayan-giremez.html
konu başlığına bakabilirsin
 

Cry

Katılım
11 Haz 2006
Mesajlar
101
Kymco VENOX nasıl bilirsiniz?

Aykut kardeş custom Macitin ne oldu..son durum nedir..
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
3
Arkdaşlar hepinize selam çok uzun süredir tüm konuyu okudum ve çok faydalı bilgiler var
acaba ilk açlıştırdığımda eksozdan beyaz duman atması neden olabilir? bilgisi olan varmı ?
 
Katılım
22 Ağu 2005
Mesajlar
244
slm mct ci kardeşlerim :) kazasız sürüşler
nedenmi yazıyorum bilmem içimden geldi :)
sezon geldi hoş geldi :)
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
3
kozmiktohum motorum servisten daha yeni çıktı 2ci vitesi boşa atıyordu biraz zorlanınca motorum servisten yeni çıktı yağı da yeni konuldu castrol 10 40 koyduk tüm bakımları yapıldı motor toplandı ama motoru çalıştırınca motor ısınana kadar motordan beyazımsı bi duman atıyor servis bi sorun yok dedi ama canımı sıkıyor motor 1.800 kmde
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
223
benim bir arkadaşın başına gelmişti önce biraz beyaz dumanla başladı sonra komple motoru toplattı.
bence servisin başına ekşi bunun sebebini iyice öğren gerekeni yapsınlar.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Mar 2007
Mesajlar
273
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
serviste çocuk 1.6 lt yağ koymuştu. Şimdi de bakgtım yağ seviyesi normal sınırda. Bu arada o yağ tahliye hortumundan ve her yerden damlıyor yağ. Ayrıca bugün de gazı çok açınca siyah duman atmaya ve çat çat yapmaya başladı. Başka bir servise gideyim bari. Fatih taraflarında var mı servis öneriniz?

Fatih civarında servis önerisi olan yok mu?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst