Sym Sym Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
375
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaz beni de hacı
yol yapmak değil amacım zevkli bir sürüş olsun. eğer sahil yolu yapacaksak maul a katılıyorum. biraz erken buluşuruz. saat 9:30 de buluşalım inceden birşeyler yeriz sonra yavaş yavaş uzarız ......

motor alan arkadaşlara hayırlı, uğurlu olsun....
 
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
176
Evet yeni durum aşağıda. Bu arrada eski yolu ben tam hatırlamıyorum, seneler önce gitmiştim, Mimka biliyor yolu, sizdende biri biliyorsa iyi olur tabi, yoksa GPS ve harita yardımı ile buluruz kaybolacağımız yolu :p Detaylar yarın Altan Motor da belli olur yazarız buraya, tel nolarınıda alırız veririz.
Bu arada hayırdır Paşam sen bu aralar biz sym cilere pek itibar etmiyordun nasıl olacak takılacaksın bizle:p :p :queen:

1. Ben-Dartmaul
2. Kuzen
3. Mimka (son anda satmassın dimi)
4. Blackpanther
5. Derwish
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
E
Bu arada hayırdır Paşam sen bu aralar biz sym cilere pek itibar etmiyordun nasıl olacak takılacaksın bizle:p :p :queen:

:bounce: Unuttun galiba ben eski sym ciyim...:wiinkk: :wiinkk: Aniden takılınca nasıl takıldıgımı örceksiniz..:cherry: :cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
119
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vay be alican abicim sende eski SYM ci oldun ya hayatta inanmazdım bana sat sat dedin sen sattın sonunda hadi bakalım :p
 
Katılım
14 Ağu 2006
Mesajlar
252
atlas abi sen sisybarı nerde yaptırdın ve nekadar ..çok tatlı duruyo aynından bende diyorum....

Serengeti, benim motor Joyride 200 ve joyride da üzerinde geliyor zaten. GTS için Altan Motor'a bir sor bakalım onlar daha iyi bilir.
Altan Motor Tamer & Taner kardeşler, tel: 0 216 306 23 19
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
375
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
atlas bu ata2 nin ordan çıkıp duran joyride sen misin yoksa ??
 
Katılım
14 Ağu 2006
Mesajlar
252
atlas bu ata2 nin ordan çıkıp duran joyride sen misin yoksa ??

hayır ata2 civarlarında bulunmadım hiç hatta yerini bile bilmem ama Yeniköy-Altunizade arasında siyah bir joyride ve üzerinde epeyce geniş birini görürseniz o benim işte :p
(Boy 170, kilo 108 + bot + mont + kask vs. ~115 kg. :cherry: )
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
57
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar Selam,

Benim yeni kızı ancak yandaki küçük resimle gösterebiliyorum.Metinin içine ekleyemedim.Dün Akşam geçmiş sayfaları okurken korlas ile ilgili oldukça olumsuz şeyler yazmışsınız.Bende seviniyordum çünkü evime çok yakın ve yakında servis açıyorlarmış diye.Bu durumda benden tecrubeli olduğunuzu kabul edersek kızımı servis için nereye götürmeliyim?Bana tavsiye edebileceğiniz avrupa tarafında bir yer varmı.Birde bu kullanma kılavuzu işini nasıl hallettiniz?Bendeki ingilizce.

Sevgiler
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
305
Hayırlı Olsun Rookie_Master....Buda benim kızım mavi olduğu için:)
Dün yağmurda zavallıcık çamur içinde kaldı ilk gününde,Bugünde yeşilköye gittim geldim iyicene kirlendi..ve parlatılmış hali huzurlarınızda...
Saygılar.





 
Son düzenleme:
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
57
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı Olsun Rookie_Master....Buda benim kızım mavi olduğu için:)
Dün yağmurda zavallıcık çamur içinde kaldı ilk gününde,Bugünde yeşilköye gittim geldim iyicene kirlendi..ve parlatılmış hali huzurlarınızda...
Saygılar.

Eyvallah.Sana da hayırlı olsun.Benim ufaklık'ta mavi istedide bulamadım.Görmesin seninkini tutturur valla.Yahu resimleri nasıl koydun ben bulamadım?

Saygılar
 
Katılım
5 Şub 2006
Mesajlar
228
atlas bu ata2 nin ordan çıkıp duran joyride sen misin yoksa ??



sevgili derwish ben ata2 değil de ümraniye tepeüstü'nün ordan cıkıp duruyorum..:) acaba benmiyim senin gördüğün diycem ama gözlerinin çok iyi olması lazım beni görmek için aşırı bir parlaklık sacıyorda joyride :queen:

aslında bende koşuyolu'nda bazı sabahlar 9 gibi sonu "1231 yada 1321" plakalı gri bir joyride göruyorum acaba o buralardamı ???
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vay be alican abicim sende eski SYM ci oldun ya hayatta inanmazdım bana sat sat dedin sen sattın sonunda hadi bakalım :p

Napalım kardes..Burgmandan sonraki boşlukta baya bi oyalandık sevgili SYM ile..:wiinkk:

SYM sini sattı yakında k7 diye biner :cherry:

Bak nası bilioooo....Nazar etme ne olur çalış seninde olur..:cherry: :cherry: Bak bakalım avatarımın altında ne yazıo..:cherry: :cherry: :cherry: :cherry:
 
Katılım
26 Haz 2006
Mesajlar
99
nazar etmedik allah nazardan saklısın medem öyle bizde bundan sonra avartarına göre göre davranırız Sayın Z.paşam :bounce:

artık bir tur bindirirsin k7 ne :queen:

Z. Paşam cumartesi Altan Motordayım beklerim ıslatım k7 :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
10
EVET KARDEŞ
SENİ SATMICAM AMA BANA Bİ ÇARE BULURSAN :pr:
BU SABAH 06.00 DA SAMSUNDAN GELEN DR ARKADAŞIMI VE HANIMINI KÜÇÜKYALI TERMİNALDEN ALDIM BİZİ PAZAR GÜNÜ MUTFAK FUARINA GÖTÜR DEDİLER,ENİŞTEM AÇTI PAZAR SABAHI ANNEMİ GETİRİYORUM(KENDİSİ KALP HASTASI VE DURUMU HİÇ İYİ DEĞİL) BİZİ SABAH KÜÇÜKYALI TERMİNALİNDEN AL DEDİ ??? TAMAM BEN PROGRAMI BOZMICAM AMA BANA ÇARE BUL ALNINDAN ÖPİMM:silent:
MİMKA:bounce:
Ters bir durum çıkmaz ise ben kesin gidiyorum, benim kuzende gelecek, sanırım mimka da geliyor en son öle konuşmuştuk, evet ses verin arkadaşlar.

ek olarak isimleri s›ral›yorum o zaman

1. Ben-Dartmaul
2. Kuzen :)
3. Mimka (son anda satmassın dimi)
4. Blackpanther

PINARR
HOŞGELDİN SENİ ARAMIZDA GÖRMEKTEN MUTLULUK DUYARIZ
KAZASIZ HOŞ GÜNLER DİLERİM
MİMKA :bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
176
EVET KARDEŞ
SENİ SATMICAM AMA BANA Bİ ÇARE BULURSAN :pr:
BU SABAH 06.00 DA SAMSUNDAN GELEN DR ARKADAŞIMI VE HANIMINI KÜÇÜKYALI TERMİNALDEN ALDIM BİZİ PAZAR GÜNÜ MUTFAK FUARINA GÖTÜR DEDİLER,ENİŞTEM AÇTI PAZAR SABAHI ANNEMİ GETİRİYORUM(KENDİSİ KALP HASTASI VE DURUMU HİÇ İYİ DEĞİL) BİZİ SABAH KÜÇÜKYALI TERMİNALİNDEN AL DEDİ ??? TAMAM BEN PROGRAMI BOZMICAM AMA BANA ÇARE BUL ALNINDAN ÖPİMM:silent:
MİMKA:bounce:


PINARR
HOŞGELDİN SENİ ARAMIZDA GÖRMEKTEN MUTLULUK DUYARIZ
KAZASIZ HOŞ GÜNLER DİLERİM
MİMKA :bounce:


Ooooo, baba senin iş yaş iş, sen zor gelirsin. Ağbicim geçmiş olsun sen bak kendi işlerine kısmetse başka sefere.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst