- Katılım
- 7 Tem 2005
- Mesajlar
- 546
Arkadaşlar Motosiklet 2007'ye regalraptor fanclub olarak Gittik Gezdik Gördük inşallah Sl150 boyle bir Fanclub kurabilir Sl150 kullanırken hayalimdi hatta başlamıştım Fanclub kurmaya ama regale aşık olunca bunu regal için yapmaya başlamıştımSizlerinde birilerinin öncülük edip fanclub kurmasını isterdim.Gecee dostumuz bu işi üstlenebilir.


Arkadaşlar çok keyifli bir gün geçirdk katılım yapan herkese teşekkürler bir ara üşüdük muahhbetmizle hemen ısınıverdik.Kahvaltı biraz şıkışık ve hızlı oldu ama olsun sonuçta iyi oldu darısı diğer buluşmalara.







Arkadaşlar çok keyifli bir gün geçirdk katılım yapan herkese teşekkürler bir ara üşüdük muahhbetmizle hemen ısınıverdik.Kahvaltı biraz şıkışık ve hızlı oldu ama olsun sonuçta iyi oldu darısı diğer buluşmalara.




