Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
546
Arkadaşlar Motosiklet 2007'ye regalraptor fanclub olarak Gittik Gezdik Gördük inşallah Sl150 boyle bir Fanclub kurabilir Sl150 kullanırken hayalimdi hatta başlamıştım Fanclub kurmaya ama regale aşık olunca bunu regal için yapmaya başlamıştımSizlerinde birilerinin öncülük edip fanclub kurmasını isterdim.Gecee dostumuz bu işi üstlenebilir.





Arkadaşlar çok keyifli bir gün geçirdk katılım yapan herkese teşekkürler bir ara üşüdük muahhbetmizle hemen ısınıverdik.Kahvaltı biraz şıkışık ve hızlı oldu ama olsun sonuçta iyi oldu darısı diğer buluşmalara.









 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vaay eskı dost hos geldın aidikurt. iyi hadı bakalım hayırlı olsun bıraz donmusunuz ama olur o kadarda:) nerde toplandınız sız?
vala bılemıyorum yaparım belkı ama tek kısıyle olucak sey degıl yanımda bıkaç ksıı daha olması lazım
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Gece dostum,geçmiş olsun. Bu arada dişliden memnun kalman sevindirici. kısmetse pazartesi ss 250 alıyorum hadi hayırlısı... :p
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dişliden memnunum cnm o ayrı:) oo hadı bakalım sl yı satıyormusun kaca?:)
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
mondiali 1000 ytl ye verdim, sl 2500 ytl alıcısı var. okadarda aksesur taktık ama değecek bir insan alıyor,gezilerde eski motorumu hep görücem. :)
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
oo iyi fıyat 2500 bende zaten satarsam öle dusunuyorum:) ne dıyelım hayırlı olsun kardes senın ıcın ama ben yrınde olsam almazdım ayrı konu:p
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
283
yusuf hocam nasılsın dün birkaç sorun yüzünden gidemedim fuara :(
siz ne yaptınız nasıldı fuar.
öbür fuara habeleşelim sl-ciler olarak beraber gidelim herkez müsait olrsa.

Sağolasın iyiyim salu jacbo Olsun varsın salu bir dahaki fuarda daha iyi ve planlı bir buluşma gerçekleştiririz biz cobaltla gittik fuara güzeldi çoğu motora dibimiz düştü tabi biraz yalandık geldik anlıycan fakat bir sonuca vardım ki bizim sl in tipi süper en baba motorlardaki görünüş bizde de mevcut.Yani tipten kurtarıyoruz.:cherry:
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
gece,bayii hüseyin 250 comrt al diyor ısrarla fakat hem pahalı hemde terzım değil alet. Gene en sağlam ve uygunu keeway diyorum. Gazı kıvırdınmı alet ön tekeri yerden kesiliyor icabında dik yayla yollarını 4. viteste 70 le zorlanmadan tırmanıyor. Gezilerde bu yol şartlarında mücadele söz konusu bile olmuyor. :)
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kardes sen ss ıle 4. vıtes de 70 dıyorsun ben 2 kısı sl ıle 80-85 gıdıyorum zorlanmadan:queen: sen bılen en 500 önerırım

hepınıze iyi aksamlar ben kacar:)
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
283
Gece marifet sende senin motor dışında hiç birimizin Sl i öyle hızlı gitmiyor kardeş.:cat: Valla itiraf edeyim ben titreşim çok artınca tırsıyorum biraz makinaya pek güvenemiyorum yavaşlıyorum.:queen:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
puhahahahah alem adamsın yaa balayyusuf korkmıcaksın basıcan sonuna kadar ver ayarı ver gazı:mrgreen: :queen:
 
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
707
tabe disk titreşimden catlayıp on tekerı kıtleyınce ucus ta ıyı olur :p
tek kelime ile "güvenemiyorum " .....ama 80-90 ok
 
Katılım
9 Şub 2007
Mesajlar
145
Sağolasın iyiyim salu jacbo Olsun varsın salu bir dahaki fuarda daha iyi ve planlı bir buluşma gerçekleştiririz biz cobaltla gittik fuara güzeldi çoğu motora dibimiz düştü tabi biraz yalandık geldik anlıycan fakat bir sonuca vardım ki bizim sl in tipi süper en baba motorlardaki görünüş bizde de mevcut.Yani tipten kurtarıyoruz.:cherry:


ihşallah yusuf hocam bizde toplanalım güzel bir gezi düzenleyip fuara gidelim.Sl nin görünüşü gerçekten süper insanlar inanmıyor 150 cc olduğuna ,Geçen biri sordu bana adamda suziki varmış 250 cc sizin motordan daha ufak ve biçimsiz gözüküyor diyoır :) Bende dedim sat abi onu all sende sl :cat:

ibrahimin motorda heralde nitrojen var söylemiyor bize, taktırmıştır o kesin :cherry:
 
Katılım
7 Kas 2006
Mesajlar
241
arkadaslar bisey sorucam benim motosikletim bazen boguluyor stop ediyor sonra debriyaja basarak motosikleitmi calistiramiyorum
motosikleitn vitesini bosa atamiyorum yol ortasinda dim dizlak kaliyorum

bunun nedeni ne olabilir
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ArkadaŞlar Cok Gusel Haber İle Yeniden Karsinizdayim:)

Koltuk Fiyatlarini Dusurduk Zorla Morla:) 75 Ytl Kacirmayin
 
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
707
ArkadaŞlar Cok Gusel Haber İle Yeniden Karsinizdayim:)

Koltuk Fiyatlarini Dusurduk Zorla Morla:) 75 Ytl Kacirmayin

1 --242.ci sayfadaki teklı koltuk takılır
2 -- arka camurluk tepe noktasından kesılıp bır karıs kadar ılerıye (yani geriye uzatılır)
3-- gıdon catalı uzatılır ( bunun ıcın govde bagantısının açısınında değişmesi gerek kesinlikle profesyonel biryerde yapılmalı ki bu işlem motorun on tarafını da yukseltecektir )
4-- camurluklara ve depoya alev desenlerı yaptırılır

gerci tek kisilik olcak ama motor harbı custom olur
:queen:
 
Katılım
7 Kas 2006
Mesajlar
241
abi bisey sormustumda kimse ilgilenmedi ya aick bi soruydu bu niye calismiyo bu motor .

tekrarliyorum


motosikletim kaldirken falan stop ediyor . sonra debrijaya basip calistirmayi deniyorum calismiyor.

bosa alamiyorum vitesler cok kotu oluyor. bos vitese almam en az 1-2 dakikai aliyor yogun trafikte cok saglam kufur yerdim bu neden ne oluyor bu motora .

bide jigle tam ortada duruyor en alta indiriyorum calsiyor .

ama en ustte iken motoisklet dahi calismiyor

ve unutmadan bu 242. sayfadaki koltugun arkadasian arkadaki kisi icin bi koltuk daha yaptirsak.


haliyle arkadaki koltuk olmayinca sisi bar cok salak durmazmi
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Eyl 2005
Mesajlar
488
abi bisey sormustumda kimse ilgilenmedi ya aick bi soruydu bu niye calismiyo bu motor .

tekrarliyorum


motosikletim kaldirken falan stop ediyor . sonra debrijaya basip calistirmayi deniyorum calismiyor.

bosa alamiyorum vitesler cok kotu oluyor. bos vitese almam en az 1-2 dakikai aliyor yogun trafikte cok saglam kufur yerdim bu neden ne oluyor bu motora .

bide jigle tam ortada duruyor en alta indiriyorum calsiyor .

ama en ustte iken motoisklet dahi calismiyor

ve unutmadan bu 242. sayfadaki koltugun arkadasian arkadaki kisi icin bi koltuk daha yaptirsak.


haliyle arkadaki koltuk olmayinca sisi bar cok salak durmazmi

Ben bi açıklama daha getireyim Bu koltuk zaten tek parça bir koltuk değil.2nci parçası yani arka kısmı ozaman koli açılmadığı için bende koymadım.Bilgin olsun diye söylüyorum.

Arkadaşlar Bu Koltuklar Nijerya İçin Yapılmış Olan Kawasaki Chopper Koltukları(250cc.lik.) Ve bunların sisibarlarıda varmış az önce öğrendim. Eğer bizim motorlara uyarsa ve fiyatıda uygunsa sizleri haberdar edeceğim. Bu koltukların devamlılığı yok sanırım.Burdan Nijerya'ya gidecek isteyen arkadaşlar varsa bu hafta ben istediyorum haberiniz olsun.
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kabuto cok komık adamsın yaaa.yaw hıc tek parca koltuk satılabılecegını nasıl dusunuyorusn sen:mrgreen: bırde ol fıyata neyse. hakan baba zaten belırtmıs
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst