- Katılım
- 29 Tem 2015
- Mesajlar
- 18,515
- Motosikleti
- Sym Wolf Sb250Ni
Fuar cacık, doğruya doğru gitmeye değmez. Biz de makara kukara için gidiyoruz.Gitmeye değer mi?
Hangi markalar var, sanırım otomobil %90'ını kaplıyordur etkinliğin
Fuar cacık, doğruya doğru gitmeye değmez. Biz de makara kukara için gidiyoruz.Gitmeye değer mi?
Hangi markalar var, sanırım otomobil %90'ını kaplıyordur etkinliğin
Fuar cacık, doğruya doğru gitmeye değmez. Biz de makara kukara için gidiyoruz.
Hangi günün 18:00 zamanı?18:00 - 18:30 arası fuar otoparkında buluşalım. Sana özelden numaramı atıyorum.
Bu akşamHangi günün 18:00 zamanı?
hemen yengen vizesine başvuruyorum.Bu akşam
12dk'da vizehemen yengen vizesine başvuruyorum.
Bakınıp çıkıp gidip bir yerlerde muhabbet edip birşeyler yiyelim derim. Otobandan Balçova'ya doğru.Tabii ki, doğrudan başka bi yere bile geçebiliriz. Vaktim yine kısıtlı bu arada. Akşama işim var.
Söğüş yedirin. O kadar muhabbetini yaptık. Bu konunun kompedanı sayılırsınAğalar benim program işten kaynaklı patates oldu. Şehir dışından misafirler geldi, akşam yemek yedireceğiz.
Aynen iyi fikirSöğüş yedirin. O kadar muhabbetini yaptık. Bu konunun kopedanı sayılırsın![]()
![]()
Ben de gelemeyeceğim maalesefAğalar benim program işten kaynaklı patates oldu. Şehir dışından misafirler geldi, akşam yemek yedireceğiz.
Aynen iyi fikir
Başka bir güne ertelesek mi? Biraz sıkışık olacaktı benim içinde. Ama yok yapalım derseniz okeyim yinede.
"Savaşma söğüş" diyorsunSöğüş yedirin. O kadar muhabbetini yaptık. Bu konunun kopedanı sayılırsın![]()
![]()
Ağalar benim program işten kaynaklı patates oldu. Şehir dışından misafirler geldi, akşam yemek yedireceğiz.
hanım yeni eve taşınma kaynaklı toplanma işlerinden vurdu beni. @ACT ve @tommygun da yoksa erteleyelim derim.Bu konuda yengem vizesi alanlar karar verse daha iyi olur. Onlar derse ki gidelim. Gideriz. Derse gitmeyelim. Gitmeyiz.
@alp_tunay @aybarssurucu
Dct kavramına o kadar uzağım ki sen "dct.ci tommy" yazdığında bir an "ne ulen bu dct?" diye kendi kendime sordum.
Bencede erteleyelim.. Katılım biraz fazla olsun ki herkesle tanışalım derim..Bu konuda yengem vizesi alanlar karar verse daha iyi olur. Onlar derse ki gidelim. Gideriz. Derse gitmeyelim. Gitmeyiz.
@alp_tunay @aybarssurucu
Ağalar benim program işten kaynaklı patates oldu. Şehir dışından misafirler geldi, akşam yemek yedireceğiz.
Aynen iyi fikir
Başka bir güne ertelesek mi? Biraz sıkışık olacaktı benim içinde. Ama yok yapalım derseniz okeyim yinede.
Bencede erteleyelim.. Katılım biraz fazla olsun ki herkesle tanışalım derim..
Pazar günü nasıl?