Kan verdikten sonra Motosiklete binilirmi?

Katılım
9 Eyl 2024
Mesajlar
2,109
Problem şu. Durup dururken neden kan verilir?. İnsanlar kafasına göre kan veremez. Önce sağlık kontrolünden geçilir sonra her şey uygunsa kan verilir.
Madem kafana göre kan veriyorsun. O halde kafana göre tedavi uygula. Neden buradan soruyorsun?

Bir de bizim insanımızın şöyle bir garipliği var. Önce yapıyor sonra soruyor. Normal insanlar önce sorar sonra yapar. Bir şeyi yapmadan önce fikir alışverişi tamam ama yaptıktan sonra sormak abesle iştigal oluyor.
 
Katılım
19 Haz 2021
Mesajlar
7,624
Motosikleti
Ns200 15"
Problem şu. Durup dururken neden kan verilir?. İnsanlar kafasına göre kan veremez. Önce sağlık kontrolünden geçilir sonra her şey uygunsa kan verilir.
Madem kafana göre kan veriyorsun. O halde kafana göre tedavi uygula. Neden buradan soruyorsun?

Bir de bizim insanımızın şöyle bir garipliği var. Önce yapıyor sonra soruyor. Normal insanlar önce sorar sonra yapar. Bir şeyi yapmadan önce fikir alışverişi tamam ama yaptıktan sonra sormak abesle iştigal oluyor.
Abi birde bunların başka versiyonları bir şeyi yapmak istiyorlar ve oraya buraya sorup kendi fikirlerinin tasdiklenmesini istiyorlar, istediği cevabı alamayınca sinirlenip sağa sola nefret söylemimleri söyleyip bildiğini yapıyorlar.
 
Katılım
7 Tem 2024
Mesajlar
232
B12 eksildiği için oluyor bunlar.
Bu arada 18 yaşından 50 yaşına kadar düzenli 3 ayda bir kan verdim. Ne vitaminim azaldı nede başka değerlerim. Aksine bırakınca ağrım sızım arttı. Şimdide almıyorlar zaten. Hacamatta yaptıramıyorum.
Ne yapayım ben şimdi kendimi kessem caiz midir hocam? Ulan aslında bak nu güzel konu olurdu tüh kaçtı güzelim başlık.
Neden almıyorlar hocam? Yaş sınırı mı var?
 
Katılım
9 Eyl 2024
Mesajlar
2,109
B12 eksildiği için oluyor bunlar.
Bu arada 18 yaşından 50 yaşına kadar düzenli 3 ayda bir kan verdim. Ne vitaminim azaldı nede başka değerlerim. Aksine bırakınca ağrım sızım arttı. Şimdide almıyorlar zaten. Hacamatta yaptıramıyorum.
Ne yapayım ben şimdi kendimi kessem caiz midir hocam? Ulan aslında bak nu güzel konu olurdu tüh kaçtı güzelim başlık.
Geç kalmış sayılmazsın. Gerçekten güzel onu olur. Kan veremeyenler kendini kesebilir mi? Sonraki başlık ta şu olurdu. Yarım litre kan verecek kadar kendimizi nasıl keseriz? Kendimizi kesmeden önce b12 kontrolü nasıl yapılır? Neremizi keselim?
Bir sonraki de yaş sınırı kalksın yaşlılara özgürlük olabilirdi mesela.
 
Katılım
27 Nis 2015
Mesajlar
4,294
bende kansızlık var, ben kan veremem, vermem; çünkü başıma geleceği biliyorum.

vaktiyle MR öncesi elden damar yolu açacaz dediler. sağ eli deldiler kan gelmiyor, solu deldiler kan gelmiyor; el olmuyor bari koldan açalım dediler. sol kolu deldiler yok, sağ kolu deldiler ancak oldu. ee önceki denemelerde sonuçta hep damarı deldiler. bunlardan az az da olsa iç kanama oldu. gözüm karardı düşüp bayılmışım. düşerken bi de dudak-burun arası bölgemi yan sedyeye çarpmışım. iyi ki dişlerim kırılmamış.

örnek vatandaş olacam diye kendi sağlığınızı riske etmeyin, kıssadan hisse.
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
2,755
Motosikleti
Kymco Downtown350i/Dominar 400/Suzuki GSX-8S
Neden almıyorlar hocam? Yaş sınırı mı var?
1. cisi belli yaştan sonra kan yapımını fazla tetiklemek istemiyorlarmış. (Bu bana doktor tavsiyesi olarak söylendi yoksa 65 yaşına kadar alıyorlar)
2. cisi by-pass oldum, pıhtılaşma geciktirici ve kan sulandırıcı bilimum ilaçları içtiğim için.

Kan vermeden önce tam kan sayılır, tansiyon ölçülür, doktor seninle konuşur. Ayrıca 20 den fazla sorunun olduğu bir form doldurulur.
 
Katılım
20 Mar 2024
Mesajlar
1,115
1. cisi belli yaştan sonra kan yapımını fazla tetiklemek istemiyorlarmış. (Bu bana doktor tavsiyesi olarak söylendi yoksa 65 yaşına kadar alıyorlar)
2. cisi by-pass oldum, pıhtılaşma geciktirici ve kan sulandırıcı bilimum ilaçları içtiğim için.

Kan vermeden önce tam kan sayılır, tansiyon ölçülür, doktor seninle konuşur. Ayrıca 20 den fazla sorunun olduğu bir form doldurulur.
abi sen şeyapma ya, suzukiyi bana çok uygun fiyattan sat bence, sonrasına bakarsın, kan falan, sağlık vesaire...
 
Katılım
26 May 2025
Mesajlar
209
Motosikleti
Honda CRF250L
Hocam Vampire mi emdiriyorsunuz kanınızı?

Neredeyse tüm hastalık belirtilerini yaşamışsınız
 
Katılım
15 Ocak 2024
Mesajlar
475
Motosikleti
Honda Forza 250 / Triumph Street Triple 765 RS
s-b9d3cbb3aa3c86bc8efab4b95cab7eafd2addb7b.jpg
 
Katılım
2 Eki 2023
Mesajlar
2,215
Motosikleti
Honda CB750 Hornet / Kanuni Seha 150
Böyle antin kuntin konuları Akrapovic açardı. Bu hesabın sahibi olduğuna eminim ama ispat edemiyorum :)

Ama hakkını vereyim gerçekten yaratıcı içerikler. Bir de altın konusu vardı malum. Adam haklı çıktı ya...:)
 
Katılım
25 Eki 2022
Mesajlar
2,085
Motosikleti
Yamaha XSR700
Böyle antin kuntin konuları Akrapovic açardı. Bu hesabın sahibi olduğuna eminim ama ispat edemiyorum :)

Ama hakkını vereyim gerçekten yaratıcı içerikler. Bir de altın konusu vardı malum. Adam haklı çıktı ya...:)
Forum bizi paranoyak yaptı. Her an bir troll jumpscare atıyor. Hırbo mu geldi, akrep mi geldi diye herkese şüpheyle yaklaşıyorum :unsure: 🧐
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst