Balıkesir Motofest Cunda 04.09.2025-07.09.2025

Katılım
25 Eki 2022
Mesajlar
2,085
Motosikleti
Yamaha XSR700
Var mı gitmeyi düşünen? 😈 Benim Hindu yol istiyorum babacım dedi. 😁

Katılım olursa ben de vardiya durumuma bağlı olarak gelmeyi düşünebilirim.
Abi aklıma soktun şimdi acaba 125le gitsem nasıl olur hesapları yapıyorum 😅 sen buradan ayvalığa kaç saatte varmıştın?
 
Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
854
Motosikleti
Hero Dash 125
Abi aklıma soktun şimdi acaba 125le gitsem nasıl olur hesapları yapıyorum 😅 sen buradan ayvalığa kaç saatte varmıştın?

22:30'da Karşıyaka'dan çıktım. 01:00'da Burhaniye'deydim. Ancak kullanmış olduğum yolda kırmızı ışık, trafik gibi durmama sebep olacak yavaşlatacak şeyler yoktu. Kullanacağın yola göre değişecektir varış saatin.


1915 Çanakkale Köprüsünden sonra Akçay'a 2 saat sürmüş.
 
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
5,467
Festival in yanlış yerde olduğunu geçen festival sonrası 1-2 mecrada yazdım. Tepki aldım.
Hala yanlış yerde olduğunu savunuyorum.

40 derece sıcak havada motosikletleri koyabileceğin gölge bir yer yok, çadırları koyabileceğin gölge bir yer yok. Festival alanında oturup birşeyler içebileceğin gölge bir alan yok.

Sıcağın alnında festival bence makul değil.

Önceki yıllarda olduğu gibi ağaçlık alanda yapmaya izin vermezler belki anlıyorum ( yangın riski vs çünkü mal insan çok )

Daha iyi bir ortamda olabilir. Bence

Deniz kenarı diye sevinenler var o grubu da anlıyorum.
1 tane büyükçe bi ağaç vardı kesilmediyse, ancak onun altına da ekip çadırları atıyor pazartesi-salı gününden itibaren :)
 
Katılım
28 Eyl 2007
Mesajlar
989
Motosikleti
Crf250 L - Wave 110i - Crypton S - CB125F
Sıcakta motora binmeyi bırak evden bile çıkasım gelmez.

Eş dostla sohbet edip iki lafın belini kırmaya çalışırken geç saatlere kadar gürültü olacak.


Ve bunun için bir de para vereceğim!!!


Üste 10 bin verseler Ankaradan gitmeyi geçtim, memleketim Burhaniyede olsam bile gitmem.


Ben de espresso kafasındayım vesselam.

Kendisinden 4 gün büyük olduğum için olabilir mi acep? 😄
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,834
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Sıcakta motora binmeyi bırak evden bile çıkasım gelmez.

Eş dostla sohbet edip iki lafın belini kırmaya çalışırken geç saatlere kadar gürültü olacak.


Ve bunun için bir de para vereceğim!!!


Üste 10 bin verseler Ankaradan gitmeyi geçtim, memleketim Burhaniyede olsam bile gitmem.


Ben de espresso kafasındayım vesselam.

Kendisinden 4 gün büyük olduğum için olabilir mi acep? 😄
Haluk abim doğru diyor. :)
 
Katılım
28 Eyl 2007
Mesajlar
989
Motosikleti
Crf250 L - Wave 110i - Crypton S - CB125F
Haluk abim doğru diyor. :)
Berhüdar ol, evladım. 😄


Ankaradaki festivallere de gitmişliğim yoktur bu arada.

17-20 Temmuz arasında yapıldı bu yıl.

Sıcağın en kavurucu olduğu zaman.

Gidenlerden ve izlediklerimizden öğrendiğim kadarıyla tam bir keşmekeşlik hakimmiş.

Bir de kavga çıkmış.

Tam evlere şenlik.

Neyse

Katılacak tüm motorcu arkadaşlara keyifli bir festival dilerim memleketimde.

Kolay gelsin.
 
Katılım
25 Eki 2022
Mesajlar
2,085
Motosikleti
Yamaha XSR700
Cundada olan var mı buralardan?
 
Katılım
7 Kas 2005
Mesajlar
1,657
Motosikleti
V-Strom L4 Youtube&Insta: Dengeliyorum
Yok, ben hiç konser olmasın motosiklet festivaliyse motorcular bir arada olsun, konserin motorla ne ilgisi var diyorum.
Kamp yerinde müzik çalınmaz, ben biraz eski tip kampçıyım.
Tamam işte konu o zaten :)
Bu festival, sen kampçısın. :) Video da izlemiyon zaten. :mad:
🖐️
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
Tamam işte konu o zaten :)
Bu festival, sen kampçısın. :) Video da izlemiyon zaten. :mad:
🖐️
Canlı müzik olmadan festival mi olur yav..
Kamp yapacaklar yapsın tenhada memlekette arazi bol..
Müziğimizi dinleyeceğiz , alkolümüzü alacağız , azcık tepinecegiz , sevdiğimiz şarkılara eşlik edeceğiz , sosyalleseceğiz derken belki biriyle kavga edeceğiz en sonunda motora binip eve geri döneceğiz işte festival böyle bişey dimi 😂
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Eyl 2024
Mesajlar
2,109
Canlı müzik olmadan festival mi olur yav..
Kamp yapacaklar yapsın tenhada memlekette arazi bol..
Müziğimizi dinleyeceğiz , alkolümüzü alacağız , azcık tepinecegiz , sevdiğimiz şarkılara eşlik edeceğiz , sosyalleseceğiz derken belki biriyle kavga edeceğiz en sonunda motora binip eve geri döneceğiz işte festival böyle bişey dimi 😂
Kavga etme dışındaki her noktaya katılıyorum. Festival demek aynı tutkuya sahip insanların beraberce eğlenmesi demek ve toplum olarak buna ihtiyacımız var.
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,834
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Tamam, tamam, ikna oldum. :)

Ama canlı müzik olmasın yaa, genellikle kötü oluyor hiç çekilmiyor. zaten kafam kaldırmıyor artık, hele o dj diye çıkıp yaptıkları iş bir cihazın düğmelerini yalandan kurcalamak olan tiplere ayrı gıcığım, yaa ellemesen de müziğe benzer bi sesler çıkarıyor o cihaz zaten. O sesler tam fecaat.

Ama son ses bangır bangır AC/DC çalsın, Black Sabbath çalsın, Kreator falan da çalabilir. Motorcu insan metal dinler. :) 🤘
 
Katılım
9 Eyl 2024
Mesajlar
2,109
Tamam, tamam, ikna oldum. :)

Ama canlı müzik olmasın yaa, genellikle kötü oluyor hiç çekilmiyor. zaten kafam kaldırmıyor artık, hele o dj diye çıkıp yaptıkları iş bir cihazın düğmelerini yalandan kurcalamak olan tiplere ayrı gıcığım, yaa ellemesen de müziğe benzer bi sesler çıkarıyor o cihaz zaten. O sesler tam fecaat.

Ama son ses bangır bangır AC/DC çalsın, Black Sabbath çalsın, Kreator falan da çalabilir. Motorcu insan metal dinler. :) 🤘
Ronnie James Dio da gitti Ozzy Osbourne da. Artık Black Sabbath Devri bitti.
Biz de Vintage olduk. 80 ler ve 90 lardan sonra birkaç hariç adam gibi grup da yok zaten. Nerede o Mercyful Fate ler, Overkill ler, Journey'ler.
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
Ronnie James Dio da gitti Ozzy Osbourne da. Artık Black Sabbath Devri bitti.
Biz de Vintage olduk. 80 ler ve 90 lardan sonra birkaç hariç adam gibi grup da yok zaten. Nerede o Mercyful Fate ler, Overkill ler, Journey'ler.
Freddie Mercury yazmadığın için teessüf ettim 🙃 öldüğü gün işe gitmedim..
Yazdığın isimlerin kasetleri hala evde durur , çalacak bir cihaz kalmadı ama kıyamadım da atmaya hiç 🙄
 
Katılım
9 Haz 2025
Mesajlar
88
Kampingler 600 den falan basliyor. 4 gün kalsan 2400. Sadece konaklama kısmı bile beleş sayılır ki sanatçılar vs. Bırakın insanlar emeklerinin karşılığını alsın biraz, 1k nedir ki günümüzde?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst