- Konu Yazar
- #1
motosikletim rks winner 200. bi hata sonucunda benzin depom paslandı ve sıfırı 4 bin tl ve malesef şu anda değiştirebilcek durumda değilim. çalışıyorum maddi imkanım şu anda neredeyse hiç yok. elektroliz gibi yöntemlere ayıracak zamanım da yok şimdilik.
asıl sormam gereken konuya gelecek olursak. geçici olarak benzin deposu değiştirene yada pastan arındırana kadar 2.5 litre kola şişesini benzin deposu olarak kullanmayı düşünüyorum. benzin filtrem bile pas dolmuş motoru kim bilir ne kadar yedim. karburatör kesin tıkandı ama kurtarmak istiyorum olduğunca. en azından daha da kötüye gitmesin. daha önce böyle bir sistem kullanan var mı acaba varsa nasıl bi yol izlediler merak ederim sormak isterim. sıkıntı çıktı mı dikkat etmem gereken yerler var mı yoksa dümdüz 2.5 litre şişeyi hortumla karburatöre bağla geç bi durum mu öğrenmek istiyorum.
şimdiden cevaplarınız yardımınız için çok teşekkür ediyorum herekese iyi günler dilerim.
asıl sormam gereken konuya gelecek olursak. geçici olarak benzin deposu değiştirene yada pastan arındırana kadar 2.5 litre kola şişesini benzin deposu olarak kullanmayı düşünüyorum. benzin filtrem bile pas dolmuş motoru kim bilir ne kadar yedim. karburatör kesin tıkandı ama kurtarmak istiyorum olduğunca. en azından daha da kötüye gitmesin. daha önce böyle bir sistem kullanan var mı acaba varsa nasıl bi yol izlediler merak ederim sormak isterim. sıkıntı çıktı mı dikkat etmem gereken yerler var mı yoksa dümdüz 2.5 litre şişeyi hortumla karburatöre bağla geç bi durum mu öğrenmek istiyorum.
şimdiden cevaplarınız yardımınız için çok teşekkür ediyorum herekese iyi günler dilerim.