- Katılım
- 7 May 2024
- Mesajlar
- 1,849
- Motosikleti
- cbf 150
Subaru WRX lerde forresterlarda yada şimdi yeni nesil otolarında boxer var. Devamlı yağlama sorunları yaşıyorlar ve süper uzun ömürlü değiller mekanik anlamda. Arbada oturmuş sistem sıra 4 silindirdir mümkün olduguncada dik konumlandırılır. motorlarda yavaş yavaş bu noktaya varıcaklar ister istemez. Ben motorun şeklinde şüklünden daha çok üzerinde kullanılan ekipmanlara bakarım. işin içine elektonik çekiş kontrol süspansiyon VS vs gereksiz ne kadar zava zingo varsa konulursa illaki sorun yaşarsın. Ha adam gibi çalıştıkları vakit iyilermi iyiler. Bilhassa yeni radar kontrollü hız sabitlem olayı bence çok muntazam bir olay birde aynalara takılan kör nokta algılama olayı. Bunlar güvenlik için bence her motora konmalı ama geri kalan yok ayarlı süspansiyon elcik götcük ısıtma gereksiz.