İki motor arasında kaldım lütfen fikir verin

Katılım
16 Ara 2020
Mesajlar
129
Motosikleti
Bajaj D400
Motorların ikisi de dominar 400 ug
1-) Bu tur modeli değil hiçbir ekstrası yok kazası yok 2021 model 15 binde. 145 bine veriyor pazarlıksız fiyat. Benden 350km uzaklıkta olması ve bulunduğu yerde ekspertiz motor ustası vs pek bulunmaması nedeniyle çok çekiniyorum bundan (sahibi 50 li yaşlarda bir abi bence önemli bir detay)
2-) Bu tur modeli ekstra olarak da kompozit koruma demiri akü ve çanta demiri var. 2023 model garantisi devam ediyor 4700 kilometrede ve bulunduğum şehirde. Ancak bunun 39k normal hasar kaydı var şasede vs işlem yok her şeyin belgesi duruyor. (Sahibi sanırsam keko) 165 bine veriyor pazarlık payı biraz var
İlk motor konya beyşehirde oraya gitsem ücretiyle gelip motora bakabilecek veya götürebileceğim yer bilen var mı ?
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Mar 2024
Mesajlar
1,774
4700kmdeki bi motor yanlış ellerde 15bindeki bi motordan daha yorgun olabilir
Öyle dememek lazım bende dışgörünüş olarak motosikletin içinden geçiyormuş gibi görünüyorum ama alan arkadaşla ekspere giderken veya sürüş videolarımı gösterince ekspere gitmeye gerek yok param cebimde kalsın diyor. Bajaj'ın ucuz fiyatlı 250CCden yüksek bir motosikleti yok Dominar400 , N250/NS200'den çok çok daha torklu ve çoğu şeye geliyor hafif arazi, uzun yol ve artçılı gezerken çok rahat bir motosiklet. Tamamen şans işi demek değil bu 4.7bin KMde servis bakımlı yağı vs. zamanında değişmiş bir motosiklette bir sıkıntı çıkacağını sanmıyorum zincir , lastik ve balata durumlarına bakıp alabilirsin ama hasar kayıtlı motosiklette insanların aklında bir soru işareti oluyor ve insanlar uzaktan gelirsem ama şasede işlem varsa ne olur diyor bu yüzden 1. seçenek daha mantıklı. Uzun süre kullanmak içinse 2. seçenek daha mantıklı
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
Kullanım amacınıza bağlı.

1. motoru satma durumunuz zaten zor olacak; 2.yi alırsanız muhtemel ya satamazsınız ya da ölü fiyatına satarsınız.

Bajaj yedek parçaları ucuz; 39k fiyat çıktysa amortisör, gösterge vs muhtemel ön taraf pert olmuştur. Elinizde kalır.

ilk motor f/p ancak yaş itibari ile satışı bi tık zorlar birkaç sene içinde.
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
2,758
Motosikleti
Kymco Downtown350i/Dominar 400/Suzuki GSX-8S
İstanbul'da isen 2012 9.000 de D400 var. Bir kere düşmesi var. Gp koruma, arka çanta vs. hepsi var. 175.000. Ben başka motor aldım ondan satıyorum.
 
Katılım
28 Mar 2025
Mesajlar
443
Motosikleti
2014 Hero Thriller 150
Kekolar hart hurt gaz açıyor, ön kaldırıyor, egzoz deliyor. Bizim buralarda da çok var keko özentisi ergenler. Motor zaten devrilmiştir de kafadan bir yerlere girdiyse büyük sıkıntı. Kısaca 1
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst