2022 yılında Monster 696 rakiplerine göre daha mantıklı mıdır ?

Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,032
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
korlastan alınan bir fiyat aralık ayında aldık 24.000 km de bir desmosu bu arad 12 binde sadece rutin yağ ve filtre değişimi var

benzin olarak da ben 100 km de 5 - 6 arası olarak ölçtüm

Teşekkürler, yine de pahalı: 8.500 / 24.000 = 35 kr./km. 5.5 l/km. yakıyorsa (şu anki yakıt fiyatları ile) yakıt masrafının %30'u kadar desmo masrafı var. Pek ekonomik bir motosiklet denemez...
 
Katılım
28 May 2010
Mesajlar
619
Motosikleti
Hero X-Pulse 200 4v
Fiyatlarını bilmiyorum ama japon ve güvenilir olması nedeniyle suzuki SV 650 de düşünebilirsiniz. İyi gidiyor, fazla ağır da değil.
 
Katılım
21 Tem 2019
Mesajlar
95
Fiyatlarını bilmiyorum ama japon ve güvenilir olması nedeniyle suzuki SV 650 de düşünebilirsiniz. İyi gidiyor, fazla ağır da değil.

Sv650 pahalı ya baktım ona da. Japonlar çok pahalı artık zaten avrupa dışındaki ek gümrük vergisi de arttırılmış motorlara uygulanır mı bilmiyorum da 0 alacaksam japonun yüzüne bakmam anca ikinci elde çok km yapanları ucuz diye alınabilir çünkü avrupalıları kullanan yok, hepsi 5 10k kmde
 
Katılım
24 Ara 2019
Mesajlar
2,051
az önce 2021 mt09 un rodaj bakımından geldim.1240 tl tuttu sadece yağ 600tl tutmuş.1000tl pazarlıklı anlaştık yaptırdım.var sen düşün herhangi bir avrupalı motorun işletme maliyetini heleki eski modelleri.avrupalı çoookkk pahalı,japon pahalı,büyük hacim pahalıı ötesi.aslında pahalı olan bir şey yok ülke fakir 1 litre yağ 200 tl ise ne söylenir buna.zam beklentisi büyük alıcaksan yaz gelmeden bu ay öbür ay almaya bak
 
Katılım
19 Ağu 2018
Mesajlar
838
ducati hariç Avrupalı motorların periyodik bakım fiyatları japon ile aynıdır
fakat yedek parçası japondan daha pahalıdır skala bu diyebilirim
 
Katılım
10 Eki 2015
Mesajlar
975
Motosikleti
MT-09 // LTR 125
İstanbul trafiği için yüksek cc zulüm. Hele bide köprü trafiği ayrı dert. Bu güzergah için en mantıklı makina duke390 bence, tabi titreşimi falan ne durumda bilemem. Cbr500r 2 3 kez kullandım yeni kasa, arkadaşımda 1 ay boyunca avcılara gitti geldi üsküdardan. Çok problem yaşamamıştı kendisi. Bana sorarsanız cbr500r ın sürüş pozisyonu monsterdan daha rahattır.
 
Katılım
26 Mar 2017
Mesajlar
100
monster 797im vardı sattım x max 400 aldım :) ama şimdi scrambler bakıyorum

Eğer hor kullanılmamış bir 696 bulursan çok keyif alırsın
Desmo bakımı çok ürkütmesin, eğer fazla bir şeyi değişmiyorsa,yıpranmamışsa çok birşey tutmuyor desmo
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst