Honda Honda CRF250L Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Ara 2009
Mesajlar
90
Piyasada ve web'de 12-30 TL arasında fiyatlarla satılan elciklerden alıp takabilirsin dostum. Hatta değiştirmişken istersen 120 TL gibi fiyatlara ısıtmalı elciklerden de alabilirsin. Tercih senin

Cevap için sağolun ama orjinal elcikten arayıp bulamadım. Bu kadar tutulan bir motosiklet için garip bir durum.
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
Merhaba arkadaşlar size bi konuda danışmak istiyorum.
CRF satın almak istiyorum. Fakat SM jantları da alıp çoğunlukla şehir içinde arada da arazide kullanmak için 2 farklı setim olmasını istiyorum.

Fakat yeni CRF ler ABS'li, Şimdi benim takacağım (nispeten ucuz yollu SM jantı) sette ABS'ye uyumlu olmayacak büyük ihtimalle. Yani ABS'li CRF almaktansa ABS'siz mi almamı tavsiye edersiniz. Yoksa takacağım janta bir şekilde ABS'yi aktif edebilir miyim?

Bu konuda bilgisi olan var mı?
Teşekkürler.
 
Katılım
13 May 2017
Mesajlar
1,702
Merhaba arkadaşlar size bi konuda danışmak istiyorum.
CRF satın almak istiyorum. Fakat SM jantları da alıp çoğunlukla şehir içinde arada da arazide kullanmak için 2 farklı setim olmasını istiyorum.

Fakat yeni CRF ler ABS'li, Şimdi benim takacağım (nispeten ucuz yollu SM jantı) sette ABS'ye uyumlu olmayacak büyük ihtimalle. Yani ABS'li CRF almaktansa ABS'siz mi almamı tavsiye edersiniz. Yoksa takacağım janta bir şekilde ABS'yi aktif edebilir miyim?

Bu konuda bilgisi olan var mı?
Teşekkürler.

Hocam abs sensörünü SM jantına takmak çok mantıklı olmaz sonuçta normal jantın ebatlarına göre ayarlanıyor.
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
Hocam abs sensörünü SM jantına takmak çok mantıklı olmaz sonuçta normal jantın ebatlarına göre ayarlanıyor.

Neden mantıklı olmasın? Yani arabalarda 15 yerine 16 inç jant taktığımızda ABS de sıkıntı olmuyor ki. Keza motosiklette de 21 janttan 17 ye düşürdüğümde sıkıntı neden olsun. ABS'nin çalışma prensibi çok basit.
Tekerin kilitlenmesini önlemek. O yüzden jant üzerinde delikli lehva var. bi dolu bi boş. Frene abandığımız zaman ya doluda ya boşta kalırsa sensör okuyup tekerin kilitlenmesini önlüyor. Burda jant boyutunla alakası yok ki.

Arabalarda bu sistem jant üzerinde olmadığı direk disk üzerinde olduğu için jantlerı büyütüp küçültmek kolay oluyor. Ama crf de direk jant (bazı modellerde disk üzerinde) üzerinde olduğu için kafama takıldı.
 
Katılım
22 Mar 2016
Mesajlar
9
Merhaba arkadaşlar size bi konuda danışmak istiyorum.
CRF satın almak istiyorum. Fakat SM jantları da alıp çoğunlukla şehir içinde arada da arazide kullanmak için 2 farklı setim olmasını istiyorum.

Fakat yeni CRF ler ABS'li, Şimdi benim takacağım (nispeten ucuz yollu SM jantı) sette ABS'ye uyumlu olmayacak büyük ihtimalle. Yani ABS'li CRF almaktansa ABS'siz mi almamı tavsiye edersiniz. Yoksa takacağım janta bir şekilde ABS'yi aktif edebilir miyim?

Bu konuda bilgisi olan var mı?
Teşekkürler.

SM olarak kullanıyorum ABS Sorunsuz Çalısıyor Yeterki Çakma Parçalar kullanmayın

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:54 ----------

Rra6uG.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 10:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:56 ----------

ABS okuyucular takılı dikkat ettiyseniz
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
SM olarak kullanıyorum ABS Sorunsuz Çalısıyor Yeterki Çakma Parçalar kullanmayın

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:54 ----------

https://i.imgyukle.com/2019/11/20/Rra6uG.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:56 ----------

ABS okuyucular takılı dikkat ettiyseniz

Hayalimdeki motor. Çok güzel olmuş. Allah kaza bela göstermesin.
Sadece kırmızı bi elcik koruma eksik bence :)
 
Katılım
7 Eyl 2017
Mesajlar
281
2020 model crf ler fiyatları ve gelişi ne zaman olur tahmini bilen varmı 0 alıcam sene sonuna geldik zaten 2019 almak istemedim almışken 2020 alayım diyorum

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:34 ----------

2020 model crf ler fiyatları ve gelişi ne zaman olur tahmini bilen varmı 0 alıcam sene sonuna geldik zaten 2019 almak istemedim almışken 2020 alayım diyorum
Birde üstteki motorun tekerlerin modeli nedir
 
Katılım
18 Kas 2011
Mesajlar
702
Crf sahibi olan arkadaşlar birşey danışmak istiyorum.

Kendime bire tane CRF Rally almak istiyorum.Sahibi olduğum 2014 1000rr ı satıp model yğkseltmekti amacım ama yeni modellere her hafta zam yapıyo güzel sahipleri :)

Bir tane de enduro alıp üçlemek istiyorum motorları.yüksek yaylalar karlı dağlar falan elimden geldiğince doğada olmak istiyorum.çünkü doğayı seviyorum.Tandııklarımın çoğu da enduroya geçtiği için bende o güsellikleri tatmak istiyorum.


Hedefim Rally modeli.Görüntsü Heybeti daha güzel normal CRF ye göre.Atlama ve zıplamayla işim yok.Tali yollar dağ bayır gezmek istiyorum sadece.Bir kaç endurocu arkadaş sorduğumda normla crf önerdiler ama gönül Rally istiyor.Mutlaka düşüp kalkarsın diyolar.Rally de karenaj fazla olduğu için kırılır masraf açar falan dediler.Bu iki modeli de kullananlar var ise hangisini önerirler bilmek istiyorum.,

Teşekkürler şimdiden
 
Katılım
15 Ocak 2018
Mesajlar
3,624
Crf sahibi olan arkadaşlar birşey danışmak istiyorum.

Kendime bire tane CRF Rally almak istiyorum.Sahibi olduğum 2014 1000rr ı satıp model yğkseltmekti amacım ama yeni modellere her hafta zam yapıyo güzel sahipleri :)

Bir tane de enduro alıp üçlemek istiyorum motorları.yüksek yaylalar karlı dağlar falan elimden geldiğince doğada olmak istiyorum.çünkü doğayı seviyorum.Tandııklarımın çoğu da enduroya geçtiği için bende o güsellikleri tatmak istiyorum.


Hedefim Rally modeli.Görüntsü Heybeti daha güzel normal CRF ye göre.Atlama ve zıplamayla işim yok.Tali yollar dağ bayır gezmek istiyorum sadece.Bir kaç endurocu arkadaş sorduğumda normla crf önerdiler ama gönül Rally istiyor.Mutlaka düşüp kalkarsın diyolar.Rally de karenaj fazla olduğu için kırılır masraf açar falan dediler.Bu iki modeli de kullananlar var ise hangisini önerirler bilmek istiyorum.,

Teşekkürler şimdiden

Amaç atlayıp zıplamak, yatıp kalkıp devam etmekse CRF250L, arada bir tarlaya taşa dağa bayıra çıkıp manzaraya bakmaksa Rally, nakit dert değil keyif adamıyım diyorsan... o zaman farketmez :bounce:
 
Katılım
22 Mar 2016
Mesajlar
9
Hayalimdeki motor. Çok güzel olmuş. Allah kaza bela göstermesin.
Sadece kırmızı bi elcik koruma eksik bence :)

Teşekkür ederim dostum kırmızı yok ama beyaz elcık korumalar var o yuzden takmadım :D





---------- Mesajlar birleştirildi - 22:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:45 ----------

2020 model crf ler fiyatları ve gelişi ne zaman olur tahmini bilen varmı 0 alıcam sene sonuna geldik zaten 2019 almak istemedim almışken 2020 alayım diyorum

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:34 ----------


Birde üstteki motorun tekerlerin modeli nedir



Cemberler Excel Takasago (japon)
Ön 3.5 "
Arka 4.25"

Göbekler Talon (ingiliz)
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Haz 2017
Mesajlar
30
S.a CRF kullanıcısı arkadaşlar birşey soracagım. 2018 model ile 2020 model arasında performans hp tork veya görsel veya başka birşey vs. olarak bir güncelleme değişiklik var mıdır acaba? Tahmin değil de net bilen arkadaşlardan cevap alırsam sevinirim. Teşekkürler.
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
Selam beyler;
ABS li ile ABS siz arasında renk farkı var. Merak ediyorum acaba ruhsatta ne yazıyor? Hangi renk yazıyor?

Birde ABS li ile ABS siz arasında gösterge dışında (devir yok sanırım ABS siz de) bi fark var mı?

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:02 ----------

Teşekkür ederim dostum kırmızı yok ama beyaz elcık korumalar var o yuzden takmadım :D





---------- Mesajlar birleştirildi - 22:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:45 ----------





Cemberler Excel Takasago (japon)
Ön 3.5 "
Arka 4.25"

Göbekler Talon (ingiliz)

hocam sana özelden mesaj atmıştım jantlarla alakalı ama görmedin sanırım.


Acaba nasıl bi işlem yaptın nasıl parçalar kullandınız nereden temin ettiniz ve ne kadar mal oldu?
biraz bilgi verme şansınız var mı?


Teşekkürler
 
Katılım
24 Mar 2019
Mesajlar
475
Motosikleti
MSX-125 & X-Pulse 200 & Hornet 750
Arkadaşlar kısa/ayarlanabilir manet takan var mı? Piyasada 1-2 tane var ama nedir ne değildir pek belli değil. Yabancı sitelerde bazı satılan çin malı ürünlerin aslında tam uyumlu olmadığını filan okudum. Uyumlu bir manet bulabilen var mı merak ediyorum.

Parmaklarım kısa, özellikle debriyaja ulaşmakta çok zorlanıyorum. Bu akşam dar dönüş pratiği yaparken debriyajı salamadığım için motoru düşürdüm, illa değiştirmem yahut çok iyi bir şekilde ayarlamam gerekiyor debriyajımı.
 
Katılım
23 Kas 2013
Mesajlar
61
Yeni motosiklet arayışındayım. Daha önce maxiscooter ve düşük cc'li motor tecrübem. var (PCX, Xmax, CB125E, CBF 150). Uzun vadeli sürekli kullanımı olan uzun süreli bir motorum olmadı. Öncelikli şehir içi kullanımı için vitesli motosiklet bakıyorum. Haftasonları ve tatillerde dağ bayır kamp yapmak için kullanacağım. İlk etapta CB250R, MT25 ve 250 Duke ABS gibi modellere bakıyordum ama son zamanda şehirin stresinden kaçmak amaçlı CRF 250 L ve Rally çok aklımı kurcalamaya başladı. Uygun yedek parçası, ikinci elin güçlü olması ve dağ bayır performansı çok cazip geliyor bana. Doktorum, hastaneye gidip geleceğim. Biraz garip kaçacak diye de çekiniyorum (''elalem ne der''-cilerden değilim ama yine de biraz garip kaçar diye endileşiyorum) Bu motosiklet beni mutlu eder mi? Ufak tefek modifikasyonlarla uzun yola hazır haline getirebilir miyim? Ya da biraz daha paraya kıyıp Rally'sini mi alayım? Aralarında 5000-10.000 TL'ye kadar fark var. 40.000 TL bütçem var, ekipmanlarım zaten önceden var. Ya da başka modellere mi yöneleyim? Şimdiden teşekkürler
 
Katılım
24 Mar 2019
Mesajlar
475
Motosikleti
MSX-125 & X-Pulse 200 & Hornet 750
Yeni motosiklet arayışındayım. Daha önce maxiscooter ve düşük cc'li motor tecrübem. var (PCX, Xmax, CB125E, CBF 150). Uzun vadeli sürekli kullanımı olan uzun süreli bir motorum olmadı. Öncelikli şehir içi kullanımı için vitesli motosiklet bakıyorum. Haftasonları ve tatillerde dağ bayır kamp yapmak için kullanacağım. İlk etapta CB250R, MT25 ve 250 Duke ABS gibi modellere bakıyordum ama son zamanda şehirin stresinden kaçmak amaçlı CRF 250 L ve Rally çok aklımı kurcalamaya başladı. Uygun yedek parçası, ikinci elin güçlü olması ve dağ bayır performansı çok cazip geliyor bana. Doktorum, hastaneye gidip geleceğim. Biraz garip kaçacak diye de çekiniyorum (''elalem ne der''-cilerden değilim ama yine de biraz garip kaçar diye endileşiyorum) Bu motosiklet beni mutlu eder mi? Ufak tefek modifikasyonlarla uzun yola hazır haline getirebilir miyim? Ya da biraz daha paraya kıyıp Rally'sini mi alayım? Aralarında 5000-10.000 TL'ye kadar fark var. 40.000 TL bütçem var, ekipmanlarım zaten önceden var. Ya da başka modellere mi yöneleyim? Şimdiden teşekkürler

Rally sahibiyim. L modelini hiç kullanmadım. Ama yine de bazı fikirlerim var.

Rally, L modelinden bir tık daha hızlı gidebiliyor. Süspansiyonları bir tık daha iyi (diye biliyorum) ama zaten daha ağır olduğu için çok fark edeceğini zannetmiyorum. Uzun yolda rally her zaman L modeline göre daha rahattır diye düşünüyorum. Ama L modeline de bir cam takmak o kadar zor değil. Tek fark ön camdan ibaret değil tabi, rally'nin plastikleri onu daha aerodinamik yapıyor.

Ama rally'nin plastikleri aynı zamanda bir problem. Asfalttan çıktığınızda motoru düşürmek kaçınılmaz. Hatta çıkmadan da düşüreceksiniz. Biraz kolay yere giden bir motor. Boyu posu yerinde insanların bile bu motoru noluyor ya derken düşürdüğüne şahit oldum. Evet koruma demiri bir çözüm ama kesin çözüm değil. Özetle L modeli'ni biraz daha kafanız rahat sürebilirsiniz sağa sola, ormanın içine doğru sokabilirsiniz.

Rally'nin masraf olarak plastikten daha büyük problemi LED farı. En az 5-6bin TL olduğunu tahmin ediyorum. En ufak bir kırılmada kafayı tamamen değiştirmek gerekiyor. Rally'ye kaza sonrası L'nin kafasını takanlar gördüm ilanlarda, üzebilir yani. Motoru alabilmek yetmiyor. Bakabilmek de lazım.

Biraz kullanımınıza göre karar vermeniz lazım. Eğer ben yoldan dışarı çıkmayacağım en fazla toprak yollara sokarım, masrafı da beni korkutmuyor diyorsanız Rally mantıklı duruyor. Bir kere heybeti var. Dikkat çeken bir motor. 250 gibi değil 500cc gibi duruyor. Altınızda garip kaçmaz. Ama bence L modeli'ni hakkını vererek kullanmak daha kolay. Ben sizin bütçenizde olsam 35'e rally almak yerine 30'a L modelini alır, daha rahat ve keyifle sürerdim. Tabi bu benim kendim için olan fikrim. Sizin motordan beklentileriniz daha önemli.

Ben rally'yi ilk aldığımda yol motoru olarak almıştım. En fazla iyi toprak yollara sokarım diye düşünüyordum. Ama toprağın tadını alınca fikrim değişti, şimdiki düşüncem olsa L modelini alırdım.
 
Katılım
27 Nis 2015
Mesajlar
10
arkadaşlar merhaba.bugün ben de aranıza katıldım.
lastikleri değiştirmek istiyorum.acaba hangi marka model lastik takımı tavsiye edersiniz.mitas,metzeler ve anlas arasından yol arazi karışık kullanabileceğim bir lastik tavsiyesine ihtiyacım var.
saygılarımla
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst