Bajaj Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Yeni versiyon dominar 400 ün fiyatı 28990tl olarak açıklandı hayırlısı olsun.
 
Katılım
24 Ara 2019
Mesajlar
2,051
Yeni versiyon dominar 400 ün fiyatı 28990tl olarak açıklandı hayırlısı olsun.

fiyat ciddi iyi 35bin tl r25 ktm duke 250 28 sanırım honda cb250 de galiba 28 idi 250cc parasına dominar iyi rakam.biraz akıllanmışlar iddali bir fiyat ile geldiler yanlış hatırlamıyorsam 1 sene önceki liste fiyat 30 falandı.gücü acaba güncellendimi 35 hp idi ktm gibi 44 oldumu ?
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
fiyat ciddi iyi 35bin tl r25 ktm duke 250 28 sanırım honda cb250 de galiba 28 idi 250cc parasına dominar iyi rakam.biraz akıllanmışlar iddali bir fiyat ile geldiler yanlış hatırlamıyorsam 1 sene önceki liste fiyat 30 falandı.gücü acaba güncellendimi 35 hp idi ktm gibi 44 oldumu ?

35hp den 40hp ye çıkarılmış, 50 ye yakın değişim yapılmış.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:34 ----------

Yeni kasa Dominar, piyasayı domine edebilir o zaman.

gelsin bir görelim.
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,757
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
2018 modelleri yollarda fazla göremedik. stokta kalan 2018 varsa onları kaça satacaklar acaba. ilanlarda hala 2017 model sıfırlar duruyorken 2020 model getirmelerini beklemiyordum açıkçası. bu fiyatlar ilk parti mallar için geçerli ve subat ortalarında gelecek motorlar. sonrasındada bu fiyat politikasını devam ettirebileceklermi acaba. hayırlısı olsun bakalım.
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Tek egz.milini,

Çift egzantrik miline revize etmişler.

Bu bile ciddi bir iyileştirmedir.

Balansor muylusunun çapini ve dizaynini revize etmisler,ust devirlerdeki vibrasyonu azaltmişlar.

Radyator ve fan kompenantlarinda da dizayn degisikligi var.isil verimi dengelemişler.

Dominar bu gidişle piyasada ciddi yer edinecek.

Guzel çalişmalar bunlar,hintliler boş durmuyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Ben yeni kasasını bizzat gördüm. Motor efsane. Bajaj çok geç kaldı getirmek için ama bu saçma sapan piyasada iyi yer edinir yeni kasa Dominar.
 
Katılım
30 Mar 2014
Mesajlar
573
Eski dominarcı olarak, yeni dominar özellikleri ve fiyatıyla beni bile heyecanlandırdı. Piyasayı sallar gibi.
 
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
1,008
Titreşimi bir nebze azaltmak adına gidon yükseltme ve önü 16 dişli yapmak işe yarıyor. Aynayı genişletmek daha iyi görüş için lazım. Onun dışında pek bir şey yapmaya gerek kalmıyor.
 
Katılım
5 Mar 2018
Mesajlar
257
Yenilikler gayet güzel duruyor...testlerde kullanıma da kağıt üzerindeki yenilikler olumlu yansırsa ve fiyat olarak da mt25 i geçmez hatta şu an ki gibi bı tık altında kalırsa tutulur...ki tutulsun piyasa da rekabet artsın...rekabet her zaman biz kullanıcılara olumlu yansır...
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
domide zincir gerdirme nasıl oluyor ben hiç denemedim yapabilirmiyim acaba

orta sehpa veya kaldıraçın var diye düşünüyorum, sağ ve sol kısımda bakarsan dikine çizgileri göreceksin, her iki kısımda gerdirmek için somun var 10 ve 12 anahtarlı, mili tutan somunu biraz gevşet, 12 anahtar ile somunu tut 10 anahtarlı somunu gevşet ve 12 anahtar ile her iki yerin de aynı çizgide olmasını sağla ve zincirin gerginliğini kontrol et uygun ise 12 anahtar sabit 10 anahtarlı somunu sık son olarak milin somununu sık bitti gitti.
 
Katılım
2 Tem 2008
Mesajlar
221
Merhaba arkadaşlar

motorum ara ara istop ediyor boşta veya gaz vermiyorken
kırmızıda bekliyorum kalkmak için gaz verecem cıvvvv. debriyajdayken yani
sanırım kronik
ne yapmam gerekiyor??
sayfamızı tam okumadım daha önce konuşulmuş ise kusura bakmayın. boş zamanımda okuyacam
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst